Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin rumuuteni syyn, kun googletin oman nimeni

Vierailija
17.04.2020 |

Olen aina harmitellut ulkonäköäni ja flaksini on ollut naisena huono, ts. poikaystävän löytäminen on ollut vaikeaa ihan nuorenakin. Olen aina silti ollut hoikka ja vartalon mitoiltani sopusuhtainen, joskin päärynähkö.

Googletin sitten nimelläni ja katsoin kuvahaun, johon pompahti pari kuvaani ja kymmeniä muiden suunnilleen ikäisteni naisten kuvia. Tajusin, että kasvojeni mittasuhteet todellakin ovat eri näköiset kuin keskiverrolla/nätillä suomalaisnaisella (=ne muut nimeeni yhdistyneet tutuntuttujen tai tuntemattomien naamat). Erona oli se, että poskipääni ovat voimakkaammat, kasvoni on jotenkin hieman pidemmät, nenäni varsi aavistuksen pidempi ja leukani ei ole niin suippo kuin monella muulla. Nenäni on myös hieman isompi ja huuleni paksummat sekä kulmakarvani erottuvammat. Olen hoikemman näköinen, kasvojen luusto on voimakkaampi, mutta olen jotenkin oudon näköinen samalla. Olen jotenkin eri puusta veistetty. Miehille en siis kelpaa ainakaan, enkä kelvannut edes ihan nuorenakaan.

Mua on luultu ulkomaalaiseksi ja tosiaan näytän joltain itäblokin ihmiseltä valitettavasti. Yhden kaverini mielestä näytän androgyynimmältä kuin keskivertosuomalainen nainen, vaikka meikkaan hyvin hienovaraisesti ja pukeudun klassisesti/feminiinisesti. Miehille olen kuin ilmaa Suomessa. En vain tajua, miten muokkaisin kasvojani sellaisiksi, että kelpaisin jollekin miehelle. Haluaisin todella löytää kumppanin ja suomalaisesta miehestä siis.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauneus helpota miehen löytymistä.

Vierailija
42/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaa yksi kuva mitä netistä löysit?

Oletko siis hevosnaama?

En ole hevosnaama, mutta kasvoni ovat vähemmän pyöreät kuin yleensä suomalaisilla naisilla. Kasvoni ovat siis ovaalit.

https://www.google.com/search?q=czech+woman&client=ms-android-samsung-g…

Tuo on todella hyvännäköinen nainen, mutta olen vähän niinkuin taviksempi versio tuosta kuvan naisesta. Siis samantyyppinen kasvojen luusto, silmät ja huulet sekä värityskin. Mutta tuo kuvan nainen ei siis ole pätkääkään suomalaisen nätin naapurintytön näköinen.

Tuo on se paras kasvojen malli. Pyöreät kasvot ei ikinä voi olla kauniit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korosta omia piirteitäsi äläkä yritä muuttaa niitä! Jokainen on kaunis omalla tavallaan. 

Vierailija
44/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauneus helpota miehen löytymistä.

Ai ei vai? Kiva sitä varmaan on hyvännäköisenä ja haluttuna huudella.

Maailmassa kun on niin paljon pinnallisia ihmisiä, niin helpomminhan kaunis nainen löytää parin, kuin ruma vastineensa.

Tietenkin mikäli kuuluu sellaisiin ihmisiin, joiden normaalielämä on aina ollut sitä, että parisuhteen jälkeen alkaa nopeasti uusi suhde, niin hankalaahan niiden on totaaliyksinäisyyttä tajuta. 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän