Mieheni teki itsemurhaa tunti sitten. :'' '' (
Nyt itkettää aivan liikaa😭😭
Ahdistui ja stressaantui liikaa.
Kommentit (32)
Neuvoi nostamaan vastapestyt jauhenlihat takaisin jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ja jättikö viestiä?
Millainen ihminen pitää olla, että jättää edeltäviä kommentteja? Ette voi tietää onko kyseessä provo vai ei. Tai löytääkö joku itsemurhaa hautova ketjun.
Mäkin olen tänne kirjoittanut joistakin kipeistä asioista ensimmäiseksi, ennen kuin puhuin niistä kellekään muulle. Esim kun ex pahoinpiteli, niin tulin ensin tänne ja sen jälkeen pakkasin tärkeimmät tavarat ja lähdin mun lapsuudenkotiin.
Kun mun mies teki itsemurhan, en tullut palstailemaan kuukausiin. En tehnyt oikein mitään tuttuja asioita kuukausiin, meni ihan uusiksi kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kerroin täällä kun sairastuin syöpään. Kuulemma oli provo kun kukaan ei oikeassa elämässä tekisi niin. Ihmettelen, minkä takia joku ikävä tapahtuma tai uutinen estää palstailun ja kuinka kauan tämä palstailuesto kestää.
Tsemppiä ap:lle ja miehelle!
Ihan sama mulla. Oli vaan tunne, että jollekkin pitää kertoa, enkä vielä ollut valmis kenenkään läheisen yöunia viemään. En edes oman miehen. Täällä kerroin ensin syövästäni.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kerroin täällä kun sairastuin syöpään. Kuulemma oli provo kun kukaan ei oikeassa elämässä tekisi niin. Ihmettelen, minkä takia joku ikävä tapahtuma tai uutinen estää palstailun ja kuinka kauan tämä palstailuesto kestää.
Tsemppiä ap:lle ja miehelle!
Jsnita Lukkarinem?
No se oli mieheltä erittäin itsekäs teko.
Oliko narsistisia piirteitä, kuvitteliko / uskoiko saavansa viimeisen sanan.
Näin. Ihmistä ei voi auttaa kun ihminen ei halua tulla autetuksi.
Turha syytellä tai jossitella itsensä kanssa.
Jääräpää ukko on jääräpää ukko. Kyllä te sen tiedätte.
Kevyet mullat.
No onneks ei sentään mökille lähteny
Jos tämä on tositarina, niin paljon jaksamista sinulle ❤️ Toivottavasti saat tukea joltain läheiseltäsi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen pitää olla, että jättää edeltäviä kommentteja? Ette voi tietää onko kyseessä provo vai ei. Tai löytääkö joku itsemurhaa hautova ketjun.
No kuule.
Lähipiirissä henkilö joka uhkailee tällä asialla.
Ensin sitä säikähti ja kaikin tavoin hankki apua. Luulinkin jo helpottaneen
Niin mitä vielä. Alkoi uudestaan ja nyt on toinen ääni kellossa että kohta ja sitten teet niin tai näin.
Mitkään puheet ei auta, ollaan tosi ylimielistä, että minkäs mulle mahdat!
No en mahda en. Sit täytyy tehdä mitä täytyy. Miten sitä aikuista ihmistä, kahleisiinko pitäisi laittaa.
Tarjottimella ei voi elämää ojentaa. Jokaisen oivallettava itse mistä se kana pissii tai ruisleipä maistuu leivälle.
Teki itsemurhaN, vai yritti itsemurhaA?