Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt tullut mieleen että asunto voisi olla isompi?

Vierailija
16.04.2020 |

Kotona kun tulee nyt kökittyä huomattavasti enemmän ja siellä on pahimmillaan useita lapsia ja mies. Itse olen tyytyväinen. Meitä on aikuiset + alle kouluikäinen lapsi. Talo 160m^2 ja tontti 3500m^2.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aikuista, 73 m2. Ei me edelleenkään tarvita tuota kotoa muuttaneelta tyttäreltä vapautunutta huonetta mihinkään.

Vierailija
22/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole 460 neliötä riittää kyllä kajdelle etätyötä tekevälle. Jatkuva siivoaminen kyllä vähän rassaa. Onneksi nuo robotit vähän helpottavat tuotakin taakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asun 46 neliötä, tuntuu oikein kivalle, täällä mahtuu hyvin harrastamaan ja liikuntaakin tulee tehtyä, jopa hölkkälenkkejä. En käy ulkona toistaiseksi kuin viemässä roskat.

Olisi kamalaa asua omakotitalossa. Kerrostalossa viihdyn.

Vierailija
24/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi on riittänyt 90 neliöö kahdelle. Ehkä joskus sitten 150 neliöö mutta aika näyttäköön.

Vierailija
25/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan pikemminkin olen miettinyt, että pienempikin asunto riittäisi, niin lapsella olisi vähemmän tilaa sotkea ja siivoaminen olisi helpompaa. Meitä on 3 henkilöä 105 neliössä.

Vierailija
26/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen kirjoitti:

Teillä maalaisilla on aina niin paljon neijöitä. Vaan minulla on niin paljon kalliinpia, että voisin ostaa kaikki teidän neliönne! 😊

En minä myy!

Tilaa on riittävästi, sekä täällä, että kakkosasunnossa Helsingissä.

Tulisin toimeen vähemmälläkin, en raski luopua kummastakaan.

t. Helsinkiläinen maalla

Vierailija
27/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut mielessä jo pitkään. Kaksiossa mahtuisi harrastelemaan. Nyt on 35 neliötä

Vierailija
28/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden huoneen voisin ottaa lisää tai alkovikin riittäisi.

Kotona en ole sen enempää kuin muutenkaan nyt.

Vierailija
29/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleen, mutta sen olen huomannut, kuinka koko perhe kököttää yhdessä ja vietetään suurimman osan ajasta olkkarissa ja keittiössä. Myös lapset ja muut huoneet ovat vajaa käytöllä. Asutaan kolmessa tasossa ja yläkerran huoneita ei päivällä kukaan käytä, ei edes teini.

Meillä on saman kokoinen piha, mutta eipä siellä ollut paljon vielä vietetty aikaa, paitsi minä puutarhahommissa, kun koko perhe ulkoillaan metsissä ja puistoissa.

Ainoan poikkeus, että koti on usein kuin pommin jäljiltä ja siisteystasosta ollaan tingitty, kun ollaan paljon leivottu.

Vierailija
30/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 neliötä ja iso piha, 2 henkeä + kissa. Tilaa on oikein mukavasti ja kotona on kiva olla.

Kieltämättä mielessä on käynyt, mitenköhän ne viime vuosina hypetettyjen miniasuntojen asukit voivat?

Muistatteko vielä hehkutuksia näistä ihmisistä jotka viettävät kuitenkin kaiken vapaa-aikansa kaupungilla ja siitä jostain kerrostalosta jolle sallittiin rakennusmääräyksiä pienempien asuntojen rakentaminen sillä perusteella että taloyhtiössä oli niin paljon YHTEISIÄ tiloja? 

Jos tilaa olisi alle 20 neliötä + ranskalainen parveke, voisi olla aika synkät fiilikset.

Vierailija
31/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaksi aikuista, neliöitä 80, 50 turhaa.

Vierailija
32/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä kyllä että meillä neliöitä kahdelle hengelle 46 neliötä ja jos toinen sairastuu mihin tahansa flunssaan tms niin eletään kyllä aika tiivisti toistemme lähellä. Kaipaisin toista vessaa mitä toinen voisi käyttää jos on esim. vatsatauti tai vaikkapa sitten korona. 

Yleensä mies tuo kotiin töistä esim. flunssan johon sitten sairastun JOS sairastun. Aika harvoin sairastun mutta mies sairastaa 2-3 kertaa vuodessa. Mutta kerran vuosia sitten minuun tuli vatsatauti ja mieheen se iski muutaman tunnin viiveellä. On melkein varmaa jos mies sairastuu koronaan niin minä sairastun siihen myös sitten. Hänellä todennäköisempää saada se töistä tai isoista marketeista joissa käy. Tosin käyn itse sitten lähikaupassa joten voi olla että minäkin sen ensimmäisenä saan sitten.

Vierailija
33/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun henkilökohtainen h***ettini olisi iso omakotitalo ja lapset. Yök. Nyt kolmio merinäköalalla kantakaupungissa <3

Vierailija
34/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempään ollaan vaihtamassa. Kunhan se joskus onnistuu.

Vierailija
35/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Just muutin 42 neliön kaksiosta 24 neliön yksiöön. Voisi olla pienempikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi