Miks Martina Aitolehteä arvostellaan niin paljon?
Kommentit (34)
Kun on alun perin tullut julkisuuteen salarakkaana, niin ei voi kauheasti odottaa saavansa arvostusta.
Törkeä ja sivistymätön kielenkäyttö, väkivaltainen katujätkä.
Ai onks toi muijakin vetänyt jotain ?Ymmärsin että Therman vaan.No seurahan on diilereitä.Arvostus kyllä laski alle 0.
Jotenkin liian tyrkky. Mutta kertokaa millä muulla kuin huumerahoilla jse pariskunnan elämäntyyli on voitu rahoittaa? Therman on joo perinyt vanhaa rahaa mutta tehnyt ainakin yhden konkurssin ja nykyisiäkin firmoja oli huonossa hapessa. Muiden raharikkaiden sukujen perijät eivät törsää tai käytä firmojensa rahoja tuossa määrin , remontteihin, matkustamiseen, uusiin autoihin tai viimeisimpiin veneisiin.
Eikä siihen riitä Martinan verotettavat tulot, 100 000€ vuosituloilla ei elä Eirassa.
No on se hänen elämänsä ollut aika poukkoilevaa
Vierailija kirjoitti:
Onko se kateutta, ettei arvosta huumeidenkäytöstä kärähtänyttä rattijuoppoa, joka pääsi julkisuuteen nussimalla jotain jalkapalloilijaa?
Unohdit mainita pahoinpitelyt joista ihan tuomiokin ja viime kesänä yritti Sieppiä lyödä festareilla. Nyt telkkarissa itki krokotiilinkyyneleitä kun toinen nainen vei miehen vaikka itse nousi julkisuuteen salarakkaana!
Martinan olisi nuorena pitänyt panostaa johonkin urheilulajiin. Sehän on kuitenkin ahkera treenaamaan, voitti sen julkkisten uimahyppykisan jne eli liikunnallista lahjakkuutta on. Olisi saattanut menestyä ja ihmiset suhtautuisivat eri tavalla kuin salarakkaaseen ja julkkistyrkkyyn rötöstelijään.
Mä luulen, että mä olen hänelle hieman kateellinen siitä, etä hän on ni-in kadehdittavalla tavalla naivi, melkein hölmö. Nuori, tai nuorehko nainen, joka ei toistaiseksi ole tainnut tajuta miten onnekas hän on ollut.
Toki hänellä on varmasti ollut omat haasteensa ja veikeutensa elää kupaisenkin ex-miehensä rinnalla. Mutta kulissit hänellä on ollut hyvin tärkeät.
Ehkä kateus onkin väärä sana kuvaamaan tunnettani, vaan enempi hämmennystä ja kämmenen otsaan lyömistä, että tyttöparka kenen elämää sinä Martina elät? -Kenet sinä yrität vakuuttaa?
Kun Martina pyllistää taas vähissä pukeissa taas tai mutristaa huuliaan ja kertoo olevansa piinkova yrittäjä -mitä siitä, että on vuosia asunut ja elänyt miehensä rahoittamassa asunnossa ja leikkinyt paljossa ilm myös miehensä rahoitamilla leluilla tai siitä, että äiti maksoi velat pois mitä siitä. Meistä moni on hänen silmissään vain köyhiä ja kateellsia kun emme näe hänen ahkeruuttaan ja monilahjakuuttaan jota raha, erityisesti kumppanilta saatu raha rauhoittaa. Onhan hän itsenäinen yrittäjä niinkuin on ja varmistaa, että näkyyhän tää Kallis the merkkikello nyt hyvin ja hei tää laukku on aito The merkki laukku. Mä en oo yhtään pinnallinen urheiljana tiedän että täytyy olla kovassa kunnossa jos haluaa voittaa urheilussa.
Otan takaisin. olen kateellinen ei minun pokkani taitaisi riitää puoleenkaan tästä
Yksi syy arvosteluun on se, että iltapäivälehdet ja naistenlehdet pitävät häntä jatkuvasti esillä.
Hän antaa haastatteluja seesteisestä perhe-elämästään ja hyvinvoinnista, ja samanaikaisesti voidaan lukea tosielämän tapahtumista: lähestymiskielto, rattijuopumusta, pahoinpitelyjä...
Tämä ristiriita aiheuttaa ärtymystä ja kritiikkiä, kun lukijoille tulee sellainen olo, että heitä pidetään ihan tyhminä.
White trash bimbo, joka tuli julkisuuten jonain v*tun salarakkaana. Miksi tuollaista pitäisi arvostaa?
Niin...JOS on kuuma ja seksikäs...mutku ei edes ole😄