Miten saada vatsa rasvaa sulamaan?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Muista myös mennä nukkumaan silloin, kun on nukkumaan meno aika. Riittävä uni on tärkeää, että pääset huippu kuntoon.
Että oikein nukkumaan meno aika ja huippu kunto.
Mistä teitä typeryksiä oikein sikiää?
Ettekö saaneet edes peruskoulua läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joogalla, youtubessa on videoita tästä. Just itte löysin ne.
Olisiko pistää linkkiä? Kiitos jo etukäteen!
Youtuben hakukenttään sanat : belly fat yoga. Löytyy paljon videoita. Ole hyvä! :)
Täällä kans yksi kiinteytymistä yrittävä, tuntuu että kaikkia muita osia tosiaan on helpompi treenata kuin saada vatsan alueelle liikettä, ja sinne mulla kaikki ylimääräinen juurikin kertynyt :D tulosta on kuitenkin tullut runsaalla veden juomisella, reippaalla kävelyllä osittain hölkäten, vatsalihaksia ja lankutusta tekemällä. Kahvakuulat ja kuntopyörä pelkkää plussaa koska niillä saa hyvin vaihtelua tekemiseen niin ettei kuntoilu käy liian yksitoikkoiseksi :)
Pitää vaan laihduttaa tarpeeksi. Itselläni 57kg (BMI 21) se paino missä vatsarasvaa ei enää juurikaan ole, mulla sellainen vartalonmalli että kaikki kertyy vatsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joogalla, youtubessa on videoita tästä. Just itte löysin ne.
Olisiko pistää linkkiä? Kiitos jo etukäteen!
Youtuben hakukenttään sanat : belly fat yoga. Löytyy paljon videoita. Ole hyvä! :)
Kiitos vielä näin jälkikäteenkin! 🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksemalla juoksu matolla, treenaamalla kunto salilla tai polkemalla kunto pyörällä. Myös väli palojen popsimista pitää vähentää.
Auttaakohan, jos opettelee ne perhanan YHDYSSANASÄÄNNÖT?
Et taida olla penalin terävin kynä!?
Syöt vain 2 kertaa päivässä, varma sulavuus
Ehdottomasti pitäisi olla jokin rasvaa polttava lääke. Olen normaalipainoinen mutta nähnyt kuinka vaikeaa se laihduttaminen on. En kannata eläin enkä ihmisrääkkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksemalla juoksu matolla, treenaamalla kunto salilla tai polkemalla kunto pyörällä. Myös väli palojen popsimista pitää vähentää.
Sinusta meillä jo onkin varmuus, tylsin olet!
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää vatsarasvaa ei saa sulamaan, mitään täsmäliikettä siihen ei ole.
Täsmäliike on vähähiilihydraattinen ruokavalio.
"Consumption of a relatively low GL diet may affect energy partitioning, both inducing reduction in IAAT (intra-abdominal fat) independent of weight change, and enhancing loss of fat relative to lean mass during weight loss."
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23671029/
"t links
Clinical Trial
Beneficial Effect of Low Carbohydrate in Low Calorie Diets on Visceral Fat Reduction in Type 2 Diabetic Patients With Obesity
Yoh Miyashita et al. Diabetes Res Clin Pract. 2004 Sep.
Show details
Full-text links
Cite
Abstract
The adequate composition of carbohydrate and fat in low calorie diets for type 2 diabetes mellitus patients with obesity is not fully established. The aim of this study was to investigate the effects of low carbohydrate diet on glucose and lipid metabolism, especially on visceral fat accumulation, and comparing that of a high carbohydrate diet. Obese subjects with type 2 diabetes mellitus were randomly assigned to take a low calorie and low carbohydrate diet (n = 11, 1000 kcal per day, protein:carbohydrate:fat = 25:40:35) or a low calorie and high carbohydrate diet (n = 11, 1000 kcal per day, protein:carbohydrate:fat = 25:65:10) for 4 weeks. Similar decreases in body weight and serum glucose levels were observed in both groups. Fasting serum insulin levels were reduced in the low carbohydrate diet group compared to the high carbohydrate diet group (-30% versus -10%, P
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pitäisi olla jokin rasvaa polttava lääke. Olen normaalipainoinen mutta nähnyt kuinka vaikeaa se laihduttaminen on. En kannata eläin enkä ihmisrääkkäystä.
ei se pilleri haittoja poistais , kolesterolit yms . eli samanlain lihavat ois sairaita ahmiessaan. Tuo pilleri ois itseasiassa ihmiskunnan tuho. Samaku jos ois krapulapilleri.
Vierailija kirjoitti:
Salihömpötykset ja muut voit unohtaa. Juoksemalla onnistuu, vähintään puoli tuntia päivässä.
Tuo juoksu saattaa olla tehokasta. Olen yli 50-vuotias ja aloin harrastaa juoksua uudelleen, kun lapset olivat pieniä. Minulla ei ole vatsaläskiä. Olen itsekin joskus ihmetellyt, ettei ole tullut ”keski-ikäisen naisen kroppaa”. Hyviä geenejä ei todellakaan ole. En ole mikään erityisen kuivikas edes, vaan reidet ovat aika lihaksikkaat. Teen pitkien lenkkien lisäksi veto- ja mäkiharjoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta meillä jo onkin varmuus, tylsin olet!
Onpas täällä paljon tampioita, jotka eivät ymmärrä, että nämä yhdys sana virheet ovat huumoria :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista myös mennä nukkumaan silloin, kun on nukkumaan meno aika. Riittävä uni on tärkeää, että pääset huippu kuntoon.
Että oikein nukkumaan meno aika ja huippu kunto.
Mistä teitä typeryksiä oikein sikiää?
Ettekö saaneet edes peruskoulua läpi?
Miksi olet noin hermo herkkä? Kyllä ihmisellä pitäisi olla käytös tapoja. Olen käynyt perus koulun enkä koskaan ollut poissa luvatta. Jos olin poissa, niin minulla oli siitä poissa olo lappu todisteena.
Syöt vähemmän kuin kulutat. Eli jos istut vain sisällä niin 500 caloria päivässä maksimissaan. Pikku näläntunne ei tapa.