Mitäpä ostit viimeksi Alkosta ja milloin?
Minä ostin kaksi pulloa Jim Beam-viskiä tänään iltapäivällä.
Kommentit (80)
Kiirastorstaina pullon Carilloa ja 0,5l pullon vaaleaa Bacardia.
Kyykkypunkkua ja Suomi-viinaa. Viime viikolla
Tänään punkkupullon ja varmaan huomenna kanssa. Aika lailla pe-la tulee aina käytyä. Tosin tullut tilailtua myös saksanmaalta juomia, kun saa suoraan kotiovelle.
Tänään ostin pullon punaviiniä, juon kalimotxoa ja unelmoin kesästä.
Eilen yhteensä 6 plo viiniä ja huomennahan se on taas haettava täydennystä. Tämmöstä se on tämmösenä aikana.
Viime viikon tiistaina ostin 100 ml Ginipullon.
Muutama viikko sitten alkoholitonta olutta ja siideriä.
2-3 kertaa viikossa ostan valkoviiniä laatikon.
Olen tiputellut ponua mökillä jo vuosikausia, ja ennen sitä olin merillä töissä, joten en ole jalallakaan astunut alkoon vuoden 1998 jälkeen.
MUTTA! Koska iäkkäät vanhempani ovat koronaa jemmassa mun mökillä maalla, loppui ponut kesken, ja hain siis pari päivää sitten ekat valtion viinat pariinkymmeneen vuoteen (joo, hamstrasin, ettei tarvitse tavaksi ottaa):
6ploa jallua, ja 12ploa jallukahvia.
Eiköhän näillä kesän yli pärjätä.
Olutta tai muita mietoja en juo lainkaan, ylläoleviakin maistelen lähinnä kirja kourassa viltin alla.
Kännissä olen ollut viimeksi n. 2015.
Kuohari uudeksi vuodeksi.
Olen huono juoppo
Tasan kuukausi sitten ostin rosee viinipullon. Päätinkin alkaa tipattomalle, jotta olo ja keho kevenis. Ennen ostin viikoittain vodkaa tai laatikkoviiniä. Olen lomautettu ja kotiolot ihan jees. Oon ylpee itsestäni ja itsekuristani, ties vaikka jäis raittius pysyväksi, kun mukava herätä ja viettää aikaa aistit valppaina.☕⛅ Kivaa viikonloppua silti kaikille! Pääasia että teillä kaikilla on hyvä olla.😘
Vuonna 1983 pullon vodkaa, on vieläkin puolet jäljellä.
Kävin viimeksi alkossa jouluna 2018 ja ostin likööripullon.
Tänään ostin ranslaista rieslingiä ja cremant kuohuviiniä. Riesling meni jo, mutta kuohari jää sittenkin johonkin toiseen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ostit ne Alkosta?? Alkoholittomia, jopa hyviä, löytyy lähes kaupasta kuin kaupasta
Pienin Baileys tiramisuun joitain vuosia sitten. Suurin osa jäljellä siitä vielä kaapissa
Olvin tuplapukkia 12 kpl kolme viikkoa sitten. Nyt loppu. Pakko raahautua huomenna Alkoon samaa satsia hakemaan. Sinne on tullut kauniissa vaaleansinisessä pullossa uusi ranskalainen gini. Tilaustuote. Eikä hintakaan ole paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ostit ne Alkosta?? Alkoholittomia, jopa hyviä, löytyy lähes kaupasta kuin kaupasta
Koska mies osti samalla alkoholillisia.
Uudeksi vuodeksi hain viiniä ja skumppaa. Tipaton piti olla vain tammikuu, mutta olen nyt jatkanut sitä. Ajatuksissa on, että juhannuksena riipaisen pienen sievän JOS pääsen mökille. Se nyt riippuu näistä ihmisten välttelykehoituksista. En lähde muuten sinne sukuloimaan.
Jotain halpaa viiniä ostin vuonna 1992 kun täytin 18.