Sanna Marin vetoaa: "Nyt ei ole oikea aika lähteä mökille"
Kommentit (1394)
Hyvin voi mennä mökeille. Tartunnat vähenee. Menisin itsekin jos olisi lähempänä.
Tuon voi kääntää aivan toistepäin.
Kohta työpäivä pulkassa ja sitten möksälle.
Vappu meni. Missä mökkiläislauman tartuttamat hoipertelevar.
Virushan talttuu kokoajan!
Idiootit palstan persumammat fanittavat haksua ja allah-ahoa, kaikki mitä Marin tekee on väärin!
Myös Trump on näiden lehmien mielestä älykkö!
Marin: "Nyt ei ole oikea aika lähteä mökille."
Vauvapalsta:
- Mitä tuo ei tarkoittaa? Koskeeko se minua? Ei kai se minua koske?
- Mitä ihmettä nyt? Tuossa on monta sanaa peräkkäin, en ymmärrä?
- Ei tuo minua koske, vaan naapurin Reiskaa.
- Minä voin lähteä mökille. Minä olen minä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta:
Listasta puuttuu vielä: "Sanna sanoi sen 15.4. ja nyt on 3.5. Saako nyt lähteä mökille kun silloin ei ollut oikea aika?"
Suomi on paska maa ja toivottavasti koko kesän sataa vettä.
^Aivan varmasti sataa, silloinkaan ei ole oikea aika lähteä mökille!
Sanna, nyt ei ole myöskään oikea aika avata kouluja!
Marin voisi vetää vaikka vi*un päähän.
Ai että risoo ihmiset joiden ainoa tapa käsitellä rajoituksia on tunteella ja oman elämän kautta. Aluksi nämä ihmiset itkivät ja raivosivat (läheisissä riskiryhmää) kun heidän mielestään rajoituksia ei tehty riittävästi ja riittävän ajoissa. Nyt kun rajoituksia on ollut päällä ja ne ovat purreet niin nämä samat ihmiset itkevät kun nää on liikaa ja en saa tavata poikaystävää (ulkomailla) enkä mennä mökille ja sitä sun tätä. Ilmeisesti on olemassa ihmisryhmä joka osaa ajatella asiaa vain lmadta navadtaan eikä mitään muuta kautta. Aivan käsittämätöntä, eikä edes mitään elämänkoululaisia, minäminäminä ja mun elämä... huoh.
...Nyt...
...Ei...
...Ole...
...Oikea...
...Aika...
...Lähteä...
...Mökille...
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta:
Totta :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Sanna, nyt ei ole myöskään oikea aika avata kouluja!
Totta tämäkin. Taitaa lähteä rykäyksellä varsinkin isojen kaupunkien tartunnat nousuun. Ja sieltä sitten perheen voimin mökkikuntaan, kun se ei nyt haittaa kun "kaikki" muutkin rajoitukset puretaan.
Mikäs se olikaan se syy välttää mökilleryntäystä silloin heti alkuun?
Samanlaista yhtäkkistä kuormitusta varautumattomalle pikku terveysasemalle ei ole enää odotettavissa. Ihan joka paikka on saanut varautua tilanteeseen (joka ei mene ohi) ja nyt mennään eteenpäin. Ruumiitakin tulee vielä, mutta tiedämme jo että tilanne on nyt tämä.
Menkää ja mökkeilkää ihan vapaasti.
Pienten kuntien terveysasemat kuormittuu nyt väistämättä jo muutenkin hengitystiesairaista koululaisista. Muutama mökkiläinen on vain pisara meressä koulujen oppilasmassoihin verrattuna.
Eikait mökeille meno ole enää mitenkään kiellettyä.
Erittäin hyvä aika lähteä mökille on nyt. Ilmat lämpenevät ja mökillä jaksaa lomailla ja jatkaa eristäytymistä paremmin kuin koronaisimmassa Suomessa kotona, jonka ympäristössä joutuu valitsemaan ulkoilupaikat ja ajat huolella. Ei tarvitse neuvoa! Ei kannata palata kouluun hakemaan tartuntaa etäkoulun ja -työn jälkeen. Tähän asti onkin eristäydytty huolella, eikä tee mieli edes ravintolaan tms. Nyt voi viettää aikaa riskiryhmään kuuluvien kanssa, kun on aivan varma, että ei ole saanut tartuntaa yli kuukauteen.
Marin sanoi mökillelähdöstä noin 15.4. kun Uudenmaan saarto purettiin, ja kouluun lähdetään 14.5. Tässä välissä ehditään vielä mökkirajoituksiakin punnita uudestaan. Mutta ei anneta faktojen pilata hyvää öyhötystä.