Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiharin eka vaikea päivä; haluaisin tilata pizzaa

Vierailija
17.04.2020 |

Koska pizzaperjantai. Mutta laihdutan, joten en voi. Ja ei muutenkaan ole terveellistä tilata pizzaa joka viikko eli en laihdutuksen jälkeenkään voi. On se vaan rankkaa yrittää pelastaa itsensä lihavuudelta :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, vai että juusto on niin kovin terveellistä?

No sinänsä varmaan juu, mutta ei todellakaan silloin, kun haluat laihtua, ellet nyt sitten ole vhh-dieetillä ja hiilarit on karsittu kokonaan pois - jolloin pizza taasen ei muutoin mahdu kuvioon.

Juusto on aika lailla sitä rasvaa. Se juuri on se pizzan lihottavin osuus, ellei nyt jostain todella pullaisesta paksusta & rasvaisesta pannupizzasta puhuta.

Katsokaapa vähän, että mikä on juuston kaloripitoisuus, ennen kuin mätätte sitä loputtomasti "terveellisenä" kyn laihdutatte.

Myös oikein vähärasvaisia juustoja löytyy, joten jos on saatava pizzaa, niin tehkää se itse terveellisempänä eli vähäkalorisempana versiona.

Älä ees yritä selittää näillä mammoille.. Tän keskustelun alottaminen oli virhe

Ap

Kieltämättä tämä ketju on aika outo.

Usein olen nähnyt parempiakin vinkkejä laihduttajalle täällä, mutta kyllä niissäkin aina sorrutaan kaikenlaiseen vääntöön jossain vaiheessa.

Vierailija
22/28 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pizza ole epäterveellistä jos syö sellasen ohutpohjaisen. Kummallisia käsityksiä täällä, miksi ette tajua kuinka pitää syödä?

On se epäterveellistä tilata syödä pizza iltasyömiseksi kello 9 illalla kaiken muun syömisen päälle. Voi sitä vehnälätyn määrää ja voi niitä kaloreita. Helposti tulee 1000 kaloria :) Ja itsellä kun on tämän hetken kaloritavoite 1200/päivä.

Ap

Niin, sinulla on siis syömishäiriö. Et pysty laihduttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee lähtee lenkille, sen jälkeen huomaa, et ei ookaan enää nälkä, vaikka ennen sitä saattoi olla

Vierailija
24/28 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pizza ole epäterveellistä jos syö sellasen ohutpohjaisen. Kummallisia käsityksiä täällä, miksi ette tajua kuinka pitää syödä?

On se epäterveellistä tilata syödä pizza iltasyömiseksi kello 9 illalla kaiken muun syömisen päälle. Voi sitä vehnälätyn määrää ja voi niitä kaloreita. Helposti tulee 1000 kaloria :) Ja itsellä kun on tämän hetken kaloritavoite 1200/päivä.

Ap

Niin, sinulla on siis syömishäiriö. Et pysty laihduttamaan.

Oon laihduttanut monta viikkoa hyvin tuloksin. Yhtenä iltana tekee mieli pizzaa = en pysty laihduttamaan + syömishäiriö.

Just näin.

Ap

Vierailija
25/28 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kandee lähtee lenkille, sen jälkeen huomaa, et ei ookaan enää nälkä, vaikka ennen sitä saattoi olla

Tultiin just ennen tän keskustelun alottamista koiran kaa lenkiltä. Siellä se himo itseasiassa alkoi :D Eikä mulla siis edes ole nälkä. Teki vaan mieli. Enää ei oikeastaan ees tee. Eli tästä on selvitty. Kiitos vaan kaikille vastauksista. Huomio kiinnitty tänne eikä pizzan himoon :D

Ap

Vierailija
26/28 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzankin voi tehdä itse terveellisenä; pohjaan muutakin kun jauhoja, itse suosin auringonkukansiemeniä ja päälle ei ollenkaan juustoa. Itsellä pakon sanelemana pizza aina tuollaista mutta kun muunlaisena ei käy niin on herkkua noinkin

Vierailija
27/28 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu itsellä, jos vain voi pitää itsensä kiireisenä niin ettei muista ajatella syömistä niin ajan myötä mieliteot helpottavat

Vierailija
28/28 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tilaa. Yksinkertaista. Sitten kun olet laihtunut, voit syödä taas pizzaa (kohtuudella). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän