Onni Sarmasteen varat jäädytetty
Päivän paras uutinen. Maskikoijarin varat jäädytetty 👍 https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006476748.html
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukon elämän kevät muuttui painajaiseksi.
Koska tilaaja tilasi vääriä maskeja. Ne tilasi itse pääosin ffp2 maskeja, jotka eivät ole sairaalamaskeja. Toki osa oli myös kirurgimaskeja.
Jos valtio on tilaaja, niin pitää myös lukea tilaajan ajatukset, ei pelkästään se, mitä paperissa lukee. Muuten on rikos.
Osa maskeista jäi toimittamatta... oli tilattu mitäoli, niin eiköhän tämä ollut ihan puhdasta huijausta... mutta kyllä Suomessa pitää olla yrittämisen vapaus.
Maskit oli täyttä paskaa. Eivät edes lähellä alinta suojaustasoa ja sama kuin kaulahuivin laitat naaman eteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tilaaja tilasi vääriä maskeja. Ne tilasi itse pääosin ffp2 maskeja, jotka eivät ole sairaalamaskeja. Toki osa oli myös kirurgimaskeja.
Jos valtio on tilaaja, niin pitää myös lukea tilaajan ajatukset, ei pelkästään se, mitä paperissa lukee. Muuten on rikos.
Osa maskeista jäi toimittamatta... oli tilattu mitäoli, niin eiköhän tämä ollut ihan puhdasta huijausta... mutta kyllä Suomessa pitää olla yrittämisen vapaus.
Maskit oli täyttä paskaa. Eivät edes lähellä alinta suojaustasoa ja sama kuin kaulahuivin laitat naaman eteen!
Jos tilaaja tilaa paskaa, niin mitä tilaajalle pitäisi toimittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuu Kiurusta kesähän!
Vierailija kirjoitti:
Onko Sarmaste sinkku?
Kyllä. Sanoi viikko sitten haastattelussa: ”Olen sinkkumies, joka viihtyy vapaa-aikana ulkona."
Aika tyhmää mennä kyselemään, onko nämä autot ostettu koronamaskirahoilla. Tosin eihän sitä suomalaiset yleensä tiedä, että uusilla autoilla on toimitusaika.
Parempi onni seuraavalla kerralla!