Kuulin että exäni, 48v, on tapaillut meidän eron jälkeen 23 vuotiasta
Kommentit (61)
Entä sitten? Jatka elämääs äläkä keskity exääs.
Hyvähän se on vaihtaa kulahtanut vanha harpyija nuoreen neitokaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Monet naisetkin menee sekaisin eron jälkeen. Ja ottaa toyboyksi oman lapsensa ikäisen miehen. Itse en ole moiseen alentunut.
Eiköhän tuossa ole kyse molemminpuolisesta ilottelusuhteesta, jonka on tarkoitus kestää vain hetkisen. Kummankaan ei tarvitse alentua mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on vaihtaa kulahtanut vanha harpyija nuoreen neitokaiseen.
Ei tainnut ex olla lesbo, sillä vaihtoi nuorempaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on älykäs ja koulutettu nainen eikä se mitään poikaa kauaa katsele. Sen takia ihmettää ja nolottaa exän puolesta. Mitä se siitä edes saa.
Noin mullekin sanottiin, kun yli 10 vuoden avioliiton jälkeen hylättynä otin 19-vuotiaan, juuri lukiosta päässeen ”toyboyn”. Itse olin jo akateemista uraa luonut, hyvätuloinen ja saunallinen 82 neliötä oli ostettuna. Tuo ei kauaa kestä, moni varoitteli. ”Toyboy” on nyt jo 45-vuotias charmantisti harmaantunut johtaja ja edelleen haluaa kuusikymppistä vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Jatka elämääs äläkä keskity exääs.
Saa kai ihmetellä. En ole kuuro enkä sokea. Mulla jatkuu oma elämä kiitos ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ikis 😳 Taas 🙄
Mikä ikis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on älykäs ja koulutettu nainen eikä se mitään poikaa kauaa katsele. Sen takia ihmettää ja nolottaa exän puolesta. Mitä se siitä edes saa.
Noin mullekin sanottiin, kun yli 10 vuoden avioliiton jälkeen hylättynä otin 19-vuotiaan, juuri lukiosta päässeen ”toyboyn”. Itse olin jo akateemista uraa luonut, hyvätuloinen ja saunallinen 82 neliötä oli ostettuna. Tuo ei kauaa kestä, moni varoitteli. ”Toyboy” on nyt jo 45-vuotias charmantisti harmaantunut johtaja ja edelleen haluaa kuusikymppistä vaimoaan.
Mitä hemmettiä?
Hyi, 48-vuotias ja 23v... Ällöttävää
Vierailija kirjoitti:
Hyi, 48-vuotias ja 23v... Ällöttävää
Mikä siinä on ällöttävää, jos molemmat tykkäävät?
Heti alettiin haukkua vanhaksi ja kulahtaneeksi, kun luultiin, että ap on nainen. Mies voi olma kulahtanut myös.
Raportoin aina suhteistani kaikille entisille naisilleni
Vierailija kirjoitti:
No hyi, mitä 48-vuotias näkee parikymppisessä? 23-vuotias voisi olla hänen LAPSI. Hyi helvetti.
Ja 47-vuotias voisi olla hänen VELI. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Heti alettiin haukkua vanhaksi ja kulahtaneeksi, kun luultiin, että ap on nainen. Mies voi olma kulahtanut myös.
Niinku missähän kommentissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulet? Kerrankin kylläkseen.
Vierailija kirjoitti:
No hyi, mitä 48-vuotias näkee parikymppisessä? 23-vuotias voisi olla hänen LAPSI. Hyi helvetti.
48-vuotiaan samanikäinen kumppani voisi olla hänen SISARUS. etenkin jos on vaikka samanväriset hiukset. Hyi!
Eiköhän hän ole aika varma että kyseessä ei ole hänen lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, kuinka moni automaattisesti luuli, että se ex on mies. Ihmeellistä seksismiä! Sitten olikin jauhot suussa ja voi-voi kun alettiin paheksua, kun onkin kyse vanhemmasta naisesta ja nuoremmasta miehestä. Ihme kaksinaismoralismia vuonna 2020!
Naiset tti235
Uskomatonta, kuinka moni automaattisesti luuli, että se ex on mies. Ihmeellistä seksismiä! Sitten olikin jauhot suussa ja voi-voi kun alettiin paheksua, kun onkin kyse vanhemmasta naisesta ja nuoremmasta miehestä. Ihme kaksinaismoralismia vuonna 2020!