Kuka näyttelijä olisi mielestänne hyvä esittämään Ted Bundya?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Al Bundy.
Täältä myös ääni Al Bundylle. Sukunimikin on sama.
Matt Bomer esittää The Sinnerissä vähän samantyyppistä oman moraalinsa ohjaamaa ja hyvän ulkonäön suojaamaa pahista. Itse asiassa tulos on aika hyytävä.
Johan Zac Efron näytteli Bundyä. Oli mielestäni hyvinkin sopiva rooliin, vaikkei minulla ollut minkäänlaisia odotuksia kyseisen musikaalityypin suhteen. Yllätyin positiivisesti. Leffa ei taas ollut kovinkaan kummoinen.
Greg Kinnear tai Alessandro Nivola. Molemmat komeita ja karismaattisia ja vähän Bundyn näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Leo Di Caprio
No ei kyllä sopisi yhtään minun mielestäni.
on jotenkin sairasta että tälläisiä petoja ihannoidaan tekemällä heistä kuuluisuuksia. moni sarjamurhaaja hakee vain kuuluisuutta teoillaan. ei heitä pidä ihannoida ja yllyttää muita samoihin tekoihin, tajutkaa että ne murhat ovat todellisuutta toisille ja tälläkin hetkellä kun te leikittelette asialla!
Vierailija kirjoitti:
on jotenkin sairasta että tälläisiä petoja ihannoidaan tekemällä heistä kuuluisuuksia. moni sarjamurhaaja hakee vain kuuluisuutta teoillaan. ei heitä pidä ihannoida ja yllyttää muita samoihin tekoihin, tajutkaa että ne murhat ovat todellisuutta toisille ja tälläkin hetkellä kun te leikittelette asialla!
Jaahas. Meillä on täällä nyt sellainen, jonka mielestä ELOKUVIA saisi tehdä vain Gandhista, Äiti Teresasta ja sen sellaisista. Hyvä sä!💪
Al Bundy.