Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin rumuuteni syyn, kun googletin oman nimeni

Vierailija
17.04.2020 |

Olen aina harmitellut ulkonäköäni ja flaksini on ollut naisena huono, ts. poikaystävän löytäminen on ollut vaikeaa ihan nuorenakin. Olen aina silti ollut hoikka ja vartalon mitoiltani sopusuhtainen, joskin päärynähkö.

Googletin sitten nimelläni ja katsoin kuvahaun, johon pompahti pari kuvaani ja kymmeniä muiden suunnilleen ikäisteni naisten kuvia. Tajusin, että kasvojeni mittasuhteet todellakin ovat eri näköiset kuin keskiverrolla/nätillä suomalaisnaisella (=ne muut nimeeni yhdistyneet tutuntuttujen tai tuntemattomien naamat). Erona oli se, että poskipääni ovat voimakkaammat, kasvoni on jotenkin hieman pidemmät, nenäni varsi aavistuksen pidempi ja leukani ei ole niin suippo kuin monella muulla. Nenäni on myös hieman isompi ja huuleni paksummat sekä kulmakarvani erottuvammat. Olen hoikemman näköinen, kasvojen luusto on voimakkaampi, mutta olen jotenkin oudon näköinen samalla. Olen jotenkin eri puusta veistetty. Miehille en siis kelpaa ainakaan, enkä kelvannut edes ihan nuorenakaan.

Mua on luultu ulkomaalaiseksi ja tosiaan näytän joltain itäblokin ihmiseltä valitettavasti. Yhden kaverini mielestä näytän androgyynimmältä kuin keskivertosuomalainen nainen, vaikka meikkaan hyvin hienovaraisesti ja pukeudun klassisesti/feminiinisesti. Miehille olen kuin ilmaa Suomessa. En vain tajua, miten muokkaisin kasvojani sellaisiksi, että kelpaisin jollekin miehelle. Haluaisin todella löytää kumppanin ja suomalaisesta miehestä siis.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään noista kuvailemistasi asioista ei ole miinus.

Mies

Vierailija
22/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitellut tätä asiaa siis jo ikuisuuden. Muistan, kun joskus ihan nuorena kysyin kavereiltani ja vanhemmiltani, että mikä auttaisi, mikä mussa on vikana ja siis edelleenkin kipuilen tämän saman asian kanssa. Olen ihan varma, että naapurintyttömäisen nätti sekä rintava suomalainen keskivertotyttö ei ole kovin kauan sinkkuna. Mulla on mennyt sen sijaan suuri osa elämästäni sinkkuna tai sellaisessa suhteessa, jossa mies on tyytymätön ulkoiseen olemukseeni, vaikka siis olen aina ollut parisuhteessa ollessani hyvässä kunnossa ja hoikka/hoikahko. Naamani ei vain heille kelvannut (2/3 miesystävistäni).

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku linkkasi noita vähäpukeisia kuvia -- mikä oli pointtina? Sen ekan kasvot muistuttavat omia kasvojani, mutta olen tummempi. Jos nyt oletetaan, että naamani pitäisi olla pyöreämpi, niin mitä teen? Pitäisikö ottaa jotain rasvapistoksia, että kasvoistani tulisi jotenkin pullavammat ja leveämmät ja kasvojen luusto peittyisi?

Vierailija
24/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.com/search?q=nesty+nude&tbm=isch&ved=2ahUKEwjN48eXtO…

Ei tuo paha ollut

Zinc

VAikka ap:n kuvailemia "oireita" olikin ..

Vierailija
25/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo...itseymmärrys jollain tasolla kasvaa, kun googlettaa itsensä kuvahaulla ja vertaa omaa naamaa niihin vieraisiin oman vertaisryhmän naamoihin. 🙂 En vain tiedä edelleenkään, miten pääsen tästä eteenpäin.

T. Ap

Vierailija
26/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva tai videota itsestäsi ilman peilinkääntöä niin näet miltä näytät.

Vierailija
27/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkaako kumppanit jo näkemänsä perusteella, vai vasta kun avaat suusi?

Kukaan ei edes tule juttelemaan tai tee aloitteita arjessani/töissä/harrastuksissa/kaupassa. Siis edes ennen koronaviruksen aiheuttamia rajoituksia.

T. Ap

Ei minullekaan, ikinä missään. Paitsi instassa ulk. miekkoset (jotka asuvat kotimaassaan tai jossain muualla ulkomailla) pommittavat jatkuvasti ja sanovat kuinka kaunis olen.

