Meille ei ole vieläkään tullut mitään valtiovallan koronatiedotetta postiluukusta!
Kommentit (46)
Meilläkin ilmaisjakelujen seassa, aika huomaamaton valkoinen kirjekuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vain jaeta taloyhtiöön yhtä ilmoitustaululle...
Millä perusteilla tämä taloyhtiö valittaisiin. Saattaisi syntyä kansanvaellus kun kaikki matkustaisi pällistelemään sitä.
Huoh,
JOKAISEEN TALOYHTIÖÖN YKSITTÄISTALOUKSIEN SIJAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupunginosaryhmässä on tätä kyselty, monelta on jäänyt saamatta jos on ei mainoksia - kielto. Kannattaa antaa jakelufirmaan palautetta.
Sinällään ihmeellistä että näinä aikoina vielä jaellaan tietoa näin epävarmaa kanavaa pitkin. Saisivat jakaa samaa lappua myös sähköisesti.
Sähköisesti? Ja niiden pitäisi tietää kaikkien sähköpostit vai miten ajattelit sähköisesti saada sen?
Voisihan siitä tulla vaikka tekstari jossa on linkki ohjeisiin kuten se Uudenmaan sulku -viestikin.
Sulkuviesti tuli poliisilta. Mahtoikohan sitäkään tulla selaisille, jotka eivät ole aikoihin asioineet mitenkään poliisin kanssa?
Sulkuviesti tuli palveluntarjoaltasi eikä poliisilta. Harva meistä on koskaan asioinut poliisin kanssa että sinne olisi numeroa jäänyt talteen. Yhtä lailla tuli joku uudenvuodenviestikin valtiovallalta operaattoreiden kautta järjestettynä, samoin tämä Uudenmaan sulku.
Joo niin varmaan, koska minullakin sulkuviesti tuli sekä työnumeroon että omaan numeroon. Työnumeroa en ole käyttänyt misään omissa asioissani yhteystietona.
Mutta näköjään väestövirastolla ei ole edes tallessa ihmisten puhelinnumeroita, mutta sähköposti on.
Kannattaa näköjään käydä aika-ajoin tarkastelemassa omat rekisterinsä, se onnistuu kätevästi suomi.fi palvelun kautta. Huomasin nimittäin että minulla on väestöviraston tiedoissa käytöstä poistunut sähköpostiosoite ja opetusvirasto on rekisteröinyt minulle väärän oppilaitoksen ja väärän koulutushaaran.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut, mutta enpä mä sillä mitään olis tehnytkään. Naurattaa vaan kun tämäKIN Koronaan liittyvä asia on onnistuttu hoitamaan päin prinkkalaa. Länsi-Helsingissä asun.
Tämä kertoo enemmän nykyisen postin luotettavuudesta.
Tai sitten siitä että miten ihmiset suhtautuu nykyään paparipostiin, sieltähän tulee oikeistaan vain roskaa.
On tullut, mutta en ole edes avannut sitä. En kaipaa disinformaatiota painetussa muodossa, sillä internetistä löytyy paljon ajankohtaisempaa ja paikkansapitävämpää tietoa.
Ei ole tullut, mutta enpä mä sillä mitään olis tehnytkään. Naurattaa vaan kun tämäKIN Koronaan liittyvä asia on onnistuttu hoitamaan päin prinkkalaa. Länsi-Helsingissä asun.