Muita, jotka juo nyt alkoholia?
Mitä lasissa? Mulla viiniä ja alkoi tekemään taas seksiä ihan hirveästi mieli. Olispa mies nyt.
N26
Kommentit (37)
Viini, laulu ja naiset. Vuosikymmenet vierii mutta jotkut asiat ei muutu koskaan.
Joku jonne päässyt taas vauhtiin, kun dislikejä pukkaa
5,2% Karjalaa. Mutta nyt pitää lopettaa, huomenna työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Muistelen teini-aikoja ja kuuntelen 2000-luvun musaa :) roseeta lasissa.
Konjakkia maistelen, Baron Otard -merkkistä.
Harkinnassa on ja varmaan sillä tuli tämä ketju luettuakin. Olis puol pulloa Dr Pepperiä ja rommia ajattelin sen kanssa. Pääsiskö sillä nuoruusvuosien tunnelmaan?
Kolmas Koff-tölkki menossa. Tämän jälkeen punkkua. Oli raskas viikko töissä. M30
Vierailija kirjoitti:
Harkinnassa on ja varmaan sillä tuli tämä ketju luettuakin. Olis puol pulloa Dr Pepperiä ja rommia ajattelin sen kanssa. Pääsiskö sillä nuoruusvuosien tunnelmaan?
Kuulostaa kamalalta, anteeksi. Itse kyllä joisin rommia vaikka kuuman veden kanssa mielummin. Vähän sokeria tai hunajaa sekaan.
Niin, mä juon roseeta.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on jonne. Luultavasti joku Turmiolan Tommi-paasaaja, jonka mielestä kaikki me olemme, tai tulemme olemaan alkoholisteja katuojassa sopertelemassa.,
Meil kaikkeee, ollaan Laitilasta ja kohta hyvää SEKSIÄ luvassa. Aina on.
En juur nyt. Myöhemmin joku yömyssy.
Viikonloppu töitä, enkä ole useampaan viikkoon juonut, lähinnä Koronan varalta. Haluan olla parhaassa iskussa jos saan tartunnan. Alkoholi alentaa elimistön puolustuskykyä, muuten en ole absolutisti.
Punaviiniä parisen lasia, vettä ja teetä. Onnellinen päivä ja ilta. Iloista onnea.
Giniä ja karpalomehua. Tekstailua kaikille kuumille exille ja tuleville exille...
Oon juonu pullon valkkaria, vielä ois toinen jääkaapissa. Avaan varmaan kohta. Kuuntelen 90-ja 00-lukujen musiikkia.