Hullut päivät tilaukset ei tule?
Tein virheen ja tilasin hulluilta päiviltä. Kolme viikkoa sitten tilasin eikä tuotetta kuulu! Eivät vastaa sähköpostiin eikä puhelimeen. Mitä ihmettä teen. Tuotteen arvo 140e. Onko kellään muulla käynyt nyt sama?
Kommentit (16)
Tilasin kolmena päivänä (ke, to, pe). Kaksi ekaa pakettia tuli reilusti alle viikon sisään, kolmaskin vain noin 8 päivää kesti tulla.
Helsinki
Ei ole tullut vielä. Tilasin aika loppupuolella hullareita. Espoossa asun
Tilasin kolmena päivänä; hienosti tuli kaikki ajallaan.
Minä sain omani pari viikkoa sitten. Kesti kyllä pitempään kuin monella muulla verkkokaupalla. Mutta muissakin verkkokaupoissa on ruuhkaa - jotkut lähettävät oma-aloitteisesti pahoitteluja ja jopa hyvitykseksi bonusseteleitä seuraavaan ostoon.
Mulla tuli kaikki paketit 2-3 päivässä.
Sain tänään oman pakettini, jonka saapumiseen meni lähes 3 viikkoa.
Olen saanut jo useamman paketin, osa on vielä matkalla. Yksi ei ole vielä lähtenyt, siitä soitin asiakaspalveluun (ihan vastasivat puheluun) ja kertoivat, että sekä heillä että postilla on kova ruuhka nyt.
Muidenkin nettikauppojen tilaukset tulevat normaalia hitaammin, sen olen huomannut.
Tilasitko jotain, jossa oli pidempi toimitusaika? Joissain tuotteissa oli viikkojen päähän vasta toimitusaika, luki jo tilatessa tuotesivulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo useamman paketin, osa on vielä matkalla. Yksi ei ole vielä lähtenyt, siitä soitin asiakaspalveluun (ihan vastasivat puheluun) ja kertoivat, että sekä heillä että postilla on kova ruuhka nyt.
Muidenkin nettikauppojen tilaukset tulevat normaalia hitaammin, sen olen huomannut.
Minulle on ainakin tullut muista kaupoista nopeasti. Viime lauantaina tilasin ruotsalaisesta verkkokaupasta ja ke oli haettavissa. Siinä oli vielä pääsiäismaanantaikin välissä. Ja postin toimittama paketti.
Vierailija kirjoitti:
Tilasitko jotain, jossa oli pidempi toimitusaika? Joissain tuotteissa oli viikkojen päähän vasta toimitusaika, luki jo tilatessa tuotesivulla.
Luvattu toimitusaika oli 14pv. Nyt on kohta kk mennyt. Ei vastaa asiakaspalvelu edelleenkään sähköpostiin eikä puhelimeen. Miten te muut saatte sinne yhteyden? Alkaa mennä nyt hermot! -Ap
Mulla kesti myöskin pitkään. Tuli vasta viime perjantaina paketti. Kunpa ne saisivat sen toimitusketjunsa kuntoon.
Juu, pakettia odotellaan. Tyhmänä tilasin sieltä, Gigantti myy samaa tuotetta halvemmalla ja sen saisi heti 🙄😣
Nyt on monen verkkokaupan toimitukset ruuhkautuneet. Ei voi mitään, kun kaikki tilailee aikansa kuluksi ja koska ei "huvita" sattuneesta syystä lähteä fyysisiin kauppoihin.
Posti jopa pidensi pakettien noutoaikoja pakettiautomaateista kolmeen viikkoon, ja sen takia pakettiautomaattien täyttyessä paketteja viedään muihin noutopisteisiin ihan ihme paikkoihin. Jos saa paketin lopulta edes sinne, minne sen tilasi, on syytä olla tyytyväinen.
Päiväpeite lähti eilen matkaan, muut ovat jo tulleet (vaatteet, kengät ja kosmetiikka).
Kaikki muu tullut paitsi yksi vielä puuttuu. Tänään viimeksi tuli yksi paketti. Siellä on ruuhkaa.