School of Seduction - venäläinen vaimokoulu. Oletteko katsoneet areenasta?
Kommentit (42)
Aikamoisia neuvoja oli sillä opettajamiehellä. "Ai olet rakastunut varattuun mieheen? No, itke ja sano, ettet voi elää ilman häntä." Ja mikä hurjinta, se toimi! O.o
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia neuvoja oli sillä opettajamiehellä. "Ai olet rakastunut varattuun mieheen? No, itke ja sano, ettet voi elää ilman häntä." Ja mikä hurjinta, se toimi! O.o
Tosin enpä tiedä, oliko lopputulos hirveän hyvä, ei se nainen kovin onnelliselta vaikuttanut neljä vuotta myöhemmin, vaikka oli miehen ja lapsen saanut...
Rahat pois tyhmiltä miehiltä. Venäläinen sananlasku.
Siinä mielessä jeesustelua, kun koko someh*r*kulttuuri perustuu juurikin tämän koulun patriarkaalisille opetuksille ja kuinka moni täälläkin seurailee noiden edesottamuksia "viihteenä"?
Diana juhlissa: "Minä en ole mustasukkainen." Juhlien jälkeen Diana tivaa mieheltään, eikö hän ollut juhlien kaunein nainen, koska jotkut naiset olivat kehuneet erään toisen naisen mekkoa. Mies sanoo, että Diana oli kaunein, ei kelpaa, vaan hän vaatii miestä ostamaan hänellekin kehutun Max Maran mekon... Upea logiikka.
Mikähän sen linturievun tarina siinä pienessä häkissä oli :/
Vierailija kirjoitti:
Linturiepu todellakin. Ontui ja tuntui olevan huonossa hapessa pienessä häkissä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Tää oli mulle yks järkyttävimmistä jutuista kyseisessä dokkarissa. Kaikki muu oli enemmän tai vähemmän hämmentävää, mutta lintu säälitti valtavasti. :(
Luin artikkelin. Järkyttävää, varmaan naisten alistamista tai alentamista, jos fyysisestikin käydään käsiksi ja kommentoidaan. Naisten pitäisi arvostaa itseään ja ei mennä tuollaiseen aivopesuun.
Tuollainen nainen sopii toisille miehille. Mielyttämisenhaluinen, viekotteleva, alistuva ja palveleva.
Mutta jos naisen haluaa pitää, niin naiselle pitää ostaa koko ajan jotain ja elinolosuhteiden pitää olla paremmat kuin ympäröivällä yhteisöllä.
Minulla on venäläisiä tuttavapariskuntia ja kadehdin heidän suhteissa naista. Naisen palkka menee naisen ja lasten hemmotteluun. Miehen palkka menee vuokraan, ruokaan ja elämisen laskuihin ja myös naisen hemmotteluun. Miehet ostaa naisille en autot, pienempiä lahjoja ,kukkia vie syömään usein. Todella usein.
Vaimo on miehen statusesine. Jos haluat näyttää toisille miehille, millainen olet, tuo vaimosi näytille. Kumpaa esittelykamaa sinulle laitetaan: Crocseissa ja ylipainoisena kouvolafledassa siiderimarinoitua vai stilettikoroilla solakkana ja kirurgin pöydällä trimmattua shampanjaflambeerattua?
Vierailija kirjoitti:
Naiset menivät sellaiseen kouluun jonka tarkoitus oli että naiset saivat taidot metsästää itselleen varakas mies joka elättää heidät.
Naisia opetettiin miten vietellä mies ja tehdä itsestään haluttava. Rajanveto prostituutioon oli hiuksen hieno. Se mies opettaja oli puistattava! Limainen.
Jotenkin ahdisti se naisen arvottaminen seksuuaalisella vetovoimalle. Onko venäläinen mies vieteltävissä pelkällä seksillä??? Ja miten ne naiset eivät hakeutuneet tämän koulun sijaan kouluttautumaan itse ja hankkimaan esim kovapalkkaista työtä ja elättämään itseään?
