Henna Virkkunen on vastenmielinen
Katsoin a-talkia, ja siinä oli yhtenä vieraana Henna Virkkunen. En tiedä miksi, mutta aina kun näen Hänet, tai kuulen kun Virkkunen puhuu, niin kylmät väreet menevät pitkin kehoa. Todella kylmä, ja täysin tunteeton nainen.
Kommentit (7)
Lähetin hänelle itse asiallisen kysymyksen hänen toimiessaan opetusministerinä. Ei kokenut tarpeelliseksi vastata kysymykseeni mitään. Ylimielinen mulkero.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme. Tyypillinen kokoomuslainen.
Pääsyvaatimus niille.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin hänelle itse asiallisen kysymyksen hänen toimiessaan opetusministerinä. Ei kokenut tarpeelliseksi vastata kysymykseeni mitään. Ylimielinen mulkero.
Joo, tuli tossa A-talkia katsoessani myös mieleen hänen opetusministeriaikansa. Käsittämätöntä, että se postin sai. Ei koko aikana saanut yhtään mitään aikaiseksi, täysi nolla suoritus. Muistan myös, että olin iloinen kun häipyi täältä Brysseliin. Tiesi itsekin epäsuosionsa, kun vaalilauseenaan käytti Jotkut tykkää, jotkut ei.
Taisi olla Käteisen suojeluksessa koko ministerinä olon aikana.
Taas pitää haukkua toista kaunista naispoliitikkoa, Sanna Marinin lisäksi. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Taas pitää haukkua toista kaunista naispoliitikkoa, Sanna Marinin lisäksi. Miksi?
Katso Virkkusen tekoja. Etkä ulkonäköä.
Eipä ihme. Tyypillinen kokoomuslainen.