Le Bureau
Onko kukaan katsonut Areenalta ranskalaista sarjaa Le Bureau-vakoojarenas. Jos olette, miten tämän lopun ymmärrätte?
Kommentit (28)
Olen katsonut kokonaan ne neljä tuotantokautta.
Viides tuotantokausi on ranskassa nyt menossa.
Ylen mukaan tulee suomeen vielä tämän vuoden puolella.
Annettiin ymmärtää, että kuolema tulee, mutta enpä usko.
En minäkään usko. Ehkäpä se puhelimen valtias soitti kuitenkin. Mutta ketkä oli tapon takana?
Loppu jäi epäselväksi, olen katsonut nyt ne neljä tuotantokautta.Ihan huippusarja, paras sarja ikinä.Odotan viidettä tuotantokautta mitä siinä tapahtuu.
Ketkä oli Moukan tappoyrityksen takana? Hengissä oli, kun jakso päättyi, joten uskon, että joku väliintulo tapahtuu.
Minusta loppu kuvaa moukan unelmaa siitä miten olisi halunnut asioiden järjestyvän. Voisi vihdoin elää tavallista elämää rakkaimpiensa kanssa.
Oli kyllä kaiken kaikkiaan hyvin tehty mukaansa tempaava ja koukuttava sarja. Viidettä kautta odotellessa.
Tämän on pakko jatkua vielä 5. kauden jälkeen! Mikään muu sarja tai elokuva ei tunnu yhtään miltään nyt kun tähän on niin täysin koukuttunut. Vaikka ensin epäilin, koska katson varmaan liikaa amerikkalaisia sarjoja, kuten juuri Isänmaan puolesta ja The Americans, jotka molemmat ovat myös loistavia.
Mistäs nyt löydän katsottavaa, en mistään!
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko jatkua vielä 5. kauden jälkeen! Mikään muu sarja tai elokuva ei tunnu yhtään miltään nyt kun tähän on niin täysin koukuttunut. Vaikka ensin epäilin, koska katson varmaan liikaa amerikkalaisia sarjoja, kuten juuri Isänmaan puolesta ja The Americans, jotka molemmat ovat myös loistavia.
5. kausi katsottu. Tämän on pakko jatkua, todella koukuttava sarja ja henkilöhahmoja tulee ikävä. Loppuratkaisu oli aika ennalta-arvattava mutta toisaalta monta asiaa jäi kesken.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä Yle uusimaan Babylon Berlin-sarjan. Laatutavaraa sekin!
Luin että kuudes kausi on suunnitteilla mutta uusilla hahmoilla/uudesta näkökulmasta. Moukka alkoi vähän loppuvaiheessa häiritä, selvisi liian uskomattomista käänteistä vaikka kuitenkin oli täysi maanpetturi. Hänen tarinansa pistettiin lopussa kuitenkin aika hyvin pakettiin. Huippusarja, toivottavasti kuudennella kaudella olisi edes joitain tuttuja mukana
Vitsit, tämä on hyvä sarja!
Noita muiden kommentteja lukiessa olen vain iloinen, että itselläni vasta eka kausi katsottuna. On vielä monta tuntia katsottavaa.
Olen pitänyt Isänmaan puolesta -sarjasta, mutta Le Bureau'n jälkeen se ei ole enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Luin että kuudes kausi on suunnitteilla mutta uusilla hahmoilla/uudesta näkökulmasta. Moukka alkoi vähän loppuvaiheessa häiritä, selvisi liian uskomattomista käänteistä vaikka kuitenkin oli täysi maanpetturi. Hänen tarinansa pistettiin lopussa kuitenkin aika hyvin pakettiin. Huippusarja, toivottavasti kuudennella kaudella olisi edes joitain tuttuja mukana
Minua kiinnostaisi nähdä Marine pääosassa seuraavalla kaudella.
Kaksi viimeistä ekalta kaudelta katsomatta. Ai että jää loppu roikkumaan?? Hyvä sarja kuitenkin. Eikö jo toinen kausi menossa?