Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka väitätte että VAIN SUOMESSA on kateutta. Mainitkaa sitten parempi maa.

Vierailija
17.04.2020 |

Niin? Ihan yhtä kateellisia ollaan mm Intiassa ja Sveitsissä joissa olen molemmissa asunut ja ihan yhtä negatiivisia ihmisiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja ja Tanska.

Vierailija
2/8 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi, Norja ja Tanska.

Höpö höpö, jokaisessa noista on kateutta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi, Norja ja Tanska.

Ei lähellekään samassa mittakaavassa.

Vierailija
4/8 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi, Norja ja Tanska.

Ei lähellekään samassa mittakaavassa.

Ja olet kaikissa kolmessa asunut ja osaat kieliä, ja sinulla on paikallisia tuttuja?

Vierailija
5/8 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Saksassa ja Ruotsissa; molemmissa vähemmän kateutta eikä hehkuteta pahassa mielessä toisille kaikkea.

Vierailija
6/8 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voi täällä lukemansa perusteella uskoa että vain Suomessa on kurja ilmasto, vain täällä on kylmää, pimeää ja räntäsadetta. Täällä on maailman rumimmat naiset ja ikävimmät miehet.

Ruoka on huonointa ja kauppojen valikoimat surkeimmat, kaikkein kalleinta on myös maailman mittakaavassa. Suomalaiset kampaajat tekevät huonoa jälkeä, kaikkialla muualla on loistavia kampaajia. Täällä on lihavimmat ihmiset, laiskimmat työläiset ja ahneimmat johtajat. Entä hallitus sitten ja viranomaiset? Surkein TV viihde. Koko maailmassa!

Kyllä helpotti kun sain sanottua.

Vierailija
7/8 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Saksassa ja Ruotsissa; molemmissa vähemmän kateutta eikä hehkuteta pahassa mielessä toisille kaikkea.

Molemmissa tekemisen kulttuuri. Ruotsissa vanhaa rahaa ja halutaan vielä säilyttää hyvinvointiyhteiskunta. Toimitaan yhteisen edun eteen. Saksassa ihmiset keskittyy omiin tekemisiinsä, pragmaattinen ja tehokas yhteiskunta. Talous pyörii ja omalla työllä rikastutaan.

Vierailija
8/8 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa tekemisen kulttuuri. Ruotsissa vanhaa rahaa ja halutaan vielä säilyttää hyvinvointiyhteiskunta. Toimitaan yhteisen edun eteen. Saksassa ihmiset keskittyy omiin tekemisiinsä, pragmaattinen ja tehokas yhteiskunta. Talous pyörii ja omalla työllä rikastutaan.

Vanhaa rahaa eli nauretaan uusrikkaille. Sehän sitä hienoa kulttuuria onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi