Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri näin pitäisi toimia ruokakaupoissakin, kuten toimi tänään Alkon kassa

Vierailija
17.04.2020 |

Hän ei "piipannut" minun viinipulloani ennenkuin edellinen asiakas oli pakannut ostoksensa ja lähtenyt.

Se taas on eri asia oliko ostokseni tarpeellinen, mutta ymmärtänette pointin. Hidastaahan se, mutta ei niin paljoa ettemmekö olisi kaikki valmiita toimimaan niin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi kun se edellinen asiakas ostaa kaksi kärryllistä tavaraa ja miettii pakatessaan hyvinkin tarkasti, minkä asettelee mihinkin kassiin ja missä järjestyksessä. Eikä ole kiire mihinkään.

Vierailija
2/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi kun se edellinen asiakas ostaa kaksi kärryllistä tavaraa ja miettii pakatessaan hyvinkin tarkasti, minkä asettelee mihinkin kassiin ja missä järjestyksessä. Eikä ole kiire mihinkään.

Lisään vielä, että voisi tuo Alkon malli toimiakin, jos olisi yksi jono, josta aina mennään seuraavalle vapaalle kassalle ja kassoja olisi useampi käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon menetelmällä Prisman kassajonot olisivat peräseinään asti, jos sekään riittäisi.

Vierailija
4/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan pitää olla nopea. Tuollainen pelleily pitää kieltää.

Vierailija
5/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikot voivat pysyä kotonaan.

Vierailija
6/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassahan näin jo tehdään että menee yksi kerrallaan ja seuraavan ostokset menee vasta kun edellinen on pakannut ja kyllähän se hidastaa kun yhdellä oli isot kärryt ja se ei pitäny mitään kiirettä pakatessa vaan tuntui kyllä että ihan tarkoituksella ja siinä menikin viisitoista minuuttia

Vierailija
7/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on niin tehdäkin, jotta saadaan turvaväli.

Vierailija
8/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää asiakkaat itse se turvaväli !!!!

Vierailija
9/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassan pitää olla nopea. Tuollainen pelleily pitää kieltää.

Myös pakkaajien pitää olla nopeita. Ja kukaan ei saa hätiköidä jonossa.

Vierailija
10/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän kylän kaupassa on tehty noin.

Vierailija
11/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mä oon nyt niin täpinöissäni! Kerrankin pääsee kiireisiä asiakkaita kyykyttämään.

Siinähän hätähousut jonotatte...mullahan ei kiirettä, kun työaika loppuu, mä lähden kotiin....te vaan jonotatte;D

Vierailija
12/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, mä oon nyt niin täpinöissäni! Kerrankin pääsee kiireisiä asiakkaita kyykyttämään.

Siinähän hätähousut jonotatte...mullahan ei kiirettä, kun työaika loppuu, mä lähden kotiin....te vaan jonotatte;D

Minä myös nautin, kun katselen ja kuuntelen noita kärsimättömiä asiakkaita.

Saan miettiä siinä omia asioita, nyt on kerrankin kiva mennä iltavuoroon😁

Vierailija
13/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni laittoi Lidilille palautetta, että ihmiset osaavat pitää turvavälin jonossa, mutta kassa ottaa asiakkaita sitä tahtia, että pakkaustasolla ahertaa kaksi asiakasta vierekkäin ja vielä monta vierekkäistä kassaa auki.

Vierailija
14/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni laittoi Lidilille palautetta, että ihmiset osaavat pitää turvavälin jonossa, mutta kassa ottaa asiakkaita sitä tahtia, että pakkaustasolla ahertaa kaksi asiakasta vierekkäin ja vielä monta vierekkäistä kassaa auki.

Eikö se asiakas ymmärrä olla laittamatta niitä tavaroita...asiakkaat ovat tyhmiä!

Vierailija
15/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassahan näin jo tehdään että menee yksi kerrallaan ja seuraavan ostokset menee vasta kun edellinen on pakannut ja kyllähän se hidastaa kun yhdellä oli isot kärryt ja se ei pitäny mitään kiirettä pakatessa vaan tuntui kyllä että ihan tarkoituksella ja siinä menikin viisitoista minuuttia

HYVÄ PRISMA❤

Vierailija
16/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua että muovikassi halkeaa, sillä on väliä miten ostoksensa asettelee.

Vierailija
17/17 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua että muovikassi halkeaa, sillä on väliä miten ostoksensa asettelee.

Mutta kaikilla fiksuilla ihmisillähän on jo kestokassit.

Rupusakki ostaa vielä muovikasseja :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan