Uudelle kierrokselle eronneena 27-vuotiaana (minulla 1 lapsi) toivotonta löytää uusi mies???
Uudelle kierrokselle eronneena 27-vuotiaana (minulla 1 lapsi) toivotonta löytää uusi mies???
Kommentit (27)
Ihan hyvät mahkut, jos vanhempi mies kelpaa
Laske vaatimuksia ja yritä miestä, jolla on lapsia itselläänkin. Rikasta miljoonaperijämalliaivokirurgilentäjäfilmitähteä tuskin tulet saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei muka saisi omanikäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. ja lapsetonta? :)
Miehen kyllä saa, mutta saako mieleistään.
Voi kuule, olin 29-vuotias kun erosin. Hurvittelin muutaman vuoden, otin takaisin kadotettua nuoruuttani (lapsi oli joka toisen viikonlopun isällään) ja sen jälkeen tapasin ihanan yh-isän, itseäni kaksi vuotta nuoremman. Ehdit vielä ihan mitä tahansa.
Riippuu ihan mitä Matrixiin on kirjoitettu
Zinc
Erositko siis lapsesi isästä? Jos ydinperhe ei pysynyt kasassa, uusperheen perustaminen on hyvin harvoin ainakaan sen helpompaa. Keskity lapsesi hyvinvointiin. Mies löytyy jos löytyy ja hiljaa hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. ja lapsetonta? :)
mielellään myös pitkä, tumma, komea, rikas ja korkeakoulutettu.
27-vuotias on vielä kovin nuori, ei mitään hätää! :)
Luulisin, että tuossa sulle on pedattu kuitenkin huono tulevaisuus yksin. Ei siis kannata pettyä, jos niin käy. Tarina kun on käsiskirjoitettua ..
Zinc
Mutta toivotaan kuitenkin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, olin 29-vuotias kun erosin. Hurvittelin muutaman vuoden, otin takaisin kadotettua nuoruuttani (lapsi oli joka toisen viikonlopun isällään) ja sen jälkeen tapasin ihanan yh-isän, itseäni kaksi vuotta nuoremman. Ehdit vielä ihan mitä tahansa.
mitä miehesi oli mieltä hurvitteluistasi?
Niin ne sanoo:
Ei hätää
Olet nuori
Minäkin löysin jne ..
Se yleensä tarkoittaa, ette 'löydä" ketään
Zinc
Matrixista kannattaa oppia se.
Asiat on AINA päinvastoin kuin irvikissat sanoo.
Zinc
AINA
Jos ne sanoo sankoin joukoin, että hyvin sulle käy. Varaudu pahimpaan !
Voi että kun lapsen olet jo väkertänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä miehesi oli mieltä hurvitteluistasi?
Haittaako se sinua ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun lapsen olet jo väkertänyt.
Juuri näin! Rehellisyyttä.
Zinc
Mutta ei se (kai) kaikkai miehiä haittaa. Minua ainakin haittaisi.
k.ilttimiehiä piisaa sieltä vaan valitsemaan paras.