Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut pääsette yli siitä, kun järkevä kommenttinne saa enemmän ala- kuin yläpeukkuja?

Vierailija
15.04.2020 |

Minua on jäänyt kaivelemaan tosi pahasti useammankin kerran.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa mitään peukkuja vaan ainoastaan saamiani kommentteja. 

Vierailija
2/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää aluksi, sitten totean "idi.ootit, pitäkää tunkkinne".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vain vahvistaa, että kommentti oli järkevä. :)

Vierailija
4/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain todeta, että ei ole kaikille annettu järkeä päähän.

Vierailija
5/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en reagoi mitenkään, ihan on sama.

Vierailija
6/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vi*ttujakaan kiinnosta teidän peukkunne.

Vierailija
7/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siitä nyt yli pääsee. Täällä peukut menee sen mukaan miten kommentoit. Jos ekat kommentoijat haukkuu ja käyttää vieläpä sivistyssanoja niin alkuperäisen joka komnenttia alapeukutetaan sen jälkeen. PAITSI jos joku haukkuu vielä "älykkäämmin" ne edelliset niin sitten taas ap:n juttuja yläpeukutetaan.

Vierailija
8/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein niitä peukkuja ei kerkeä laskemaan.

Vierailija
9/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleensä multipeukuttuja, joten ei kannata hermostua.

Multipeukuttaa voi mm. vpn:lla, tai vaikka vaihtamalla selainta privatilaan jne.

Vierailija
10/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä itsetutkiskelun paikka, jos jotkut aihe vapaan peukut hetkauttavat yhtään mihinkään suuntaan.

Vierailija
11/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa ihmisten hyväksynnän kalastelu, se ei ole mitään muuta kuin jälkijättöistä ”isin ja äikän” kehujen hakemista. Hanki elämä, kehitä itseäsi äläkä roiku täällä hakemassa mitään niin suurta, kuin elämän tarkoitus ja ihmisten sosiaalinen kanssakäyminen. Suurin osa täällä olevista ihmisistä on yksinäisiä sekaisin olevia rakkaudenkipeitä ja vihaisia sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömiä yksilöitä. Näistäkin varmaan suurin osa teiniluuseritrolleja ja tai väljähtänyttä olutta imeviä elämäntarkoituksen hukanneita juoppoja.

Vierailija
12/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääpeli kirjoitti:

Kannattaa lopettaa ihmisten hyväksynnän kalastelu, se ei ole mitään muuta kuin jälkijättöistä ”isin ja äikän” kehujen hakemista. Hanki elämä, kehitä itseäsi äläkä roiku täällä hakemassa mitään niin suurta, kuin elämän tarkoitus ja ihmisten sosiaalinen kanssakäyminen. Suurin osa täällä olevista ihmisistä on yksinäisiä sekaisin olevia rakkaudenkipeitä ja vihaisia sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömiä yksilöitä. Näistäkin varmaan suurin osa teiniluuseritrolleja ja tai väljähtänyttä olutta imeviä elämäntarkoituksen hukanneita juoppoja.

Mikä on elämän tarkoitus? Itse aloin käyttämään päihteitä, kun ymmärsin, ettei elämällä ole mitään tarkoitusta. Täyttä turhuutta.

Vierailija
13/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan hyväksyä se tosiasia, että muut ihmiset ovat enimmäkseen typeriä lampaita.

Vierailija
14/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palsta on tällainen, negatiivisia ihmisiä.

Vierailija
15/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa peukkuja, enkä usein jatkokommenttejakaan.

Jätän vain tämän tähän ja jatkan seuraavaan topicciin.

Vierailija
16/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt monesti näitä ketjuissa peukutuksesta kyselijöitä, kun en ole voinut uskoa jonkun oikeasti noteeraavan niitä. En mitenkään voi odottaa tänne kommentoidessani, että minun näkemykseni olisi edes suuremman osan mielestä järkevä. Peukutukset eivät hetkauta minua mihinkään suuntaan enkä koskaan kommentoi takaisin minulle selkeästi ilkeämielisesti kommentoineille.

Vierailija
17/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman sos kontakteja 13 vuotta joten tiedän olevani outo enkä sovi muottiin. Ihmiset eivät ymmärrä mua enkä minä heitä. Olis outoa jos kommenttini saisivat enemmän ylä kuin alapeukkuja.

Vierailija
18/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä millaisia peukkuja ovat, kunhan saan peukkuja.

Vierailija
19/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue mikä tahansa korona ketju niin huomaat, että juuri kaikista hölmöimmät kommentit saavat eniten yläpeukkuja!

Vierailija
20/37 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua harmittaa peukutuksissa enemmän se, kun ne alapeukuttajat eivät välttämättä kerro, mistä ovat eri mieltä. Perustelut siis kiinnostaisivat, varsinkin jos se kommentti on asiallinen ja perusteltu. Ja tietysti jos kommentti on pitkä, ei voi tietää, mitä asiaa joku peukuttaa.

Muuten itsetuntoni kestää kyllä keskustelussa "vastarannan kiiskenä" olemisen. :)

Välillä tietysti "palstamielipide" voi yllättää ja joku aloitus tai kommentti voidaan jyrätä kummallisella tavalla, mitä ei tosielämässä tapahtuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi