Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa muutamme mieheni kotimaahan syksyllä

Vierailija
01.07.2006 |

Lapsillekin on parempi kasvaa siellä kuin täällä Suomessa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten pitäisi saada tehdä samat asiat kuin miehet, ilman listoja.

Vierailija
22/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tiedoksi vaan että Kuwait on samantasoinen siisti, länsimaalaismyönteinen (siksi Irak sen miehitti -91) arabivaltio. Miksi sinä sitä kuvittelet??? Itselläs suuri kulttuurishokki on ostaa snagarilta lihapiirakka kolmella nakilla kahden sijaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomaatit ja muut erikseen, mutta asumaan ihan alkuperäisasukkaiden keskelle ja elämään vanhakantaisten lakien mukaan. Ei herkkisdorkkis!

Vierailija
24/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuvia, ei todellakaan ole mikään kehitysmaa jos niin luulette!!!!

www. kuwait-gallery. com

ap

Vierailija
25/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap muttaa koska ei viitsi katsellapuolipukeisia naisia Suomessa?

Ja kauanko se suvi täällä kestääkään :-D

Vierailija
26/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija:

- lämmin ilmasto

- islamilainen kulttuuri, jossa on parempi kasvattaa lapset

- ei puolipukeisia naisia tai humalaisia kaduilla

- parempi elintaso, saamme halvemmalla hienomman kodin kuin täällä Suomessa

- voin jäädä kotiäidiksi ilman, että minua arvostellaan laiskaksi, kuten täällä Suomessa

ap

Vierailija
27/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n lapset lienee poikia?

Vierailija
28/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on sekä tyttöjä että poikia ja ei tyttöjä yhtään sen huonommin kohdella! Itse asiassa useimmiten tyttöä jopa kohdellaan paremmin esim. vieraiden taholta!

ap

Vierailija
29/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin onnea sinulle. Toivottavasti olet silti rehellinen itsellesi ja tiedostat myös maan negatiiviset puolet. Älä vain muuta paetaksesi ongelmia. Ne tulevat etteen joka tapauksessa. Ota selvää kulttuurista mm. siellä olleilta suomalaisilta. Kuwaitilaisilta saat yksipuoleisen kuvan. Onnea matkaan!

Vierailija
30/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun olisi mikään pakko lähteä, mutta miksi en lähtisi kun en kylmästä talvesta pidä ja Kuwaitissa meillä on enemmän rahaa käytössä, isompi talo ja turvallinen asuinympäristö. Toki sielläkin on omat ongelmansa, mutta ympäristö on kuitenkin muslimiperheelle parempi kuin eläminen Suomessa.

ap

Vierailija
31/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditkö itse ennen miehesi tapaamista toppeja tai hameita?Mieti näitä asioita ettet vain lähde sinne miehesi toivomuksesta tai " hiljaisesta painostuksesta" . Lähde jos todella haluat lähteä ja tunnet maan ja kulttuurin. Ja se on lähellä arvomaailmaasi.

Vierailija
32/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kiinnostunut eri kulttuureista ja siksi tarkoituksella etsinkin itselleni ulkomaalaista miestä. Arabikulttuuri on aina ollut lähellä sydäntäni. Joten mies ei millään lailla ole minua painostanut muuttamaan Kuwaitiin.

ap

Vierailija
33/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä " puolialastomiapimuja" jotka kesäkuumalla eivät halua käyttää telttaa päällään.

Vierailija
34/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei todellakaan ole käytössä mitään miljoonia, mutta jonkin verran enemmän kuin täällä Suomessa. Lähtisin siltikin vaikka saisimme Kuwaitissa vähemmän rahaa kuin täällä Suomessa. Siellä on kuitenkin lämmin, joka on hyväksi mm. minun iholleni ja hiuksilleni. Lisäksi olen kurkkuani myöten täynnä talven kylmyyttä ja pimeyttä. Siksi olen muuttamassa perheeni kanssa. Aina sieltä pääsee takaisin jos nyt kävisi niin etten viihtyisi, mutta siihen en kyllä usko alkuunkaan. Kuwait on yksi maailman kehittyvimmistä maista ja siellä on paljon sellaista mitä ei vaikkapa Suomessa ole alkaen isoista ostoskeskuksista jne. Sairaalat ym. on ihan länsimaisella tasolla, joten siellä on aivan turvallista.

ap

Vierailija
35/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää, että jos olet sinut lähtösi kanssa niin miksi sitten teit tällaisen avauksen?

Vierailija
36/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
37/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- lämmin ilmasto

- islamilainen kulttuuri, jossa on parempi kasvattaa lapset

- ei puolipukeisia naisia tai humalaisia kaduilla

- parempi elintaso, saamme halvemmalla hienomman kodin kuin täällä Suomessa

- voin jäädä kotiäidiksi ilman, että minua arvostellaan laiskaksi, kuten täällä Suomessa

ap

haluat oikein asettumalla asettua kotihengettäreksi huivin ja hunnun taakse. Toivottavasti et kuitenkaan joudu nyrkin ja hellan väliin.

Vierailija
38/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juopottelevat, tupakointi on yleistä jo yläasteella. Teiniraskauksia on jopa yläasteella, mutta ainakin joka lukiossa ja ammattikoulussa. Jopa rippileireillä sallitaan tupakointi, vaikka Suomen laki KIELTÄÄ alaikäisten tupakkatuotteiden hallussapidon ja käytön! Kyllä jo se jotain maan rappioitumisesta ja kirkon heikosta asemasta kertoo, että lakia rikotaan räikeästi lasten ollessa kyseessä.

ap

Vierailija
39/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajille huudetaan ja heitä haukutaan. Ei ole työrauhaa, luokkakoot kasvamassa koko ajan. Koulurauha on täysin mennyttä.

ap

Vierailija
40/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksistasi päätellen vaikutat varsin fiksulta ihmiseltä. Toivotan onnea ja menestystä uudessa kotimaassa!

Vaikka mitä kirjoittaisit ja miten, jotkut luupäät vääntävät juttusi kierossa mielessään aivan muuksi, mitä haluat sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi