Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut pääsette yli siitä, kun järkevä kommenttinne saa enemmän ala- kuin yläpeukkuja?

Vierailija
15.04.2020 |

Minua on jäänyt kaivelemaan tosi pahasti useammankin kerran.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa käynyt katsomassa, miten kommenttiini on reagoitu. Niillä molemmilla kerroilla on joku negatiivisuuden kiihkoedustaja koettanut minulle vastata näppärästi jotakin ja jolla ei ole mitään tekemistä itse keskustelun aiheen kanssa. Turpauunoja riittää kyllä ja usein se  sivusta huutelu on tylsintä aloittajan, ei minun, kannalta. Niinpä niistä kahdesta kommentista oppineena en enää käy seuraamassa saanko peukkuja tai onko jonkun pakko mölistä kommentilleni. JOs olen hyödyksi aloittajalle se on tärkeintä.

Vierailija
22/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutkin suosittuja mielipiteitä ja osaan nykyään kirjoittaa mielipiteitä tai viestejä jotka saavat suuria määriä haluttuja tietynlaisia peukkuja. Myös helposti inhottavia viestejä. Myös sellaisia viestejä jotka peukuttaja tajuaa vasta myöhemmin inhottaviksi, peukutettuaan aluksi viestiä luullessaan tämän olleen mieleinen mielipide.

Tälläinen viesti on tavallaan vinoilua hänen kaavamaiselle mielelle.

Siitä voi aiheutua myöhemmin ihan oikeaa migreeniä.

Jotenkin osaan vaistomaisesti nykyään tiedostaa suomalaisen mielenmaiseman eri asioiden laitaan.

Tämä tavallaan antaa pimeän väylän mielipiteiden korruptointiin ja ihmisten ajattelun laajentamiseen.

Käytännössä minulla ei ole mielipiteitä vaan mielipiteet itsessään ovat kuin höpöjä. Yleensäkin pitää tarjota iso reikä tarjolle sille, joka haluaa törkätä kiistelykärsänsä sisään. Tämä on hyvin feminiininen keino provosoida ja henkilö automaattisesti työntyy kohti oman mielipiteensä muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sattumasta kii, millaista väkeä milloinkin ketjuun tulee kommentoimaan. Ihan saman kannanoton sisältävä kommentti voi yhdessä ketjussa saada alapeukkuja ja toisessa yläpeukkuja.

Alussa olin aika pöyristynyt alapeukuista, jos ne tuli jotenkin tosi selväpäisen kannanoton alle ( kuten vaikka että "sekssuaalirikostenten tekeminen ei ole ok"). Mietin että voiko maailma olla niin hullu että monet on eri mieltä. Nyt oletan, että tietyt palstan sekot, jotka ei mitenkään edusta normaalia, on osuneet ketjuun.

Sit taas jos kirjoitan jotain kiistanalaisempaa, on musta ihan odotettavaa, että ehkä monetkin on eri mieltä kanssani ja oon mielipiteineni vähemmistössä.

Vierailija
24/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se osoittaa sen, että ap ei olekaan niin järkevä kuin kuvittelee. 

Vierailija
25/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti on silloin onnistunut, koska osui ja upposi. Siis jos se on järkevä ja sellaiseksi tarkoitettu.

Vierailija
26/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota ongelmaa, tiesin jo ennen kuin aloin notkua tällä palstalla, että suuri osa ihmisistä on typeryksiä.

Vierailija
27/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte peukkuja ylös niin kirjoittakaa vihaisesti esim ap on kyllä aivan uskomaton tunari. Jättäkää perustelematta miksi näin on. Tällaisista kommenteista näyttää av-palstalaiset pitävän.

Vierailija
28/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naputtelen nuolia aivan sattumanvaraisesti ketjuja lukiessani. Siis tietokoneen hiiri on vähän niinkuin stressilelu. En todellakaan kiinnitä huomiota siihen, vastaako nuolen suunta mielipidettäni kyseisestä kommentista. Minusta peukutukset on aika turhia kaiken kaikkiaan. 

Vierailija
29/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte peukkuja ylös niin kirjoittakaa vihaisesti esim ap on kyllä aivan uskomaton tunari. Jättäkää perustelematta miksi näin on. Tällaisista kommenteista näyttää av-palstalaiset pitävän.

Metallia.

Vierailija
30/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä älykkäät kommentit saa yläpeukkuja. Jos valittaa surkeuttaan ja vääriä hullunlääkkeitä niin saa yläpeukkuja. Tietysti sossu ja työkkäri ei saa osata mitään, eikä mies voi olla ihana ja reilu.

En tule katsomaan peukkujanne. Mokomat molopäät!

