Ylämaha kipeä oikealta puolelta
Vain maatessa tuntuu ja lähempänä kylkeä. Olen eilisestä huomannut tämän kivun mutta se ei ole niin kovaa että tarvitsisi lähteä lääkäriin. Onkohan se sappi vai maksa
Kommentit (22)
Täällähän me niin lääkäreitä ollaankin että tiedetään kertoa täsmällisesti mikä Sinua vaivaa.
Hohhoijaa tätä palstaa....
Sappivaivaa. Googleta sappiruokavalio. Mene lääkäriin, jos ei helpota, joskus umpparikivutkin tuntuu noin ylhäällä.
Maksavaivaa. Onko tullut tissuteltua karanteenin aikana?
Maksa. Onko ulosteen tai ihosi väri muuttunut?
Selkäjumi todnäk. Tuntuu mahassa, mutta on selässä. Tämä vain arvaus.
Mulla oli varmasti alkava rasvamaksa, tai jo pitkälle kehittynyt. Monella on. Kipu ja tuntemukset loppuivat kokonaan, kun pudotin 10 kg.
Ihansama tulkoot mikä hyvänsä - ap
Vierailija kirjoitti:
Ihansama tulkoot mikä hyvänsä - ap
Mutta ahmintaa en lopeta.
Jää Play Offit pelaamatta. Ylävartalovamma.
Luen toistuvasti että Yamaha on kipeä ja mietin, puhutaanko moottoripyörästä vai pienosta.
Haimatulehdus, voi tulla myös siitä, että sappikivi on kiilannut haimateihin, nimim. kokemusta omaava. Sellainen vannemainen kipu, et kyllä jaksa montaa päivää kärvistellä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Luen toistuvasti että Yamaha on kipeä ja mietin, puhutaanko moottoripyörästä vai pienosta.
Sama. En siis ole ainoa lukihäiriöinen.
Vierailija kirjoitti:
Selkäjumi todnäk. Tuntuu mahassa, mutta on selässä. Tämä vain arvaus.
Mulla oli tämä. Kipu tuntui selällään maatessa oikealla puolella siinä missä kylkiluut loppuu. Helpotti kyljellään ollessa. Venyttelin selästä fasettilukkoja pois ja jumppasin vähän niin helpotti.
Onko ummetusta?