tuolla rannalla sen huomaa
että pulskilla vanhemmilla pulskat tenavat. Ruokaremonttiin koko perhe.
Kamalan näköistä, kun n.5-vuotiaalla pojalla maha roikkuu uikkareitten päällä ja selluliittimakkarat jaloissa.
Eikö nykypäivänä tule niin paljon infoa terveellisestä ruasta ja liikunnasta, että lapset pelastuisi lihavuuden kirolta ja kansantaudeilta.
Lapset eivät voi valita, vastuu vanhemmilla!
Kommentit (6)
Meillä kyllä ihan päinvastoin... Minä olen meidän perheen ylipainoinen (n. 30 kg). Olen sairastanut mm. syövän, johon olen syönyt lääkettä jo 15 vuotta ja syön lopun elämäni. Meidän lapset (4) ovat " alipainoisia" neuvolankäyrissä. Meillä herkutellaan kerran viikossa ja poikkeus päivät ovat synttärit ym. juhlat. Ei tee mieli mennä rantsulle, jos siellä on noin ahdasmielisiä immeisiä, et kytätään toisia. Me kun mennään rannalle niin pidetään omaa hauskaa, omalla porukalla ja jätetään muiden tuijottelu vähemmälle... : /
nykyään tosi paljon lihavia pieniä lapsia, mutta en allekirjoita, että niitä olisi lihavilla vanhemmilla ainostaan.
En kylläkään juuri rannalla käy enkä kyttäile ihmisiä muutenkaan, mutta kyllä tämän huomaa jo ihan omassa tuttavapiirissä. Hassua kun jotkut syyttävät lihavuudesta geenejä ja sitten perheessä on äiti ja isä ja koira pulskia... ;)
Välillä kun tuntuu, että Bmi 25 on joillekin jo ylipainoinen läski.
Siis ihan kaiken kokoisilla vanhemmilla..
Tiesitkö, ap että on paljon paljon muitaki syitä miksi lapsi on lihava?
ja itse olen alkanut lihoomaan koska syön vaan herkkuja...ja rannalla käyn