Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kädestä suuhun eläjiä

Vierailija
15.04.2020 |

Palsta on täynnä viisaita kansalaisia, joilla on vähintään kuukauden tulojen puskuri tilillä ja tietysti säästötili, osakkeet sun muut.

Onko täällä ainoatakaan, joka voi myöntää, että kaikki menee, mikä tulee eikä aina tjahdo riittääkään? Kun lähes kaiken saa lähikaupasta laskulle, pankkitili on usein tyhjä ja silti ei nälkää nähdä. Kaupan tili nollataan kerran kuussa. Lisäksi polttoaineet, laskut ja muu mahdollinen.

Tunnen aina piston sydämessäni, kun mietin olemmeko ainoa näin elävä perhe.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän sinun suusta. Oksenna.

Vierailija
2/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä. Ja tämän covid19-kriisin jälkeen heitä on vielä lisää.

Minulla on usein rahat loppu, ja mitään tiliä kauppaan ei ole. Mutta olen tullut aika kekseliääksi kehittämään vähistä tarpeista syömisiä.

Lapset ovat jo aikuisia. Onneksi tämä työttömyys on alkanut vasta heidän aikuistuttuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe. Rahaa pitää pihistellä loppukuusta, ja usein viimeiset kaksi viikkoa eletään 20-30 eur budjetilla, josta pienelle lapselle kustannetaan ruoka ja vaipat ensin. Sitten vasta katsotaan, mitä itse kehtaa syödä.

Terkkuja rikkaille.

Vierailija
4/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 🙄 Emmekä todellakaan ole pienituloisia...

Vierailija
5/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Kaikki menee mitä tulee ja usein saa sumplia että mikä lasku maksetaan ja mitä voi vielä lykätä. Kaikki yllättävät menot saavat talouden pitkäksi aikaa sekaisin. Eikä todellakaan ole mitään puskurirahoja tilillä.

Vierailija
6/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 000 pienyrittäjää on kanssasi samassa tilanteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän