Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nettitilauksen mukana ei tule palautustarraa

Vierailija
16.04.2020 |

Riittääkö että käsin kirjoittaa minne paketti on ja sen alle keneltä? Silloinkin kehtaa sanoa postissa :"tulin palauttamaan paketin" vaikka paketti on itsekyhätyn näköinen? Tietysti voisi yritykseltä kysyä suoraan mutta vastaus tulisi myöhään ja englanniksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kirjoittaa itse jos mukana ei ole palautustarraa. Ennenhän niitä ei koskaan ollutkaan vaan aina piti kirjoittaa käsin.

Vierailija
2/3 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt vielä varmistua siitä, että onko ko. yrityksellä ilmainen palautus (eli vastauslähetystunnus, jonka voit kirjoittaa pakettiin) vai joudutko maksamaan palautuksesta postikulut itse. Kyllä me on joskus palautettu yhteen pikkufirmaan tavaraa kirjoittamalla palautusosoite paketin päälle itse, mutta meillä oli myös se vastauslähetystunnus siihen kirjoitettavaksi. Mistäs muuten Posti tietää, kuka maksaa postikulut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää nyt vielä varmistua siitä, että onko ko. yrityksellä ilmainen palautus (eli vastauslähetystunnus, jonka voit kirjoittaa pakettiin) vai joudutko maksamaan palautuksesta postikulut itse. Kyllä me on joskus palautettu yhteen pikkufirmaan tavaraa kirjoittamalla palautusosoite paketin päälle itse, mutta meillä oli myös se vastauslähetystunnus siihen kirjoitettavaksi. Mistäs muuten Posti tietää, kuka maksaa postikulut?

Posti näkee sen siitä firmasta mihin palautetaan. Heiltä löytyy koneelta kaikki firmat joiden kanssa sopimus. En minä ole ainakaan mitään lähetystunnuksia laittanut, vaan kirjoittanut esim. Asiakaspalautus Sokos verkkokauppa ja sitten osoite, hyvin on toiminut.