Olen elämäntapatyötön. Haluatko kysyä jotain?
Pärjään vähällä, en halua viedä ahneemmilta työmahdollisuutta, autan paljon muita ihmisiä arjessa, harrastelen paljon, olen 35 m, minulla on pitkäaikainen puoliso.
Siinä jotain pientä minusta, niin ei tarvitse ihan kaikkea kysyä. Ja ainiin, vastaan asiallisiin kysymyksiin, en mihinkään vihamielisiin.
Kommentit (62)
Miten pystyy keplottelemaan tukien kanssa parhaiten? Olen ajatellut tuosta myös uraa itselleni. Alkoi vituttaa raataminen, en aio enää töihin mennä jos ei ole ihan pakko. Vuorotyössä vuosikymmenet, eikä ole ollut mahdollisuuksia oikein harrastaa mitään kalastuksen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa munsalan kansallispuvun?
Unohdin mainita, etten vastaa vihamielisten kysymysten lisäksi myöskään typeriin kysymyksiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyy keplottelemaan tukien kanssa parhaiten? Olen ajatellut tuosta myös uraa itselleni. Alkoi vituttaa raataminen, en aio enää töihin mennä jos ei ole ihan pakko. Vuorotyössä vuosikymmenet, eikä ole ollut mahdollisuuksia oikein harrastaa mitään kalastuksen lisäksi.
No itse vastaan EI kaikkeen tarjottuun ja samalla mainitsen myös, että jos joku työkkärissä alkaa kukkoilemaan, niin haen heti ja välittömästi saikkua masennukseen, jolloin TE-virkailija aiheuttaa ylimääräisiä kustannuksia yhteiskunnalle, sekä aiheuttaa turhaa ruuhkaa mielenterveyspuolella.
Itselläni on diagnosoimaton tarkkaavaisuushäiriö (aika lähellä ADD:tä), joka tosiasiassa aiheuttaa minulle ahdistus-ja masennusoireita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä: Jos sinulla on pokkaa esittää masentunutta, niin se on mielestäni helpoin keino. Toki jos olet täysin tietämätön masennusoireista, niin joudut etsimään netistä masentuneiden kertomuksia millaistase on. Siinä koko saikutuksen salaisuus. Ap
Tietysti sinulla on puoliso, kun olet 35m pitkä, vaikka oletkin yksi sohvalla piereskelevä maleksija :)
T:K..il...t..ti mi...e..s (antisensori)
Eikö sinua häiritse se, että elät muiden kustannuksella? Oletan nyt, että oikeasti olisit täysin työkykyinen, työhalu vain puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä: Jos sinulla on pokkaa esittää masentunutta, niin se on mielestäni helpoin keino. Toki jos olet täysin tietämätön masennusoireista, niin joudut etsimään netistä masentuneiden kertomuksia millaistase on. Siinä koko saikutuksen salaisuus. Ap
Miten pystyy selittämään epäaktiivisuuden, ettei ole töitä hakenut aktiivisesti. Ekan kolme kuukautta sain selitettyä, kun te-toimisto ei ottanut yhteyttä, vaikka suunnitelmassa oli sovittu. Ja höpöttelin sitten koronasta vielä päälle. Mutta pitäisi johonkin koulutukseen hakea.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua häiritse se, että elät muiden kustannuksella? Oletan nyt, että oikeasti olisit täysin työkykyinen, työhalu vain puuttuu.
En ole oikeastikaan täysin työkykyinen, sillä olen noin ADD ja kärsin oikeasti ADD:mäisistä oireluista. Se ei kuitenkaan ilman diagnoosia riitä minkäänlaisiin vapautuksiin, joten olen saikuttanut tarpeen tullen oireistani/oireiden oireista eli masennus- ja ahdistusoireista.
Ei koe mitään omatunnon tuskia näin tehdessäni. Olen kyvykäs ja voisin helpostikin myös saada töitä, sillä olen todistanut kykyni monellekin eri työnantajalle ja monet ystävistäni suosittelisivat minua milloin vain työnantajilleen, mutta minua ei enää kiinnosta. Pärjään vähällä ja mieluummin elän harrastellen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin mainita, etten vastaa vihamielisten kysymysten lisäksi myöskään typeriin kysymyksiin. Ap
En nyt tajua, tämä oli ihan asiallinen kysymys? Luulis että sulla on aikaa etsiä vastauksia.
Jätätkö toisinaan vuokran maksamatta ihan piruuttasi?
Aiotko mennä mansikkatilalle jos kutsutaan ja ihan kotoa asti saisi kyydin? Jos et, niin miksi?
Toivotko viileää kesää vai hellekesää?