Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronarajoitusen vaara: n@tsi-Saksa voi toistua

Vierailija
17.04.2020 |

Eilen 16.4. A-talkissa Tytti Tuppurainen kertoi, että rajoitusten vaarana on aiheuttaa massatyöttömyyttä, joka oli syy myös n@tsi-Saksan nousuun. Ohjelmassa kauhisteltiin myös oikeistopopulistien suosioa.

Hämmästyin ohjelmaa katsellessa kuinka perinteinen n@tsikortti lyötiin pöytään.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaníncélit ovat jo pitkään haaveilleet vahvasta ss-míehestä, joka ottaisi heidät rajusti takaapäin. Pulskat ja paksuposkiset Tuukka Kurut toivovat naisellisen rehevään ahteriinsa tiukkaa sakemannia. Nämä kaiken maailman pohjoismaiset vastarintaliikkeet on ihan mt-kuntoutujien ja pellejen puuhaa, valokuvista näkee, mitä nämä ovat miehiään. Voisi sanoa, että hävettäis, jollei itkettäis.

Vierailija
42/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä suomalaisilla fasistimiehillä on jokin isompi, maskuliinisuutta koskeva kriisi meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ensimmäinen vastaus saa yhtäkkiä masinoitua noin paljon alapeukkuja? Itäsaksalaisethan sen Berliinin muurin pystytti, ja siellä kaikki meni ihan helkutin surkeasti. Ei kai kukaan suomalainen joka ymmärtää mitä Vasemmistoliitto/SDP/Vihreät poliittisella agendallaan tarkoittaa voisi samaa haluta toistuvan!

Ilmastotoimet tuovat köyhyyden, nälän ja sisällisodan Suomeen.

Tämän lisäksi mainitsemillasi puolueissa on halua rajoittaa sanavapautta nykyisestä.

Mitä muuta vielä haluat tietää?

Vierailija
45/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ensimmäinen vastaus saa yhtäkkiä masinoitua noin paljon alapeukkuja? Itäsaksalaisethan sen Berliinin muurin pystytti, ja siellä kaikki meni ihan helkutin surkeasti. Ei kai kukaan suomalainen joka ymmärtää mitä Vasemmistoliitto/SDP/Vihreät poliittisella agendallaan tarkoittaa voisi samaa haluta toistuvan!

Ilmastotoimet tuovat köyhyyden, nälän ja sisällisodan Suomeen.

Tämän lisäksi mainitsemillasi puolueissa on halua rajoittaa sanavapautta nykyisestä.

Mitä muuta vielä haluat tietää?

Sinäkin siellä sisällissodassa taistelemassa... kenraali varmaankin... LOL! :D

Vierailija
46/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on pelottanut jo monta vuotta nattsit. Illalla, kun panen nukkumaan, pitää katsoa sängyn alle, onko siellä NIITÄ. Verhoja pidän päivisinkin kiinni, kun pelkään, että NE tulee töllistelemään minua ikkunasta. Töistä sanoin itseni irti, kun olen varma, että työkaverit on tavallisiksi ihmisiksi naamioituneita NATTSEJA. Työnantajankin näin yksi päivä nostavan muka hyllystä tavaraa, mutta olen varma, että se oli tavarannostamiseksi naamioitunut heilaaminen.

Apua, ne kohta valtaa koko maan ja kukaan ei tee mitään. AUTTAKAA.

Natsisymppaajan elämä on traagista niin pitää yrittää olla koominen.

😁

Tuo on hyvä läppä. Mutta joku r..a..s..m..u.s.i..l...k...ka.wel..com.e re.fu.gee meil...lä

on tilaa kyllä voi ajatella noin.

Vierailija
47/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja käsiin räjähtävä pandemia sitten ei lisäisi massatyöttömyyttä ilmeisesti?

Miksi lisäisi? Rajoituksethan sitä työttömyyttä lisäävät, ei pandemia itse. Vaikka kaikki Suomen vanhukset ja riskiryhmäläiset kuolisivat koronaan niin se ei aiheuttaisi työpaikkojen menetyksiä muille kuin kuolleille itselleen.

Vierailija
48/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on pelottanut jo monta vuotta nattsit. Illalla, kun panen nukkumaan, pitää katsoa sängyn alle, onko siellä NIITÄ. Verhoja pidän päivisinkin kiinni, kun pelkään, että NE tulee töllistelemään minua ikkunasta. Töistä sanoin itseni irti, kun olen varma, että työkaverit on tavallisiksi ihmisiksi naamioituneita NATTSEJA. Työnantajankin näin yksi päivä nostavan muka hyllystä tavaraa, mutta olen varma, että se oli tavarannostamiseksi naamioitunut heilaaminen.

Apua, ne kohta valtaa koko maan ja kukaan ei tee mitään. AUTTAKAA.

Natsisymppaajan elämä on traagista niin pitää yrittää olla koominen.

😁

Tuo on hyvä läppä. Mutta joku r..a..s..m..u.s.i..l...k...ka.wel..com.e re.fu.gee meil...lä

on tilaa kyllä voi ajatella noin.

Olihan siellä joku saanut paniikkikohtauksenkin ja mennyt ensiapuun, kun oli niin pelännyt nasseja. Oli päivittänyt faceen sitten kuvia siellä ensiavussa.

Refusivuilla oli

Vierailija
49/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä suomalaisilla fasistimiehillä on jokin isompi, maskuliinisuutta koskeva kriisi meneillään.

No niinpä niillä miesoletetuilla joilla on haaremihousut, olkalaukku, rasvat ja huutavat joka paikassa n.a.t.z.ia ja r.a.s.i.s.m.i.a. Ovat hyödyllisiä Idi...oo..tteja äänestämään v.i.h.r.e.i.tä,

va.s.e.m....ist...oa ja s.d.p...tä.

Vierailija
50/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko.

Siihen aikaan kansa ei tiennyt mistään mitään.

Nyt ihmiset ovat koulutettuja ja seuraavat asioita, heillä on tietoa menneestä ja visioita tulevaisuudesta.

Onhan diktaattoreita saatu kiinni läpi maailman ja niin kävi aikoinaan Saksakin, että pakko oli poistua näyttämöltä, ihan oma-aloitteisesti.

Nykyisin myös yhteiskunta tukee kansalaisia monipuolisesti.

Pieniä piirejä on aina, jotka jaksaa jauhaa tuota samaa, mutta uskon että Suomessa ja Pohjoismaissa säilyy yhteiskunta rauha.

Vierailija
51/51 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uhkaa hallituksen puolelta, kuten joku täällä kirjoittaa.

Jos jotain uhkaa on, se on kansan syvissä riveissä, ja sitä johdetaan ulkomailta.

Nämä ääriliikkeet ovat verkostuneita, ja saavat ohjeensa ja yllykeensä tuon verkoston johtajilta.

Tottahan erittäin paha lama houkuttelee ihmisiä kannattamaan jos jonkinlaista.

Mutta toistaiseksi Suomi on pystynyt hoitamaan ja huoltamaan, kaikki kansalaisensa.

Ei ole kadulla asujia liiemmälti, ja ruokaakin saa sekä kelvollisen katon päälleen.