26v sinkku ja lapseton nainen, mitä ajatuksia herättää?
26v sinkku ja lapseton nainen, mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....niin oothan kuitenkin saanut seksiä riittävästi?
Vain parisuhteissa.
Etkö siis sinkkuilu aikana ole harrastanut yhden yön juttuja???
Ei herätä mitään ajatuksia. Minun pitäisi tuntea sinut paremmin, jotta sellainen olisi mahdollista. Pelkän iän, sukupuolen ja siviilisäädyn/perhetilanteen perusteella on mahdotonta muodostaa toisesta mitään järkevää käsitystä.
Ei siis mitään. Voi olla hyvännäköinen tai sitten ei.
Ei yhtään mitään, täysin normaalia. Se, että päätit tehdä aloituksen asiasta sen sijaan ihmetyttää ja sen perusteella tunnut huomionkipeälle ja epävarmalle.
Ihan ok. En keksi mitään syytä miksi ajattelisin sinua ja sinun elämääsi sen tarkemmin.
Itse olin 26v:na naimisissa ja 1.lasta "tehtiin" :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se minusta kiinnostu kuitekaa vaikka olen hyvä ja kiltti mies.
m43
43v vs. 26v olisi toki ikäeron suhteen harvinainen parisuhde.
Nouseva trendi.
Anna ikis olla
Lapsettomuus ja sinkkuus eivät ole mitään ikäviä asioita tuon ikäiselle. Mutta jos ap:llä olisi mielenterveysongelmia ja puuttuisi lukion jälkeinen koulutust tästä syystä eikä olisi päässyt työelämään, sitten tulisi jo paha mieli ap:n puolesta.
26-vuotias lapseton sinkku voi olla hyväpalkkaisessa ja mielenkiintoisessa asiantuntijatyössä oleva DI joka on hiljattain päässyt ostamaan ensimmäisen omistusasuntonsa ja jolla on myös varaa matkustaa ja harrastaa. Kuka tällaista säälisi?
Miksi pitää erikseen mainita, että on lapseton? Se vie jo fiilikset. Tietenkään tuon ikäisellä ei ole lapsia. Mitä mielipiteisiin tulee, jos on korkeakoulutettu ja hyvässä työssä niin hyvin menee.
Miksi ei ole kelvannut kenellekkään?