Jotenkin se ajatus ettei mennä naimisiin rakkaudesta vaan rahasta on puistattava, myös niiden miesten puolesta.
Oli jäätävää miten se yksi nainen kiukutteli kännipäissään juhlien jälkeen miehelleen kun mies ei ollut kyennyt ostamaan hänelle mekkoa, jolla hän olisi ollut juhlien kaunein nainen. What???
Ja se Putinin puhe, jossa nainen nostettiin jalustalle koska nainen on huolehtiva ja kotiorja kotona??? Venäjällä mies ei tee mitään kotona ja samalla naiselta odotetaan etittäin vetävää ulkomuotoa ja seksuaalisia palveluita etc... surullinen naisen osa.
Mitä muuta kuin seksiä se vaimo toisi jos ei töissäkään käy?
Köyhiä naisia karmeissa asunnoissa. Surullista että miehen pyydystäminen on ainoa tavoite elämässä. Minusta se koulutus oli koomista katsottavaa: pitsialusvaatteet päällä kiemurtelet ja vanha ukonrohjake antaa neuvoja siitä mikä on seksikästä. Voihan elämä!!
Ei muuta kun saparot päähän ja miehenmetsästykseen!!
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisuuden ylistys. Onnettomia naisia materian ja miehen perässä.
No sittenhän neuvostoliittolainen tulee onnelliseksi kun saa materiaa ja miehen.
Hänelle riittänee pelkkä materia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Tää oli mulle yks järkyttävimmistä jutuista kyseisessä dokkarissa. Kaikki muu oli enemmän tai vähemmän hämmentävää, mutta lintu säälitti valtavasti. :(
Mä en enää pystynyt keskittymään koko dokkariin sen jälkeen, kun se lintu näytettiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen nainen sopii toisille miehille. Mielyttämisenhaluinen, viekotteleva, alistuva ja palveleva.
Mutta jos naisen haluaa pitää, niin naiselle pitää ostaa koko ajan jotain ja elinolosuhteiden pitää olla paremmat kuin ympäröivällä yhteisöllä.
Minulla on venäläisiä tuttavapariskuntia ja kadehdin heidän suhteissa naista. Naisen palkka menee naisen ja lasten hemmotteluun. Miehen palkka menee vuokraan, ruokaan ja elämisen laskuihin ja myös naisen hemmotteluun. Miehet ostaa naisille en autot, pienempiä lahjoja ,kukkia vie syömään usein. Todella usein.
Se on aika yleinen piirre venäläisnaisissa. Viihteellä ovat kauniimpia ja hymyilevimpiä naisia mitä löytää. Kotona heidän sana on laki ja he ovat jo nuoressa iässä semmoisia lujatahtoisia maatuskoja joille ei sanota ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on venäläisiä tuttavapariskuntia ja kadehdin heidän suhteissa naista. Naisen palkka menee naisen ja lasten hemmotteluun. Miehen palkka menee vuokraan, ruokaan ja elämisen laskuihin ja myös naisen hemmotteluun. Miehet ostaa naisille en autot, pienempiä lahjoja ,kukkia vie syömään usein. Todella usein.Se on aika yleinen piirre venäläisnaisissa. Viihteellä ovat kauniimpia ja hymyilevimpiä naisia mitä löytää. Kotona heidän sana on laki ja he ovat jo nuoressa iässä semmoisia lujatahtoisia maatuskoja joille ei sanota ei.
Pätee kyllä täysin minun venäläiseen anoppin. Eikä unohdeta valehtelua, Venäjällä hyvä tarina on parempi kuin totuus.
Ja on pitkät hiukset vaikka ikää se 58v.
Kauhean kiehtovaa että tätä tapahtuu vielä nykyäänkin. Samaan aikaan se on myös surullista.