Millainen nainen lähettää alastonkuvia varatulle miehelle?
Tutulle varatulle miehelle nainen lähettelee itsestään alaston ja pilden kuvia, kun ilmeisesti ihastunut mieheen ja yrittää iskeä sitä.
Mies taitaa olla myös vähän ihastunut tai kiinnostunut tästä naisesta, mutta varattuna ei lähde pidemmälle. Tulee vain mieleen, että millainen nainen yrittää iskeä miestä lähettämällä tuollaisia kuvia itsestään?
Tulee vaikutelma ei niin viisaasta tai jotenkin sekosta tai epävakaasta. Heillä ei siis mitään suhdetta. Nainen vain lähettää viestejä ja noita kuvia aika ahkerasti. En tiedä pitäisikö nauraa vai mitä ajatella?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Minä. Ja juu, olen vähän epävakaa.
Vähän? Taitaa olla myös heikkolahjaisuutta sopassa mukana. Kuvia haisevasta tuherostasi? Mieti nyt vähän - iso ihminen.
Panthera kirjoitti:
Naurattaa miesten kommentit, että ihana nainen :) Miehet ei sitten vissiin pistä pahaksi tuollaista käytöstä.
No ei todellakaan, kaverille lähettelee stadista joku nainen kuvia ja täytyy sanoa etten ole ikinä nähnyt hoikalla naisella niin isoja ja ryhdikkäitä luomurintoja, nainen ei ole edes mikään nuori varmaan +40v.
Muutama kaveri aina laittaa kiertoon kuvia mitä naiset lähetellyt.
Söpösanna saisi lähettää minulle kuviansa.
Ok :) Johtuuko se mielestäsi siitä epävakaudesta, että lähetät sellaisia kuvia :) Onko se jotain impulsiivisuutta?
Huoh.. Htsu.. Itse en naisena voisi kuvitellakkaan että yrittäisin iskeä varattua olen kai sitten jotenkin vanhan aikainen.. Mielestäni naisten pitäisi edes tässä asiassa olla lojaaleja toisilleen mutta ei, jostain näitä huonon itsetunnon omaavia, itseään tyrkyttäviä ho ro ja vaan ilmestyy..
Vierailija kirjoitti:
Noin roiseja kuvia lähetetään tosiaan vastalahjaksi ja vasta p4non jälkeen. Ennen p4noa lähetetään kilttejä kuvia.
Niihän te luulette. Minä sain nakukuvia naiselta vaikken koskaan edes tavannut, oli kai niin epätoivoinen.
Sellainen nainen joka saa siitä rahaa.
Panthera kirjoitti:
Ok :) Johtuuko se mielestäsi siitä epävakaudesta, että lähetät sellaisia kuvia :) Onko se jotain impulsiivisuutta?
On. Joudun sekavaan mielentilaan, riisun housuni, sekavuus lisääntyy. Tähtäilen kännykän kameralla jalkoväliin ja saan impulsiivisuuskohtauksen ja laukaisen. Sitten tilttaan lopullisesti ja laitan kuvia menemään sokkona varatuille miehille sieraimet väristen ja hiki valuen.
Huoh. Tällaista tämä hullun elämä on.
Jos miestä ei kiinnosta, hän laittaa estot someen ko. tyypille. Mies on itsekin lähetettänyt roiseja kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan heillä suhde. Uskollinen mies laittaisi somessa estot päälle.
Näin juuri! Jos itselläni olisi tilanne, että joku muu muija kuin oma avopuolisoni lähettelisi moisia kuvia, kommentoisin kyllä että mitäs helvettiä, kiitos mut ei kiitos, ole hyvä ja lopeta. Uskollinen kumppani ei jätä kuvia puhelimeensa, ja muutenkin todella omituista jos nainen saa päähänsä lähetellä piudekuvia ilman mitään jo olemassa olevaa vastakaikua!
Kyllä se on sen varatun vastuu kertoa, ettei tuo ole ookoo.
M41
Minä voisin lähettää , jos olisi jotain näyttämisen arvoista. Mutta en kenelle tahansa, pitäis olla todella ihastunut ja jotain vastakaikua mieheltä jo saatu.
Miehesi ei nyt taida olla ihan viaton tässä. Tai jos on, mitä en uskoa, naisen täytyy olla vähän seko.
Minä laitoin, ja sitten sain takaisin möhömahaisen setämiehen kalsarikuvan!
Alaston nainen joka omistaa nykyaikaisen kamerakännykän ja liittymän.
Sellainen nainen, joka tietää miten mieheen tehdään vaikutus ja haluaa sen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri! Jos itselläni olisi tilanne, että joku muu muija kuin oma avopuolisoni lähettelisi moisia kuvia, kommentoisin kyllä että mitäs helvettiä, kiitos mut ei kiitos, ole hyvä ja lopeta. Uskollinen kumppani ei jätä kuvia puhelimeensa, ja muutenkin todella omituista jos nainen saa päähänsä lähetellä piudekuvia ilman mitään jo olemassa olevaa vastakaikua!
M41
Tätä olin myös kommentoimassa, tosin olen nainen, mut kyl mä sen niin näen, että jos nyt oikeesti kyseessä joku mielenvikainen, joka ilman syytä vainoaa miestä lähettelemällä älästöönkuvia, kyl sen estolistalle normaali ihminen laittais.
N31
En ihan noin ronskeja kuvia lähetellyt kun olin varattuna naisena ihastunut varattuun mieheen, mutta siinä kohtaa kun tuli selväksi että ihastus oli molemminpuolista, lähetin kyllä jokusen alusvaatekuvan ja sain paidattomia kuvia vastalahjaksi. Sen lisäksi läheteltiin seksiviestejä. Naisen ego ei kestä pelkkää omien kuvien lähettelyä, jos niille ei tule vastakaikua tai positiivista reaktiota, niin kuvien lähettely kyllä loppuu... joten ap ei taida tuon naisen ja miehen tilannetta tietää kokonaisuudessaan.
Sellainen, joka saa vastakaikua. Kuvia, kuumia keskusteluja. Mies on tilanteesta otettu, ottaa kuvat vastaan. Se kertoo paljon. Mies ei jostain hyvästä syystä bannaa naista. Mikähän se syy mahtaa olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Tätä olin myös kommentoimassa, tosin olen nainen, mut kyl mä sen niin näen, että jos nyt oikeesti kyseessä joku mielenvikainen, joka ilman syytä vainoaa miestä lähettelemällä älästöönkuvia, kyl sen estolistalle normaali ihminen laittais.
N31
Jeppp. Ei kukaan lähde vaan "kokeilemaan kepillä jäätä" viestittelemällä roiseja kuvia testatakseen, tuleeko varatulta vastakaikua :D
Hullut ehkä joo.
Noin roiseja kuvia lähetetään tosiaan vastalahjaksi ja vasta p4non jälkeen. Ennen p4noa lähetetään kilttejä kuvia.