Vierailija
31/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääpeli kirjoitti:

Kannattaa lopettaa ihmisten hyväksynnän kalastelu, se ei ole mitään muuta kuin jälkijättöistä ”isin ja äikän” kehujen hakemista. Hanki elämä, kehitä itseäsi äläkä roiku täällä hakemassa mitään niin suurta, kuin elämän tarkoitus ja ihmisten sosiaalinen kanssakäyminen. Suurin osa täällä olevista ihmisistä on yksinäisiä sekaisin olevia rakkaudenkipeitä ja vihaisia sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömiä yksilöitä. Näistäkin varmaan suurin osa teiniluuseritrolleja ja tai väljähtänyttä olutta imeviä elämäntarkoituksen hukanneita juoppoja.

Saat pisteitä värikkäästä kielenkäytöstä, mutta eihän anonyymillä palstalla voi tietää, kenen kanssa keskustelee. Olen hämmästynyt sitä, miten monella ihmisellä täällä on ennakko-oletus "AV-mammoista", mikä se sitten onkaan. Esim. AV-mammat ovat lihavia ja rumia, heillä on tatuointeja, ryyppäävät ja polttavat, alhainen koulutustaso jne. Kyllähän tuollaiset ennakkoluulot kertovat enemmän kommentoijasta itsestään, millaisia piirteitä itse pitää huonona asiana, ne projisoidaan toisiin keskustelijoihin ja itseä sitten korotetaan. Varmaan monella on taustalla huono itsetunto ja alemmuudentunne.

Mitä tulee noihin alapeukkuihin, niin eka kerroilla olin ihan tyrmistynyt, mutta olen vähitellen oppinut ajattelemaan, että joku on vain eri mieltä kanssani. Vain silloin, jos en saa YHTÄÄN yläpeukkua, alan miettiä, sanoinko kuitenkin jotain tyhmää. Mutta eihän sillä ole väliä, kun kukaan ei minua täällä tunnista.

Vierailija
32/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt yli, ratkesin ryyppäämään. Tätä on jatkunut nyt jo 4 vuotta. Voisi sanoa, että alapeukutukset tuhosivat elämäni. Katselen itseäni peilistä ja kyselen "miksi, oi miksi?"

Vierailija
33/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestätte sen kun toinen kommentoija sortuu typeriin ja lapsellisiin argumentointi virheisiin?

Minulla on ongelmia sietää sellaista. Tiedän että olen tyhmä, kun en osaa antaa olla.

Vierailija
34/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kestätte sen kun toinen kommentoija sortuu typeriin ja lapsellisiin argumentointi virheisiin?

Minulla on ongelmia sietää sellaista. Tiedän että olen tyhmä, kun en osaa antaa olla.

No sulla on vähän sellainen yksinkertaisen ihmisen näkökulma asiaan.

Et oikein osaa nähdä asiaa etäältä että ei se kommentoija siellä sorru typeriin tai lapsellisiin argumentointeihin, vaan sinä joka luet ne ja prosessoit ne mielessäsi.

Kuvittelet jonkun ihmisen kirjoittamaan ne. Kun ne on joku tahallaan kirjoittanut niin, että reagoit kuin sätkynukke.

Kommentoijat on yleensä huippuälykkäitä ja viestit ovat tyhmiä kappaleita tyhjyydessä.

Siten sinä opit jatkossa olemaan vähän fiksumpi.

Minä olenkin aina ihmetellyt että mitä aikuinen ihminen oikein noin tyhmästi lähtee mukaan lapsellisuuksiin. Tsemppaas nyt jatkossa vähän enemmän.

Vierailija
35/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain aloituksellani todella nopeasti 0/80 alapeukkuja, oli vielä lopulta monisivuinen keskustelu. Silloin nauratti.

Vierailija
36/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään niitä mielelläni. Hauskaa se on, kun saa kommentoijat innostumaan jostain ihan toisarvoisesta aiheesta.

Vierailija
37/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että elämänkokemus, sivistyneisyys, ikä ja monet muut asiat vaikuttavat ihmisen mielipiteeseen. Seison itse sanojeni takana ja se riittää minulle. Joskus harmittaa, että kommentoija/peukuttelija ei ole katsonut esim linkkiä, jossa joku asia selostetaan: mielipiteen perusteella sitten peukutellaan, eli kerrotaan omasta mielipiteestä, vaikka kyse olisi faktasta.

Toisaalta, jos kirjoitan, että täällä oman taloni pihalla sataa juuri nyt rakeita ja joku alapeukuttaa sitä, voin ajatella, että tämä on pahoillaan puolestani.