Mitäpä ostit viimeksi Alkosta ja milloin?
Minä ostin kaksi pulloa Jim Beam-viskiä tänään iltapäivällä.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Kungfu girliä tänään 2 pulloa
Kungfu girl on mun lemppari! Ostin tänään pullon ja tässä sitä nyt siemailen.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ajelin naapurikunnan putiikista pari litteää muovipulloa Jallua. Saa mukavasti jemmattua emännältä kun eivät kolise niin kuin lasiset.
Huomaa se illan edistyessä kuitenkin...mutta juuri siinä salailussa oma viehätys, on sitten kyseessä kontrolloivan absolutistinaisen tai -miehen vedätys😉😂
Viime joulun alla ostin 3 pulloa Black velvetiä kavereille joululahjoiksi.
Jackson Estate Stitch Sauvignon Blanc. Tänään kävin.
Tänään hain neljä pulloa Marabelloa. Viikonloppu menee niillä ja laatikollisella kepuliittiä.
Vuosi sitten kaverin synttärilahjaksi japanilaisia tuotteita (sakea ja mitähän niitä muita oli, joku pinkki pullo).
Musta itsestäni on paljon coolimpaa olla juomatta kuin juoda joten sillä mennään henkilökohtaisesti.
Noin kuukausi sitten täydensin skumppavarastoa useammalla pullolla, mutta eipä ole ollut tarvista käydä sen koommin. Olen sosiaalinen juoja, joten pitäisi varmaan pitää jokin zoom-kokous kavereiden kesken.
Pullollisen pastista keskiviikkona. Huomenna pitää hakea samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Rammstein rommin tänään synttärilahjaksi miehelle.
Onko tuo hyvää? Itse pidän Motörhead-rommista, jota ostin tuossa parisen viikkoa sitten.
Jouluksi punkkua, kuoharia ja kirkasta viinaa glögin kanssa nautittavaksi.
Tunti sitten pullon valkoviiniä ja pullon proseccoa.
Rouva toi tänään pullot Chymoksen väkevää viiniä, kirsikkaa ja mustikkaa.
Kävin tänään ensimmäisen kerran kuukauteen alkossa. Nopeasti, juoksin hakemassa kyykkyviinilaatikon valkoviiniä. Suusuojus päällä. Alkon myyjillä oli visiiri. Loistavaa! Ei ollut jonoa. Desinfioin laatikon kotiin tullessani. Ihanaa juoda viiniä, pitkästä aikaa. Sauna lämpenee ja talvikarvat sääristä saavat kyytiä. T. 57 eukonkuvatus.
Cointreauta tiistain korvilla. Käytän sitä kanaruokiin ja nappaan kernaasti välillä itsekin.
Shampanjaa synttäreilleni joskus syksyllä.
Ihan perus lonkeroa joskus ehkä 12v sitten. Olin äitini kanssa ostoksilla ja hän kipaisi alkosta pullon viiniä niin siinä samalla sitten ostin itselleni jotain. :D
Enpä kyllä muista, milloin olisin viimeksi edes käynyt Alkossa.
Torstaina kävin, ostin pullon Jim Beamia ja Crudo Catarratto Zibibbo lähti kans mukaan
Pääsiöiseksi ostin Tapio-, Sisu-, Saunalahden ja Minttuviinaa. Hyvin maistuivat, eilen palautin hylsyt.