Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te, jotka haluatte juuri tytön tai pojan

Vierailija
01.07.2006 |

miksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta tytöt vain ovat paljon suloisempia. Minulla ei myöskään olisi mitään yhteistä jonkun toimintaelokuvia katselevan jalkapallofanin kanssa. Siksi olen toivonut tyttöjä.

Vierailija
22/29 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta minusta tytöt vain ovat paljon suloisempia. Minulla ei myöskään olisi mitään yhteistä jonkun toimintaelokuvia katselevan jalkapallofanin kanssa. Siksi olen toivonut tyttöjä.

draamaa, jota lähipiirini älykkäätkin naiset tuntuvat haluavan kehittää. Siksi minulla on jotenkin parempi kuva miehistä kuin naisista ja toivon poikia. Olen myös itse hyvin naisellinen, melkeinpä liiankin, ja toivoisin poikien äitiyden auttavan minua tuomaan esiin myös maskuliinista puoltani. Mutta samapa tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsova jalkapallofani, mutta jotenkin kun katselen kavereideni eri ikäisiä poikalapsia, niin tulee sellainen olo, että ei mulle tuollaista. Mutta tottakai kotikasvatus ja isämalli vaikuttavat. T:28

Vierailija
24/29 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja vaatteita, joita on pidetty just se kuukausi tai kaksi, on niille kiva saada lisaakin kayttoa...

ei kai se ole sen kummempi syy, kuin etta joku vaan tuntee olevansa tyttojen aiti tai poikien... monelle se on kuitenkin haihtuva juttu, vaikka sielta sitten se " vaara " sukupuoli ulos putkahtaisikin...

Vierailija
25/29 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen etten pärjäisi tytön kanssa. Suurin osa ongelmista liittyy murrosikään. En halua tapella meikkaamisista, sopivasta pukeutumisesta, poikaystävistä jne. Tytöt ovat usein myös kierompia selkäänpuukottajia kuin pojat. En tulisi toimeen " pikku prinsessan" kanssa, sen sijaan poikamainen tyttö olisi helpompi.

Ei pojatkaan tietenkään mitään ongelmattomia enkeleitä ole, mutta uskon tulevani niiden ongelmien kanssa paremmin toimeen.

Vierailija
26/29 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naisena halusin kauheasti että olisi edes yksi tyttö jonka kanssa tehdä naisten juttuja ja jolle voi ostella kauniita vaatteita. ´Moni varmaan ymmärtää. Mutta toisaalta haluaisin kyllä vielä pojankin. Kaksi tyttöä on jo...ja vielä kaksi lasta olisi jossain vaiheessa tilauksessa.

Susta tulee sit sellainen äiti,joka huokailee tyttärelleen " miksi et voi olla kuten muut tytöt" ja " sä varmaan haluaisit olla mies" kuten mun äitini teki, kun olin oma itseni.

Vierailija
27/29 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli poika. Seuraavastakin toivoin poikaa, että olisi kaveri isolleveljelle. Tuli tyttö. Sitä seuraavista sitten toivoinkin tyttöjä ja toiveeni toteutui. Minulla on nyt yksi poika ja neljä tyttöä. Viimeisille lapsille oli tytönnimikin valmiina ja vaatteet tietysti. Pojan nimeä en keksisi vieläkään. Myös huonejako on ollut helpompi, kun on samaa sukupuolta pienellä ikäerolla. Ja minä myös todellakin koen olevani tyttöjen äiti. Tyttöjen jutut ovat minulle läheisempiä kuin poikien.

Vierailija
28/29 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta minä en itsekään ole mikään kynsilakoista kaakattava naikkonen, viihdyn oikein hyvin miesten keskuudessa. Mun ympäristössäni on tosi paljon miehiä, myös työpaikalla ja perheessä. Hyvä niin! Jaksan jonkin aikaa " naisten juttuja" mutten tosiaankaan kuin sen kohteliaisuusajan verran.

Vierailija
29/29 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni halusi epätoivoisesti pojan. Teki 4 tyttöä ja oli ikuisesti äidilleni katkera kun ei suostunut enää viidettä lasta tekemään.

Me tytöt oltiin isälle pelkkää roskasakkia ja kohtelu sen mukaista...

Minulla on sekä tyttö että poika ja molemmat ovat yhtä rakkaita, sukupuolella ei ollut kummankaan kohdalla mitään väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme