Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi minulle ettei tiedä olenko miellyttävän näköinen vai en..

Todella hämmentynyt
16.04.2020 |

Miten joku ei voi tietää mitä mieltä on toisen ulkonäöstä?
Välillä hän sanoo että olen söpö/nätti.
Mutta sitten kun meitä ollaan useasti kehuttu hyvännäköiseksi pariskunnaksi niin hän on kyllä kiittänyt, mutta kun olen jälkikäteen kysynyt häneltä että ollaanko me hyvännäköinen pari niin hän vastaa että ehkä..
Hän sanoo että ulkonäkö on tärkeä asia suhteessa, mutta samalla hän sanoo että ei voi ihailla minua...
En todellakaan tiedä mitä minun pitäisi ajatella hänestä tai meidän suhteesta..
Itse pidän itseäni söpönä tai kivan näköisenä.
Olen yleensä ollut tosi hyvä ymmärtämään tilanteita olosuhteita ja ihmisiä, mut tätä en ymmärrä.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni siitä että aloitus on sekava mutta niin olen kyllä minäkin tällä hetkellä

AP

Vierailija
2/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvasi tänne niin äänestetään, oletko miellyttävän näköinen vai et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette seurustelleet? Vaikuttaa todella huolestuttavalta, ja huolestuttavaa on myös se, että siedät tuollaista käytöstä. Oletko tosi nuori?

Vallankäytöltä ja pelailultahan tuo vaikuttaa. Yrittää lytätä sua, ja olet selvästikin jo ihan hämilläsi, mikä on tyypillistä persoonallisuushäiriöisten ja muiden kusipäiden uhreilla.

Sinun vastuullasi on asettaa rajat ja määrittää, miten sallit itseäsi kohdeltavan.

Ja vaikka mies olisi ihan "normaali", niin tosi moukkamaista ja typerää käytöstä joka tapauksessa mitätöidä toisen ulkonäköä.

Vierailija
4/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette seurustelleet? Vaikuttaa todella huolestuttavalta, ja huolestuttavaa on myös se, että siedät tuollaista käytöstä. Oletko tosi nuori?

Vallankäytöltä ja pelailultahan tuo vaikuttaa. Yrittää lytätä sua, ja olet selvästikin jo ihan hämilläsi, mikä on tyypillistä persoonallisuushäiriöisten ja muiden kusipäiden uhreilla.

Sinun vastuullasi on asettaa rajat ja määrittää, miten sallit itseäsi kohdeltavan.

Ja vaikka mies olisi ihan "normaali", niin tosi moukkamaista ja typerää käytöstä joka tapauksessa mitätöidä toisen ulkonäköä.

N. Puoli vuotta ollaan oltu yhdessä. Ja olen alta kolmenkympin, tämä on kuitenkin minun ensimmäinen vakava suhteeni. Luulen että hän on vilpitön ja rehellinen eikä tahdo loukata tai vähätellä, mutta mietin kovasti miksi hän haluaa olla kanssani jos ulkonäkö on hänelle tärkeää ja minä en häntä ulkonäöllisesti miellytä... Olen kuitenkin saanut paljon hyvää palautetta ulkonäöstäni muilta ihmisiltä mutta häneltä en.. ja olenko herkkä jos näitä asioita mietin?

Koska jos hän kuitenkin haluaa olla kanssani? Pitäisikö sen olla tärkeää että mies kokee minut miellyttävän näköiseksi? Olenko itse ulkonäkö keskeinen?

Vierailija
5/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuvasi tänne niin äänestetään, oletko miellyttävän näköinen vai et?

Ystävät ja tuntemattomat ovat sanoneet ilmaisseet useaan otteeseen että olen miellyttävän näköinen ja vaikka koko palsta olisi sitä mieltä että olen miellyttävän näköinen niin se ei kuitenkaan vaikuta tuon miehen mielipiteisiin eikä ajatuksiin eikä kyllä minunkaan ajatuksiini itsestäni

Vierailija
6/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sairas ja pinnallinen esineellistäjä jonka kannattaisi kuolla. Ei ihminen lainkaan. Itsetuntosi tulee musertumaan tuollaisen narsistin kanssa. Juokse.

Vierailija
7/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. Puoli vuotta ollaan oltu yhdessä. Ja olen alta kolmenkympin, tämä on kuitenkin minun ensimmäinen vakava suhteeni. Luulen että hän on vilpitön ja rehellinen eikä tahdo loukata tai vähätellä, mutta mietin kovasti miksi hän haluaa olla kanssani jos ulkonäkö on hänelle tärkeää ja minä en häntä ulkonäöllisesti miellytä... Olen kuitenkin saanut paljon hyvää palautetta ulkonäöstäni muilta ihmisiltä mutta häneltä en.. ja olenko herkkä jos näitä asioita mietin?

Koska jos hän kuitenkin haluaa olla kanssani? Pitäisikö sen olla tärkeää että mies kokee minut miellyttävän näköiseksi? Olenko itse ulkonäkö keskeinen?

Sinussa ei ole mitään vikaa. Et ylireagoi. Et ole liian herkkä. Uskon myös, että olet hyvännäköinen.

Mutta sinun pitää ymmärtää, ettei miehen käytös ole viatonta ja vilpitöntä. Siellä taustalla piilee alistaminen. Itsetuntosi horjuttaminen. Ehkä jos miehesi on autisti, niin sitten möläytykset voisi ehkä ymmärtääkin.

Mies haluaa olla kanssasi, koska hän havaitsee sinussa herkän, kiltin ja miellyttämishaluisen ihmisen, jota kohtaan voi käyttäytyä tosi ikävästi. Usko pois, tuo on huono merkki, vaikka vaikuttaakin ehkä "pieneltä" ja vähäpätöiseltä asialta. Se kertoo miehestä paljon.

Vierailija
8/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei ole mitään vikaa. Et ylireagoi. Et ole liian herkkä. Uskon myös, että olet hyvännäköinen.

Mutta sinun pitää ymmärtää, ettei miehen käytös ole viatonta ja vilpitöntä. Siellä taustalla piilee alistaminen. Itsetuntosi horjuttaminen. Ehkä jos miehesi on autisti, niin sitten möläytykset voisi ehkä ymmärtääkin.

Mies haluaa olla kanssasi, koska hän havaitsee sinussa herkän, kiltin ja miellyttämishaluisen ihmisen, jota kohtaan voi käyttäytyä tosi ikävästi. Usko pois, tuo on huono merkki, vaikka vaikuttaakin ehkä "pieneltä" ja vähäpätöiseltä asialta. Se kertoo miehestä paljon.

Mies ei ole autisti, hän on sadistinen narsisti.

Vierailija
9/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”mutta kun olen jälkikäteen kysynyt häneltä että ollaanko me hyvännäköinen pari niin hän vastaa että ehkä”

Eli olet pakkomielteisesti ottanut aiheen esille useasti, onpa sinulla huono itsetunto. Vaadit koko ajan vakuutteluja, että olet nätti.

Vierailija
10/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rohkaisevat viestistäsi, luulen kuitenkin että hän on todella vilpitön ja tarkoittaa sitä että ei pidä minua miellyttävän näköisenä, mutta ei myöskään koe sitä ongelmana, hän ei nimittäin nosta tätä ulkonäköasiaa esille vaan vastaa vain minun kysymyksiin mitä hänelle esitän. Jos hän oikeasti ei pidä minua miellyttävän näköisenä niin sitten hän ei vain pidä.

Tässä kysymys kuuluukin se että kuinka tärkeäksi itse koen sen että toinen ajattelee että näytän kivalta. Edelleen tässä on kyllä hämmentäviä se että moni muu pitää minua kyllä nättinä. Jos hän ei pidä minua nättinä niin eikö olisi parempi että hän etsisi jonkun joka häntä miellyttää?

Vierailija
11/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”mutta kun olen jälkikäteen kysynyt häneltä että ollaanko me hyvännäköinen pari niin hän vastaa että ehkä”

Eli olet pakkomielteisesti ottanut aiheen esille useasti, onpa sinulla huono itsetunto. Vaadit koko ajan vakuutteluja, että olet nätti.

No se on ihan selvää, ettei ap:n itsetunto ole ihan kunnossa, koska hyväitsetuntoinen nainen olisi heti vaatinut miestä selittämään, mitä mies alentavilla kommenteillaan tarkoittaa, ja olisi tehnyt selväksi, etteivät ne ole ok.

Vierailija
12/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Miehen puheet ja aatokset. 

Vierailija
13/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätiksi sanotaan ihan vaan tavallisen näköistä kun ei haluta että toinen pahastuu.

Vierailija
14/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt viime aikoina olen ottanut asian esille, koska sain kuulla että 1 iso syy miksi hän empi meidän suhteen alussa oli juuri tämä ulkonäköasia. Ja siis en ole ottanut tätä asiaa joka kerta esille kun joku on meitä kivannäköiseksi pariskunnaksi kehunut, vaan olen nyt jälkikäteen, kun tämä asia tuli esille, ottanut ne kaikki tapaukset kerralla esille ja kysynyt että mitä hän siitä on ajatellut.

Vierailija
15/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on ihan selvää, ettei ap:n itsetunto ole ihan kunnossa, koska hyväitsetuntoinen nainen olisi heti vaatinut miestä selittämään, mitä mies alentavilla kommenteillaan tarkoittaa, ja olisi tehnyt selväksi, etteivät ne ole ok.

Ja olisi saanut kuulla että on aikas ruma, olisko auttanut asiaa ?

Vierailija
16/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on liian rehellinen.

Vierailija
17/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No k.sipäähän tuo on. Juokse.

Vierailija
18/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekös te naiset hoe sitä nykyään ettei pidä olla niin ulkonäkökeskeinen mutta sitten kuitenkin tämä.

Vierailija
19/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olisi saanut kuulla että on aikas ruma, olisko auttanut asiaa ?

Olisi se varmaan auttanut ap:ta tekemään jättämispäätöksen nopeammin. Tai en tiedä, ap taitaa sittenkin vaikuttaa sellaiselta, että jää suhteeseen joka tapauksessa.

Mutta ap tuskin on ruma, vaan mies vain pelailee narsistin ja alistajan pelejä.

Vierailija
20/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kehuminen ei tule kaikille luonnostaan. Sairasta tuo että heti epäillään joksikin narsisti manipuloijaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän