Olisi mahtavaa löytää erakkomies
Kommentit (17)
Tuskin haluaa tekemisissä olla kanssasi.
Mikset erakoidu keskenäsi!
Tyypillinen naisnainen, joka ei sitten vaan pärjää ilman miestä.
Mistä nämä sikiää!!?
Vierailija kirjoitti:
Mikset erakoidu keskenäsi!
Tyypillinen naisnainen, joka ei sitten vaan pärjää ilman miestä.
Mistä nämä sikiää!!?
Mikä sua vaivaa?
Tässä on yksi. Erakoidun pienessä kaupungissa.
Kyllähän niitä löytyy pilvin pimein. Mullakin täällä kasvamassa yksi sellainen. Haaveena hänellä erakoituminen. Vielä vähän pyristelee vastaan mut kunhan intti käyty, niin kyllä se siitä lähtee etenemään. On komeakin mut hiljainen ja omissa oloissaan viihtyvä. Ei kaipaa ihmisiä ja haluaa elää simppeliä elämää.
Juo, ehkä polttaa kukkaa ja tumputtaa.
Gyl gyl. Joka naisen unelma.
Ai semmoinen kuin Pelle Kankainen? Söi mateet raakana avannosta ja eleli Inarissa erakkona. Löysi kuitenkin naisen ja heille syntyi tytärkin.
Sen uskoisin, ettei tuo Pelle ainakaan tuoksun puolesta ollut mikään paras valinta. Erakko kyllä ja ehkä ihana mieskin.
Kyllä, on ihanaa. Nyt kun vapaudun työstä, voidaan viedä yhdessäerakoituminen pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä löydä, ne on piilossa.
😂
Vierailija kirjoitti:
Ai semmoinen kuin Pelle Kankainen? Söi mateet raakana avannosta ja eleli Inarissa erakkona. Löysi kuitenkin naisen ja heille syntyi tytärkin.
Sen uskoisin, ettei tuo Pelle ainakaan tuoksun puolesta ollut mikään paras valinta. Erakko kyllä ja ehkä ihana mieskin.
Oli mun serkun kanssa naimisissa. Kerronpa miten tapasivat. Serkku oli kukkia myymässä Helsingin rautatieaseman edustalla ja siitä Pelle sitten iski. Oli Hesassa asiolla käymässä, en tiedä millä asioilla.
Mulla on sellainen mutta ei se ole vapailla markkinoilla. Rakastan häntä yli kaiken.
Kyllä niitä löytyy jos on nuori ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mun serkun kanssa naimisissa. Kerronpa miten tapasivat. Serkku oli kukkia myymässä Helsingin rautatieaseman edustalla ja siitä Pelle sitten iski. Oli Hesassa asiolla käymässä, en tiedä millä asioilla.
Hauska kuulla tarina. Tytärhän on Inari. En tunne, mutta olen nähnyt punatukkaisen tytön Inarissa.
Sun pitää pitää silmät auki ja olla nopea, kun bongaat sellaisen kun se vie roskia tai käväisee pikaisesti lähikaupassa. Suora tuijottaminen voidaan kokea uhkaavana, joten vieno katse ja ystävällinen hymy saa sen valppauden herpaantumaan. Silloin on otollinen hetki iskeä.
Ai että voisitte erakoitua yhdessä mutta erikseen olematta tekemisissä keskenänne?
Ei niitä löydä, ne on piilossa.