Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneuskin voi olla kirous deittimarkkinoilla!

KauneusOnKirous
15.04.2020 |

Tämä on hieman kiusallinen aihe, mutta kaippa tänne voisi avautua.
Palattuani sinkkumarkkinoille tajusin aika pian, että ei deittailu ole helppoa kauniinakaan. (En kirjoita tätä oma kehuna, vaan toivoisin ihan näkökulmia muilta)
Olen siis nuori mallintöitä tehnyt nainen. Olen ihan hauskaa seuraa ja kaverini kuvailisivat minua karismaattiseksi ja hurmaavaksi.
Kuitenkin deittaillessa olen huomannut, että minua miehet usein hieman vähättelevät eli pitävät joko bimbona tai olettavat, että olen itseäni täynnä ennen kuin kerkiävät tutustuakkaan minuun kunnolla. Osa taas voi olettaa, että olen vain kehuja vailla.
Tämä on erittäin rasittavaa, koska minua itseäni ei erityisemmin kiinnosta oma ulkonäköni vaan etsin kunnollista seuraa. Nettideittailu voi olla hyvinkin uuvuttavaa, koska minusta tehdään oletuksia eikä nähdä, että olen korkeakoulutettu ja ainakin omasta mielestä valoisa persoona. Iloisuus ja avoimuuskin tulkitaan bimbomaisuudeksi.
Olisiko kenelläkään mitään neuvoa ongelmaani?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika kirjoitti:

I

Esim. laitat luurit korviin ja kuva siitä kun fiilistelet ja kuvaan teksti että "arvaappa mitä kuuntelen?". Jos se on fiksu mies ja oikeesti susta kiinnostunut, se keksii muutakin sanottavaa kuin "oot kaunis :)"

"Kuulokkeita"

M

Vierailija
22/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet olisi sen fiksumpia vaikka olisit tavallisen näkoinen, sä et vaan huomaisi sitä. Sama ilmio, kuin valkoisen miehen mielestä kollegat ei ole ras is teja sov ini ste ja, koska he eivät vain ole sitä häntä kohtaan.

Ota siis ulkonäko ja miesten reaktiot mieluummin siunauksena - ainakin sä helposti huomaat, ketkä on näitä ulkonäkoon keskittyjiä / sen perusteella sinua bimbona pitäviä. Eli et sä heitä muuta sellaisiksi, eikä ne olisi yhtään sen parempia ihmisiä vaikka et huomaisi tätä puolta heistä. Ei tuossa muu auta kuin suorittaa rankkaa karsintaa, ja yrittää loytää se oikea tyyppi. Sama karsinta se on jokaisella, kullakin eri syistä. Itse voit vain yrittää pitää huolen ettet houkuttele vääriä tyyppejä, esim miettimällä minkätyyppistä profiilikuvaa tai -tekstiä käytät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan tilanteen, sopusuhtaisella tavalla kauniita naisiita pidetään usein ehkä alitajuisesti uhkaavina sen takia että mies näkee nopeasti naisen olevan "yleisesti kiinnostavan" näköinen. Näitä naisia yhdet välttelee koska ei usko saumaansa, toiset kotitaa valloittaa statussymboleiksi ja kolmannet myötäilee. 

Vierailija
24/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan laittaa 'tavallisempia' kuvia ja muutenkin välttää ulkonäön korostamista. Mene vaikka sillä akateemisella kulmalla.

Vierailija
25/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole niin valoisa, iloinen ja avoin treffeillä. Joo joo, saatat olla sellainen persoonallisuudestasi, mutta kannattaa ensin vähän hillitä näitä ominaisuuksia ja saada mies vähän työskentelemään sen eteen, että saa positiivisia reaktioita ulos sinusta.

Jotenkin outo neuvo. Ap:n pitäisi totuttaa itsensä siihen, että kaikki tai erityisesti miehet haluavat jotenkin miellyttää häntä? Ja vielä tilanteessa, jossa hän itse käyttäytyisi kuin suolapatsas.

Ei tarvitse kuunnella neuvoa, jos ei vaikuta hyvältä. Jos mietit vähän niin saatat huomata, mikä järki siinä on.

Vierailija
26/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä näkökulmia tullut esille. Biossani siis korostan mielenkiinnonkohteitani ja koulutustaustaani. Moni mies on tästä napannutkin. Ulkonäkökeskeisiin viesteihin en vastaa. Mainitsen myös profiilissani, että etsin rakkautta. Jotenkaan en vain haluaisi odottaa 20 vuotta yksin, kunnes luonto korjaa asian. Olen jo alkanut tapailemaan vanhempia miehiä siinä toivossa, että he olisivat kypsempiä ja siinäkin tuuppaa olemaan se ongelma että vanhemmat miehet haluavat mielistellä, koska harvoin nuori kaunis nainen haluaa olla vanhemman miehen kanssa (noin 10v itseäni vanhempi)

Ap

Vierailija
27/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua että ulkonäköön kiinnitetään ensimmäisenä huomiota niin älä laita profiiliin niitä persepeiliselfieitä. Laita kuva meikittä kasvimaata möyrimässä pieruverkkareissa.

Ehkä suurimpia turnoffeja on naiset jotka laittaa herutuskuvia ja ovat sitten nokka solmussa jos niistä sanoo minkäänlaisen kehun.

-m

Vierailija
28/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen huomannut sen, että useimmat miehet ovat perääni, mutta suhteeseen eivät uskalla, koska olenhan useamman miehen mieleen. Turvallisinta on valita sellainen tavallisen näköinen, massaan hukkuva nainen mukavalla persoonalla. Näitä sitten petetään jossain vaiheessa.

Miehet... olenkin ajatellut vaihtaa naisiin.

Ei vaiskaan, tai no yks oli. Joskus 100 kg sitten.

T: Justiina (55 v. 150 kg/155 cm)

Vierailija
29/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KauneusOnKirous kirjoitti:

Ihan hyviä näkökulmia tullut esille. Biossani siis korostan mielenkiinnonkohteitani ja koulutustaustaani. Moni mies on tästä napannutkin. Ulkonäkökeskeisiin viesteihin en vastaa. Mainitsen myös profiilissani, että etsin rakkautta. Jotenkaan en vain haluaisi odottaa 20 vuotta yksin, kunnes luonto korjaa asian. Olen jo alkanut tapailemaan vanhempia miehiä siinä toivossa, että he olisivat kypsempiä ja siinäkin tuuppaa olemaan se ongelma että vanhemmat miehet haluavat mielistellä, koska harvoin nuori kaunis nainen haluaa olla vanhemman miehen kanssa (noin 10v itseäni vanhempi)

Ap

Sä kuulostat rekrytoijalta, et parisuhteen hakijalta.

Vierailija
30/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen huomannut sen, että useimmat miehet ovat perääni, mutta suhteeseen eivät uskalla, koska olenhan useamman miehen mieleen. Turvallisinta on valita sellainen tavallisen näköinen, massaan hukkuva nainen mukavalla persoonalla. Näitä sitten petetään jossain vaiheessa.

Ei vaiskaan, tai no yks oli. Joskus 100 kg sitten.

T: Justiina (55 v. 150 kg/155 cm)

Vierailija
31/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika kirjoitti:

Ihan totta. Treffeillä ahdistaa kun miehet jaarittelee vain omista jutuistaan ja luulee tietävänsä minusta jo kaiken. Minut voisi siis ihan hyvin korvata jollain nätillä pahvikuvalla ja jätkällä olisi ihan yhtä hauskat treffit keskenänsä. Nätti nainen vaihtuu näillä miehillä lennosta toiseen, ei tarvi vauhtia paljon hiljentää.

Luotan paljon enemmän livenä tavattuihin miehiin, jotka ovat kuunnelleet mun outoja juttuja jo jonkun aikaa ennen kuin pyytävät numeroa. Tietävätpähän ainakin etten ole seinäruusu ja sellaista hakevat voivat jatkaa muualle saman tien.

AP:lle neuvoksi, että laita sellaiset kuvat ja profiiliteksti, jossa on jotain muutakin kommentoitavaa kuin sun ulkonäkö. Jos oot kaunis jo valmiiksi, niin sun ei tarvitse esittää sellaista erikseen, vaan voit korostaa sun luonnetta, kiinnostuksen kohteita, elämänasennetta yms. Esim. laitat luurit korviin ja kuva siitä kun fiilistelet ja kuvaan teksti että "arvaappa mitä kuuntelen?". Jos se on fiksu mies ja oikeesti susta kiinnostunut, se keksii muutakin sanottavaa kuin "oot kaunis :)"

Sivusta: en edes ole erityisemmän kaunis, ihan vaan tavallisen nätti. Mun profiilikuvissa ei näy paljasta pintaa naamaa ja kämmeniä lukuunottamatta ollenkaan, kaikki kuvat on ns "normaaleja" (ei mitää poseja), ja tekstissä pyydän viimeiseksi tyyliin "Koska arvostan sisältoä enemmän kuin ulkonäkoä, laita mulle ekassa viestissä nalle-emoji niin tiedän että luit tekstini". No, arvaatte varmaan että 90% viesteistä EI tätä sisällä vaan on tyyliä "Nätti" tai "Mitä kuuluu" tai "Mitä kuuluu kaunotar", joten helppo vaan suoraan unmatchata koska tiedän heti ketkä viestivät ihan pelkästään ulkonäon perusteella. Kannattaa siis tehdä se karsintaprosessi itselleen helpoksi, eikä yrittää epätoivoisesti muuttaa toisten käyttäytymistä.

Vierailija
32/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulla on kokemuksellista vertailupohjaa mitä tuo deittailumaailma on jos olisit vähemmän kaunis? :D Tavattoman monet naiset ja miehet kokee vastaavia ongelmia ja saa käydä aika monet epäonniset treffit läpi ennen kuin löytää edes kyllin hyvän. :D

Vierailija
33/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myssy päähän vaan ja vaikka vaellustreffeille.

Vierailija
34/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin osa noista kyräilijöistä saattaa päätyä hakemaan kauniin tuonnin jolle maksetaan liitossa olosta (miksi?)

Mä en ole muuten uskaltanut ottaa miestä ihan syystä etten omaa näyttävää ulkonäköä tai muotoja. Olisin juurikin se mihin ollaan tyydytty paremman puutteessa.

Vierailija
35/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viehättävän näköinen ikäni. Opin jo parikymppisenä että yksin on paras. Vielä juoruakat elämästä siivoaa ulos ja puhuu asioistaan mahdollisimman vähän muille niin pärjää jo hienosti.

Ai niin, lapsen kasvatin yksin ja hyvin onnistuin.

Edelleen olen luonnostani hoikka ja rypytönkin koska en koskaan ole elänyt kuluttavissa ihmissuhteissa tai kuunnellut turhaa paskaa.

Se pitää nuorekkaana terveenä ja stressittömänä. N45

Vierailija
36/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et oikeasti olisi lainkaan ulkonäkökeskeinen, niin et olisi edes tehnyt tätä avausta

Asioista saa ja pitää voida keskustella. Myös niistä joista sinä et halua keskustella.

Vierailija
37/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita rumempia kuvia ja korosta akateemisuuttasi

Akateemisuutta korostava on vielä isompi karkote kuin "liika kauneus".

Vierailija
38/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taas mies ottaa itseään kauniimman naisen, niin silloin pettäjä on nainen.

Vierailija
39/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on omat kirouksemme. Jos se parin löytäminen olisi helppoa ei tarvittaisi deittimarkkinoita. Eli tervetuloa meidän muiden ihan tavallisten ihmisen joukkoon.

Vierailija
40/50 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. En osaa antaa muuta neuvoa kuin kärsivällisyyttä ja olla hyvillään siitä, että pääsee treffeille. Itse en omaa kokemusta sen paremmin netireffeitstä kuin Tinderistä mutta ymmärtääkseni niissä voi, ainakin yrittää verraten vaivattomasti tehdä karsintaa sen perusteella millaista kumppania hakee.

Pinnallista sanoisi joku. Mutta ei minusa yhtään sen pinnallisempaa kuin vaikka yrittää tutustua toiseen baarin tiskillä tai vaikka yökerhossa. Itseäni hieman on joskus hieman harmittanut se, että sellaise paikat, joissa voi päiväsaikaan vaivatomasti ja sosiaalisesi yleisesti hyväksyttävästi yrittää lähestyä toista ovat aika harvassa. Tiedän kyllä, että saahan sitä yrittää vaikka bussipysäkllä tai kadulla kohdatessa lähestyä mutta, mutta  aika harvoin tällaiseen törmää tai kohtaa ainakaan Suomessa. (- Lieneekö edelliseen osa syynä se, että olen mies).  Toisaalta Suomessa kun ollaan, niin täällä voi niin mies kuin nainen olla 1. aloitteen tekijä, ilman, että siinä olisi jotan hävettävää.

Toki riski on aina, että saa (ns) rukkaset mutta mitä sitten?  Jos  sen jälkeen käyttäytyy tahdikkaasti ja huomaavaisesti ja nielee pettmyksensä.

- Samajuttu tahdikkuus olisi muistettaav silloinkin  jos pääsee treffeille asti tai mahd. jopa useimmille treffeille ja ennättää ihastua kunnes  saa  tai joutuu kuulemaan / saa tietää että kaikki on ollut vain enempi omaa yksipuolista ihastusta 

Onneksi sinkkunakin voi elää oikein mallikasta ja hyvää elämää, vai miksi ei voisi? - Lieneekö tässä myös, ainakin yksi syy miksi itse olen sinkku: viihdyn liian hyvin itsekseni, enkä jaksa nähdä erityistä vaivaa saati työtä sen eteen, että löytäsin ja kohtaisin oman rakkaani; Sen Yhden ja Erityisen. - Näin siitä huolimatta, että en koe olevani yleisemmin mitenkään erityisen ujo ja introvertti.

Sinkkumies       

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä