Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneuskin voi olla kirous deittimarkkinoilla!

KauneusOnKirous
15.04.2020 |

Tämä on hieman kiusallinen aihe, mutta kaippa tänne voisi avautua.
Palattuani sinkkumarkkinoille tajusin aika pian, että ei deittailu ole helppoa kauniinakaan. (En kirjoita tätä oma kehuna, vaan toivoisin ihan näkökulmia muilta)
Olen siis nuori mallintöitä tehnyt nainen. Olen ihan hauskaa seuraa ja kaverini kuvailisivat minua karismaattiseksi ja hurmaavaksi.
Kuitenkin deittaillessa olen huomannut, että minua miehet usein hieman vähättelevät eli pitävät joko bimbona tai olettavat, että olen itseäni täynnä ennen kuin kerkiävät tutustuakkaan minuun kunnolla. Osa taas voi olettaa, että olen vain kehuja vailla.
Tämä on erittäin rasittavaa, koska minua itseäni ei erityisemmin kiinnosta oma ulkonäköni vaan etsin kunnollista seuraa. Nettideittailu voi olla hyvinkin uuvuttavaa, koska minusta tehdään oletuksia eikä nähdä, että olen korkeakoulutettu ja ainakin omasta mielestä valoisa persoona. Iloisuus ja avoimuuskin tulkitaan bimbomaisuudeksi.
Olisiko kenelläkään mitään neuvoa ongelmaani?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos N45! Olen tämänkin huomannut, että muut naiset, varsinkin sinkut, puhuvat pahaa. Näyttävät "kaapin paikkaa", jotten veisi heidän miehiään...

Haluaisin elämääni löytää rakkauden. Ihan vain sellaisen, jonka kanssa käydä vaikka siellä laavulla pieruverkkareissa. Kuitenkin tämä nykymeno vaikuttaa siltä, että parempi on yksin tai sitten totaalisessa sugar daddy suhteessa, jossa siitä kauneudesta vain hyödytään ja mielistellään miehiä...

Vierailija
42/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KauneusOnKirous kirjoitti:

Olen jo alkanut tapailemaan vanhempia miehiä siinä toivossa, että he olisivat kypsempiä ja siinäkin tuuppaa olemaan se ongelma että vanhemmat miehet haluavat mielistellä, koska harvoin nuori kaunis nainen haluaa olla vanhemman miehen kanssa (noin 10v itseäni vanhempi)

Ap

Tee mieluummin toisinpäin. Nuoremmat eivät koe kaunista naista niin kovana uhkana tai itseään ylempänä eteerisenä henkiolentona, vaan todennäkoisesti kohtelevat sinua tasavertaisemmin. Itse treffailen laajalla skaalalla 23-45 vuotiaita (itse 40), enkä kyllä suoraan sanottuna mitään kypsyyseroa huomaa ainakaan vanhempien eduksi. Nuoremmat ovat keskimäärin paljon avomielisempiä ja kestävät paremmin kauniin naisen fiksuutta, kun taas vanhemmat näyttävät usein ottavan esim. naisen koulutuksen kilpailuna ja yrittävät jatkuvasti todistaa kuinka he ovat "parempia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biossa on turha jaaritella mitään. Kuvat ratkaisee. Fyysinen vetovoima ratkaisee. Miksi kukaan haluaisi ottaa kumppanikseen ketään, joka ei ulkonaisesti miellytä?

Toinen asia onkin, millaista ulkonäköä kukin pitää miellyttävänä. Jokaisella on ottajansa.

Vierailija
44/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et oikeasti olisi lainkaan ulkonäkökeskeinen, niin et olisi edes tehnyt tätä avausta

Asioista saa ja pitää voida keskustella. Myös niistä joista sinä et halua keskustella.

En ole ketään kieltämässä keskustelemasta, puutuin vain aloituksen ristiriitaisuuteen. Jos en haluaisi keskustella aiheesta, en olisi myöskään kommentoinut mitään koko aiheeseen.

Vierailija
45/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin osa noista kyräilijöistä saattaa päätyä hakemaan kauniin tuonnin jolle maksetaan liitossa olosta (miksi?)

Mä en ole muuten uskaltanut ottaa miestä ihan syystä etten omaa näyttävää ulkonäköä tai muotoja. Olisin juurikin se mihin ollaan tyydytty paremman puutteessa.

Ei, ei ei. Eikö sinulla ole luonnetta, persoonallisuutta? Jos ne puuttuu, ei mies voi edes tyytyä, ja jos luonne on kiva ja on persoonallisuutta, niin niillä kompensoi ulkonäköä paljonkin. Minuahan et kuitenkaan usko, mutta asenteesi vuoksi jää nyt ehkä kaksi ihmistä yksin.

Vierailija
46/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin osa noista kyräilijöistä saattaa päätyä hakemaan kauniin tuonnin jolle maksetaan liitossa olosta (miksi?)

Mä en ole muuten uskaltanut ottaa miestä ihan syystä etten omaa näyttävää ulkonäköä tai muotoja. Olisin juurikin se mihin ollaan tyydytty paremman puutteessa.

Ei, ei ei. Eikö sinulla ole luonnetta, persoonallisuutta? Jos ne puuttuu, ei mies voi edes tyytyä, ja jos luonne on kiva ja on persoonallisuutta, niin niillä kompensoi ulkonäköä paljonkin. Minuahan et kuitenkaan usko, mutta asenteesi vuoksi jää nyt ehkä kaksi ihmistä yksin.

Ei kompensoi. Meidänkin työpaikalla pari miestä on sanonut katuvansa nykyistä puolisoaan, kun eivät saaneet parempaa. Ero on kuulemma vaikeaa lasten ja yhteisen lainan takia.

Vierailija
47/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähesty itseäsi komeampia miehiä tai vähintään yhtä komeita kuin mitä itse olet kaunis niin saanet samaa kohtelua kuin me epävarmat keskiverrot naiset saamme miehiltä (tai no minä ainakin). Saat sitten itse olla todistelemassa sille kaikkien haluamalle hieman nihkeästi suhtautuvalle miehelle että miksi juuri sinä olisit hyvä valinta niitten vielä nuorempien ja kauniimpien ja mahd rikkaiden joukosta. Ja lopulta toivon mukaan löydät sopivan puolison

Vierailija
48/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biossa on turha jaaritella mitään. Kuvat ratkaisee. Fyysinen vetovoima ratkaisee. Miksi kukaan haluaisi ottaa kumppanikseen ketään, joka ei ulkonaisesti miellytä?

Toinen asia onkin, millaista ulkonäköä kukin pitää miellyttävänä. Jokaisella on ottajansa.

Olen kuullut sanonnan, että yksi kuva voi puhua enemmän kuin 1000 sanaa mutta yhtä paljon se voi myös valehdella.

Kyllä minua, jos siis asettaisin itseni nettitreffipalvelimelle - Olisi kiintoisaa lukea miten tai kuinka kumppaniehdokas kuvaikee itseään ja omaa elämäänsä, kiinnostuksenkohteitaan jne. Toki tuolloinkaan tuskin olisin eriyisesi hakemassa kirjeenvaihokaveria... Ja vaarana on myös yhtälailla, että alkaa luomaan ja rakentamaan toisesta mielikuvaa joka ei ainakaan täysin vastaa oikeaa mielikuvaa toisesta; sitä, mitä toinen "oikeasti on,"- eikä tätä poistasi välittömästi sekään, että kohdattaisiin live:na. - Mitä tarkoittaa esimerkiksi se, että kertoo olevabsa liikunnallinen? - Harrastaa kulttuuria tai käyttää kohtuudella alkoholia? 

Lopuksi, jos sallitaan  esimerkki, niin jotkut pitävät enempi kirjoisa oise elokuvista. (Itse olen enempi kirjaihmiisiä).  

Sinkkumies

Vierailija
49/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisenkin näköisillä naisilla on aika usein kovat kriteerit miehille. Ei kaikilla, mutta sinkkunaisista melko isolla osalla, koska se vaikeuttaa parisuhteen löytymistä.

Kauniilla naisilla on sitäkin kovemmat kriteerit, lähes kaikilla. Voin rehellisesti sanoa miehenä, että moni nätti nainen on ollut minusta kiinnostunut, mutta ei yksikään todella kaunis, koska olen liian tavallinen heille.

Vierailija
50/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tänne on tullut miestenkin ääntä!

Olen hieman yllättynyt siitä, että ihmiset olettavat toisten ihmisten standardeja. Tuttava mieheni kertovat nirsoista naisista, joita kohtaavat, mutta on jotenkin absurdia ajatella, että miehet olettavat kaikkien kauniiden naisten olevan nirsoja.

Itse olen useastikin antanut mahdollisuuden jopa perinteisesti "rumille" miehille, jos olen kokenut että heidän kanssaan on hauskaa. Usein tällaiset tapaamiset ovat kaatuneet miesten alemmuuskompleksiin. Hyvin surullista. Tämä saattaa toki johtua siitä, että teen hyvin ihmisläheistä työtä, jolloin kohtaaminen ja toisen näkeminen laaja-alaisesti on tärkeää. Haluaisinkin siis kannustaa varsinkin miehiä pysymään sinnikkäinä, jos kaunis nainen ilmaisee kiinnostustaan. Itse saatan ihan livenäkin tulla juttelemaan miehille.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan