Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa nähtyä: kolme pientä lasta, äiti ja isä

Vierailija
16.04.2020 |

Aikamoinen vanhan viinan lemu leijaili vanhempien ympärillä, kärryssä reilusti olutta ja siideriä. Autolla liikkeellä, vaikka ei välttämättä ihan selvänä.

Miksi isoon markettiin pitää lähteä koko perheen voimin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon alkoholijuttuun en ota kantaa,mutta vastaus toiseen kysymykseesi.Miksi perheen voimin markettiin nyt?

Ehkä perheessä on vain yksi ajokortin omaava henkilö.

No hänhän voisi jäädä autoon odottamaan lasten kanssa ja toinen menisi kauppaan.Jos kysymyksessä voisi olla isä,niin kaikki miehet ei välttämättä osaa ostaa ja valita kaikkia kotitalouteen liittyviä asioita yksin suuresta marketista.En sano vähätelläkseni miehiä,itse tiedän oikeastaan vain miehiä jotka pärjäävät marketissa siinä kuin naisetkin.Ja vastaavasti on naisia,jotka eivät varmaan osaa ostaa mahdollisia autoon,remonttiin ym.tarvittavia asioita.Ja tämä voi mennä ihan päinvastoinkin,mies ei osaa hoitaa "perusmiehisiä"ja nainen "perusnaismaisia"ostoksia.

Sitten se,että ainakin näin kun oli juhlapyhät,on raskas ostaa ja valita kaikki asiat yksin kun on paljon ihmisiä liikkeellä,ei saisi olla lähellä toista ja suurperhe kuten esimerkkiperhe on.

Itse kävin yksin pääsiäisaattona kaupassa,neljä kassia tuli ruokaa ym.Oli pakko kaikki pakata ja ensiksi niiden valitseminen vei aikaa,kun kaiken joutui hakemaan yksin.Nopeammin olisin selvinnyt kun meitä ois ollut kaksi,mutta kun hänelle ei käynyt.

Käytiin tosin edellisenä päivänä niin että odotti autossa mua.Silloin vaan ostin niin vähän kun tuntui vaan että pitäis kai mennä pois kun on tämä pahuksen Korona-tilanne jakaikki pelkää.

Kaksi ihmistä selvittäs usein asiat nopeammin ja pienet lapset on pakko ottaa mukaan,kun yli seitsenkymppiset ovat erotettu "arvokkaista"ihmisistä.Toki isovanhemmat ovat mahd.paljon nuorempia,kuten minä itse olen,mutta syitä ei voi tietää.Olisko paras vaan jättää arvostelematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi