Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HALOO, jotku ihmiset kuulemma nytkin varailee matkoja

Vierailija
17.04.2020 |

Osoittaa melkoista typeryyttä varailla matkoja syksylle tai ensi talvelle kun ei ole minkäänlaisia takeita siitä että ne tulee onnistumaan.
Kyllä tuo matkustuskiima on kamala tauti joillekin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin hauskoja nää koronatomppeleiden avaukset.

Mitä jos huolehtisitte omista asioistanne, ettekä muiden tekemisiä vahtisi!!!!

Vierailija
22/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kieltoa, joka rajottaisi matkailua 13.5. jälkeen!

Luuletko että virus poistuu keskuudestamme silloin? Jos pääset reissuun ja sairastut siellä, odotatko että suurlähetystö lennättää sinut kotiin?

Kukaan ulkomailla asuva suomalainen ei todellakaan kaipaa sosialistisesta suomesta kuin ehkä passin 5 vuodessa, monet eivät sitäkään.

Moni arvostaa elintasoa, vapautta ja korkealuokkaista terveydenhuoltoa.

Silloin koti ei ole suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun esim. matkatoimisto menee konkurssiin, ja nyt on mahdollista että moni menee, se ei maksa rahoja takaisin. Isommat velkojat menee yksityisten ihmisten edelle.

Kuka voi vuonna 2020 tarvita matkatoimistoa, onko sellaisia vielä?

Luulin, että ne myyvät seuramatkoja vanhuksille ja vammaisille, jotka eivät kykene huolehtimaan itsestään.

Molemmat koronan riskiryhmää.

Vierailija
24/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi varata lento Helsinki-Bangkok 23.5 kun on lento Bangkokista Helsinkiin 19.5.

Siihen koneeseen 19.5 ei uskalla nyt mennä kun voi joutua olemaan suomessa pidempään 😢

En tiedä, lentääkö jotkut yhtiöt, mutta tänään aamu-uutisissa sanottiin, että Finnair peruu kaikki lennot Aasiaan kesäkuun loppuun asti.

Vierailija
25/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun esim. matkatoimisto menee konkurssiin, ja nyt on mahdollista että moni menee, se ei maksa rahoja takaisin. Isommat velkojat menee yksityisten ihmisten edelle.

Kuka voi vuonna 2020 tarvita matkatoimistoa, onko sellaisia vielä?

Luulin, että ne myyvät seuramatkoja vanhuksille ja vammaisille, jotka eivät kykene huolehtimaan itsestään.

Molemmat koronan riskiryhmää.

Internetissä toimivat matkatoimistotkin on matkatoimistoja. Aika moni varaa lentoja ja hotellimajoitusta yms. niiden kautta. Jos et siis tiennyt niin Ebookers yms. on MATKATOIMISTOJA.

Vierailija
26/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sitä nyt päästä matkalle itseään kuvaamaan johonkin typerään Instaan ja Faceen. Katos täytyy tehdä naapurit kateelliseksi. Meillä on rahaa matkustaa........ihmiset on aika naurettavia ja tyhmiä.  Olen matkustanut elämässäni todella paljon niin työssä ja vapaalla. Nyt en lähtisi matkalle Koronaa hankkimaan, sen sanoo terve järki.

Vierailija
27/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän sitä nyt päästä matkalle itseään kuvaamaan johonkin typerään Instaan ja Faceen. Katos täytyy tehdä naapurit kateelliseksi. Meillä on rahaa matkustaa........ihmiset on aika naurettavia ja tyhmiä.  Olen matkustanut elämässäni todella paljon niin työssä ja vapaalla. Nyt en lähtisi matkalle Koronaa hankkimaan, sen sanoo terve järki.

Ethän yleistä, kiitos. Minulla ei ole mitään nettiprofiilia eikä kenenkään tarvitse tietää matkoistani yhtään mitään. Matkat ovat tärkeitä minulle itselleni, ne auttavat jaksamaan raskasta arkeani. Matkustaminen on ollut suuri ilo elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän