Olen TE-toimiston täti ja kännissä. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Oletko harrastanut jonkun työkaverisi tai pomosi kanssa seksiä työpaikallasi?
En. Meillä saisi olla kyllä enemmän miespuolisia työntekijöitä... :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kuvitella harrastavasi seksiä kolmekymppisen komean treenatun miehen kanssa joka on ollut jo pitkään työtön ja hän on asiakkaasi? Tulisitte hyvin juttuun ja teillä on kevyttä flirttiä samalla kun käydään asiakkaan tilannetta läpi. Olet melko paljon asiakastasi vanhempi, mutta se ei haittaa tätä asiakasta.
Sälekaihtimet kiinni ja pöydän päällä?En hoida henkilöasiakaspalvelua, vaan olen yritykset ovat asiakkaitani, mutta miksei ;) en tosin ole sinua vanhempi :D sori kun tuotan pettymyksen.
Et sitten ole sama täti jota himoitsen.
Vierailija kirjoitti:
Panettaako?
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan tunnistaa sinut.
Veikkaapa etunimeni ensimmäinen kirjain ;)
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi on oikeasti teidän kauttamme on jollekin työttömälle löytynyt työpaikka? Muistan 1980-luvulla eli tarvinnut nuorten olla kuin muutaman viikon työttömänä, niin tuli työvoimatoimiston kautta työhönosoitus.
Joo, tää on niin totta - tuohon aikaan kukaan ei ollut työtön, paitsi oikeat juopot ja kriminaalit, laiskuritkin oli duunissa silloin.
Ei ollut puhettakaan, että 18 - 25 v. nuoret hilluu steissillä ilman koulutusta ja duunia, kuten nyt.
Oletko haaveillut seksistä jonkun yrittäjän, yhteistyökumppanin, te-koulutuspalveluita tarjoavan tms kanssa? Tai jopa harrastanut seksiä tuollaisen kanssa?
Kuinka monelta ma mu mieheltä olet saanut seksiä tukipäätöksiä vastaan?
Enemmän vai vähemmän kuin kollegasi?
Nyt voit nimettömänä paljastaa kerrankin ihan rehellisesti. Usko pois: totuuden puhuminen vapauttaa!
Vierailija kirjoitti:
Paljonko löytyy vielä juomia?
Äsken avautui pullo roseeta. Eli se vielä jäljellä!
Valitettavasti toi alkoholin kulutuksesi näkyy välinpitämättömyytenä asiakastyössä. Keskittymiskykysi on heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että Te-toimistovirkailijoiden työtä ei arvosteta? Työttömät kokevat, että teistä ei ole mihinkään ja pärjäisivät paremmin jopa ilman teidän työpanostanne. Te-virkailijoiden palkat sivukuluineen menevät ihan kankkulankaivoon. Suoraan Hölmölästä koko touhu.
Tiedän. Kunhan liksa juoksee, niin kyllä se menettelee.
Haa, kunnon loinen! Tietää olevansa piikki yhteiskunnan lihassa, mutta kunhan saa rahaa, niin kaikki on hyvin! Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Oletko haaveillut seksistä jonkun yrittäjän, yhteistyökumppanin, te-koulutuspalveluita tarjoavan tms kanssa? Tai jopa harrastanut seksiä tuollaisen kanssa?
Olen haaveillut seksistä parin kollegan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En veikkaa, olen sen verran fiksumpi ja selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En veikkaa, olen sen verran fiksumpi ja selvinpäin.
No et sinä sitten mua tunnista.
Q. Menikö oikein? Ai ei vai? No entä X? Tai Å?
Vierailija kirjoitti:
**tuttaako se koskaan, että teet oikeastaan kokonaiskuvassa ihan hyödytöntä työtä?
Jokainen osaisi kyllä hakea töitä ilman apuasikin. Työsi on olemassa lähinnä vain turhan byrokratian takia.
Jokainen osaa hakea töitä ilman työkkärin apuja. Ja kuitenkin jatkuvasti nämä täällä päivystävät laarinpohjimmaiset luuserit vinkuu kun ei työkkäri järjestä heille töitä. Koitas ny elämäm kolulainen päättää miten päin se nyt sitte onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti toi alkoholin kulutuksesi näkyy välinpitämättömyytenä asiakastyössä. Keskittymiskykysi on heikkoa.
Mistäs sinä mun asiakaspalvelutaitoni tiedät? Olen saanut vain hyvää palautetta asiakkailta :)
Millaisia TE-toimistot ovat? Mitä siellä tehdään? Keitä siellä käy? En ole eläessäni käynyt lähelläkään tuota mystillistä laitosta.