Tämänhän sinä halusit kuulla itseesi liittyen.

Ainahan minä olen kuullut olevani kaunis ja kyllä aina miekkoset ja monet naikkosetkin toljottavat kauppareissuilla. En toljottele ketään kovin intensiivisesti, eteeni katson ja ihmisiä toki myös mutta ainahan se toinenkin voisi kääntää katseensa pois niin halutessaan XD.

Minua toljottavat miekkoset ja miekkosen alut ovat arviolta 16-vuotiaita koltiaisia ja 40-vuotiaita ihan hyvin säilyneitä. No enhän minä kenenkään ikiä tiedä ja minunkaan ikää ei kukaan uskoisi todeksi, mutta näin niin kuin arviolta.

Vierailija
28/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä vähän muita tietoja jakoon, pituus, paino, kriittiset mitat, hiukset ym.

Paikkakunta, oletko töissä?

Pituus 173 cm (exäni valitti, että olen naiseksi liian pitkä), nykyään 63 kg (parikymppisenä olin 56 kg vuosikaudet), B-kuppi, pitkät ruskeat hiukset, Helsinki, käyn töissä (ihan hyvä työ).

Syy ei kyllä näistä tiedoista selviä, en minäkään miehenä ole ikinä kiinnostanut naisia millään tavalla, hyvä etteivät ole juosseet karkuun.

181cm/86kg enkä mitenkään rumakaan, omasta mielestä eikä kukaan ole kyllä rumaksi sanonutkaan.

Vierailija
29/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo koltiaisethan toljottavat siksi, että luulevat minua maksimissaan pari vuotta vanhemmaksi heitä. 16-vuotiaat varmaan arvioivat minut suunnilleen 19-vuotiaaksi.

Vierailija
30/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelin kuvia, tuo eka nainenhan on todella kaunis mun mielestä.

Vierailija
31/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo paha ollut

Zinc

Noissa kaikissa kolmessa kieltämättä on jotain samaa kuin mussa, jos vertaa keskivertosuomalaiseen. Mutta ovatko nuo nyt niin hirvittäviä hevosnaamoja sitten? Kuinka leveä ja pullukka "pallinaama" (pienellä nenällä, suulla ja silmillä) pitää olla, että kelpaa ja on uskottavaa vaimomateriaalia? Sainpa nyt tämän myötä uuden angstauskohteen ulkonäöstäni. En nimittäin koskaan ole sentään angstannut kasvojen kapeudesta tai poskipäistäni näin paljon, ja aidosti kuvittelin, ettei se kumppanin saamisen vaikeus siitä riipu. Mutta ilmeisesti yllättäen kasvojeni muoto (!) saattaa olla syy sinkkuuteeni. Ja miten ihmeessä operoisin itseni normaalimmaksi, jos mulle on jaettu näin huonot hevosnaamakortit ulkonäköni osalta?

T. Ap

Vierailija
32/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko varma että sinussa on jotain ”vikaa” ja siksi sinua ei lähestytä? Minua ei ole eläissäni varmaan kertaakaan kukaan yrittänyt iskeä, olen myöskin tällainen ”tsekkiläisen” näköinen mistä tässä on puhuttu. Olen ymmärtänyt että en vaan näytä helposti lähestyttävällä tai siltä että kannattaisi yrittää mitään. En näytä lempeältä tai pehmoiselta. Sitten kun olen itse tehnyt alotteita niin miehet ovat olleet ihan innoissaan.

Vierailija
33/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo paha ollut

Zinc

Noissa kaikissa kolmessa kieltämättä on jotain samaa kuin mussa, jos vertaa keskivertosuomalaiseen. Mutta ovatko nuo nyt niin hirvittäviä hevosnaamoja sitten? Kuinka leveä ja pullukka "pallinaama" (pienellä nenällä, suulla ja silmillä) pitää olla, että kelpaa ja on uskottavaa vaimomateriaalia? Sainpa nyt tämän myötä uuden angstauskohteen ulkonäöstäni. En nimittäin koskaan ole sentään angstannut kasvojen kapeudesta tai poskipäistäni näin paljon, ja aidosti kuvittelin, ettei se kumppanin saamisen vaikeus siitä riipu. Mutta ilmeisesti yllättäen kasvojeni muoto (!) saattaa olla syy sinkkuuteeni. Ja miten ihmeessä operoisin itseni normaalimmaksi, jos mulle on jaettu näin huonot hevosnaamakortit ulkonäköni osalta?

