Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta on tullut alkoholisti etätyön aikana :(

Vierailija
15.04.2020 |

On niin helppoa naukkailla pitkälle yöhön. Avata aamulla läppäri ja availla joitakin dokumentteja.
Ja mennä takaisin nukkumaan. Ja aamupäivät olen blokannut pois kalenterista niin kukaan ei saa
varattua palavereita.

Nyt on alkanut tuntumaan että olen tullut alkoholistiksi. Mahtaa olla vaikeaa lähteä töihin tämän jälkeen...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko juot päivässä?

Vierailija
2/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko juot päivässä?

Nyt menee kaksi pulloa viiniä päivässä. Viime viikolla meni vain puolitoista.

Plus muutama olut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt lopettaa? Kuinka paljon joit ennen?

Vierailija
4/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kauhea. Itselläni on ollut ihan tipaton kausi tarkoituksella. Herkutkin minimiin. Ihanan hoikistunut olo. Nyt eri asenne sullekin kehiin! Kesällä sitten ehtii siemailla terassilla!!

Vierailija
5/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita työterveyteen ja pyydä apua.

Vierailija
6/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika ihana tilanne. Nauti. Ei se kestä loputtomiin, joten nou morkkis. :)

Vierailija
7/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vähän join ennen etätöitä. En ole vielä yrittänyt lopettaa, kai sitä on pakko yrittää jossain vaiheessa.

Vierailija
8/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt kaikki roti elämästä. Päivät seuraa toisiaan niin että hyvä kun tiedän milloin on viikonloppu. Kippis sille!

Vierailija
9/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö olemaan ostamatta viiniä kotiin? Ihan yksi päivä kerrallaan yrität olla ostamatta.

Vierailija
10/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, Etelä-Euroopassa tuo on tapana myös keskellä työpäivää, kun lounaalla nautitaan punaviiniä ruoan kanssa ja päälle joku snapsi. Opit vain eurooppalaisille tavoille ;).

Vierailija
11/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee joka päivä yksi olut ja yksi jointti. Teen kyllä samaa että aamulla kirjaudun töihin ja sitten jatkan unia vielä tunnin kaksi. Ihan mahtava juttu tämä korona, toivottavasti jatkuu ainakin vuoden loppuun asti :)

Vierailija
12/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoja merkkejä oli ilmassa ennen pääsiäistä. En juonut kuitenkaan ihan samaa määrää, vain 1-2 annosta päivässä ja kaikki iltaisin, en työpäivän aikana. Tuostakin määrästä + viikonloppuisin 4-6 määrästä tulee jo naisen riskikäytön rajat vastaan heittämällä. Viinin ja siiderin lisäksi tuli syötyä ihan mitä sattuu. Olo oli turvannut ja ikävä.

Tajusin olevani vedenjakajalla: joko jatkan samaa ja lihon ja jopa alkoholisoidun, tai katkaisen kierteen nyt. Kysyin itseltäni, mitä haluan jäävän käteen tästä korona-keväästä: turvonnut sieppo vai jotain muuta? Päätin valita sen jotain muuta.

Aloitin eilen paastolla, joka vie ketoosiin, samalla jää tietysti alkoholi pois kokonaan. Tavoite on käynnistää painonpudotus vauhdilla ja saada kevään ja kesän aikana n. 20kg painoa pois. Nyt se on helppoa, kun ravintoloita tai illanistujaisia ei ole.

Kun vuosien päästä kysytään, mitä tein korona-keväänä, aion sanoa että laitoin paino-ongelmani kuntoon.

Vierailija
13/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, ei vaan ole edes töitä enään

Vierailija
14/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies?

Vierailija
15/22 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt poikkeusaikana töissä, koska olen kriittinen resurssi,mutta tissuttelen kaiken vapaa-aikani. Ahdistaa odottavan painostava työilmapiiri, kukaan ei tiedä mitään mistään ja ohjeistukset muuttuvat joka päivä. Saan ajatukset irti töistä vain olemalla pienessä hönössä.

Vierailija
16/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin palkatonta ja muutin kakkoskotiin landelle, saman sairaalan alueelle muuten.

Juominen on semmoista 2päivää selvänä ja sitten 2 päivää känni. Krapula kestää aina yhden päivän, sitten käyn jo lenkillä ja seuraavana päivänä avaankin viinipullon. Juon 2 puoliskoa punkkua ja jallusnapseja. Ihan reilusti humalassa. Voi prse. Nyt kävin 45min kävelemässä ja olutta jo juon.

Miten kauan pitää olla ihan ottamatta, että tää turvotus laskee? Taidan olla ihan deelikiksellä kohta. Ja tähän päälle vielä kesälomat jotka aina ovat kosteita, huhuh!

17/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise tapa heti. Aseta itsellesi rajat ja noudata niitä päivä kerrallaan. Jos et pysty, hae ammattilaisen apua.

Vierailija
18/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan huomaa, ettei työt tule tehtyä? Eikö kukaan koskaan soita työasioissa?

Vierailija
19/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella vähän join ennen etätöitä. En ole vielä yrittänyt lopettaa, kai sitä on pakko yrittää jossain vaiheessa.

Ei "jossain vaiheessa", vaan NYT korkki kiinni. Menetät vielä työsi, asuntosi, kaiken jos jatkat noin. Kohta olet kadulla alkoholisoituneena.

Vierailija
20/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt tuon alkoholistin takia alkot kiinni korona-ajaksi