T. Ap

Olet persoonallinen

Zinc

Vierailija
34/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni supermalli on siis av-mamman mielestä ruma, pienirintainen hevosnaama. Luonnollisesti av-mamma on aina kauniimpi ja kelpaa paremmin suomalaiselle miehelle.

Vierailija
35/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei perustu ulkonäköön. Luuletko että 40 avioliittovuoden jälkeen joku jaksaa saada kiksit puolisonsa oikean mallisesta nenästä? Mieti asiaa pidemmälle ja ennen kaikkea arvosta itseäsi enemmän. 

Vierailija
36/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet hoikka androgyyninen ja eksoottisen näköinen, mutta meikkaat hienovaraisesti ja pukeudut perinteisen naisellisesti?

Uskalla "räväyttää". edustat ehkä Suomessa harvinaista, mutta eteläisimmässä maissa yleisempää "dramaattista tyyliä"?

googlaa netistä "style analysis" ja "dramatic style".

Sinulle sopii vaatteissasi ehkä veistoksellisuus paremmin kuin klassisuus tai romanttisuus.

lantiosi on kuitenkin päärynä? voit olla Sophia Lorenin tavoin dramaattisen ja romanttisen risteytys.

Sophia Lorenilla on myös voimakkaat leukaperät, isohko nenä ja esiintyöntyvät poskipäät. hän on kuitenkin kuuluisa kauneudestaan. Hänen kauneutensa kuitenkin lakastuisi olemattomiin jos kuvittelisit hänet vaikka klassiseen tyyliin.

Jos olet dramaattinen niin kokeile meikata rohkeammin. älä pelkää värejä. kontrastit ovat sinun juttusi. vaatteissa pari kontrasti väriä esim musta ja valkoinen. vaatteet suoralinjaisia eli ne Marimekon haukutut veistokselliset kafkaanit. Muista vyö koristamaan vyötäröä jos olet "soft dramatic" eli lantiosi erottuu.

tyyliisi voisi sopia musta polkkatukka ja voimakkaan punainen huulipuna.

Vierailija
37/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkaako kumppanit jo näkemänsä perusteella, vai vasta kun avaat suusi?

Kukaan ei edes tule juttelemaan tai tee aloitteita arjessani/töissä/harrastuksissa/kaupassa. Siis edes ennen koronaviruksen aiheuttamia rajoituksia.

T. Ap

Nätillekin naiselle on Suomessa harvinaista, että tehdään aloitteita kaupassa tmb. Kyllä ne aloitteet tehdään yöelämässä tai sitten tinderissä tmv.

Vierailija
38/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit noin syvällisesti kasvojasi ja niiden kelpoisuutta niin ehkäpä lähetät olemauksellasi ympäristöösi "viestejä", että olet epävarma, ujo/ ylpeä, ainakin vaikeasti lähestyttävä. Relaa vähän, tuommoinen itsensä tarkkailu ei tee sinulle hyvää.

Vierailija
39/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä korkea otsa, pienehkö nenä, korkeat poskipäät ( niin korkeat etten voi paljon hymyillä, kun minun pieni hymyni vastaa jonkun isompaa)  ja melko iso ulkoneva leuka tähän vielä päälle. Muutenkin sellaiset hassun näköiset melko pyöreät, mutta samalla voimakaspiirteiset kulmikkaatkin kasvot. Puolalaiselta kuulemma näytän. Monta kertaa silti joku on sanonut jotain ikävää.  

Vierailija
40/44 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tajunnut rumuuteni muutenkin jo valmiiksi. Eikös todella lematon seura-elämä ole siitä jo todiste.

Rumuuden lisäksi olen myös kamalan ujo ja minulla on ongelmainen pää, joten eipä olekaan ihme, että nyt yli 30 vuotiaana on kokemusta vain yhdestä suhteentapaisesta, joka sekin oli lyhytikäinen.

Että kylläpä sitä "nainen kuin nainen löytää miehen itselleen", eikös?

Ruman naisen täytyisi nyky-yhteiskunnassa olla rohkea, sosiaalinen, rempeä ja nauravainen nainen, jotta kelpaisi vakavasti yhtään kellekään.

Itse olen aina ollut ujo ja introvertti ja masennukseni myös näkyy ulospäin, kun on niin paha olla (vaikka on terapia + lääkitys) että ei pahemmin huvita hymyillä. :/

Että kyllä sinulla minua enemmän mahdollisuuksia on. Itselläni on jo riittävästi oikean elämän kokemuksia siitä, että kuka tahansa muu kelpaa, kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan