Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon a-lehden myyjistä

Kertokaa!
15.04.2020 |

Miten saan puhelinumeroni a-lehdeltä pois? Mistään muualta ei soiteta, vain näiltä. Olen sanonut etten halua mitään, älkää soittano, mutta auna sieltä joku moottoriturpa rinkuttaa! Ja aina kun olen nukkumassa koska vuorotyö.
En tarvitse kieltoa kuin noille!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun kuulet, mistä soitetaan, pane puhelu poikki. Ei tarvitse mitään sanoa eikä olla ystävällinen, soittajahan häiritsee sinua ilman lupaasi.

Vierailija
22/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda numero ja salaiseksi, markkinointiesto. Älä anna numeroasi juuri kenellekään. Ellet sitten saa keskijohtoportaasta kiinni henkilöä, joka pystyy saamaan eston päälle, ellei joku asiakaspalvelija pysty sitä tekemään. Katso ensin sivulta onko ohjeita miten toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ota puhelin jossa voi estää numerot, mutta heillä voi olla eri numero eri kerroilla.

Vierailija
24/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin tuon suoramarkkinointikiellon nimenomaan A-lehtien vainoamisen takia. Sen jälkeen sieltä soitettiin vielä kerran, jolloin kerroin kiellosta, ja sen jälkeen soittelu loppui kokonaan. Joku muu puhelinmyyjä vielä joskus satunnaisesti soittaa, mutta A-lehdistä pääsin eroon. Suosittelen!

Vierailija
25/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-lehdet on ollut ylivoimaisesti hankalin soittelutaho, josta eroon olen yrittänyt. Pitkä prosessi ties mitä kieltolomakkeen täyttöä ja yhteydenottoa. Enkä edes muista, kosahtiko se kielto kuitenkin johonkin nyanssiin vai sainko tehtyä. Nyt juuri eivät ole soitelleet onneksi.

Muuten minulla on puhelin-robinson toiminut.

Vierailija
26/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulee sanoa " keillän teitä soittamasta minulle". Tällöin eivät saa enää soittaa sinulle. Ei riitä pelkästään "älä soita enää minulle" vaan nimenomaan tuo kieltolause.

Vierailija
27/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta a-lehti

Vierailija
28/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös niitä estoja kaupitellaan puhelinmyyntinä. Ei pääse eroon mitenkään.

Vierailija
29/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot seuraavalla kerralla, että et lue kuin b-lehtiä, kun soittavat.

Vierailija
30/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun soittavat sanot vain, että sinulla on puhelinmarkkinointikielto (vaikkei olisi). Ei ne kovin montaa kertaa jaksa soitella.

Vierailija
31/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Sano: "Kiellän sinua tai ketään muutakaan yrityksestäsi soittamasta minulle enää puhelinmyynnin merkeissä."

2) Muuta numerosi salaiseksi.

3) Ilmoita lehtitaloihin, että haluat heidän poistavan tietosi (jos on lehtitilaus päällä, se ei onnistu).

4) Jos nämäkään toimenpiteet eivät auta, kirjoita sähköpostia suoraan lehtitalon hallituksen puheenjohtajalle. Vasta se lopetti Viherpiha-vainon minun kohdallani.

Vierailija
32/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestörekisterikeskuksen omiin tietoihin (vrk.fi) suoramarkkinointikielto. Rasti ruutuun. Ainakin vähenee soitot.

Vierailija
33/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus markkinointikielto mut ei ole ollut enää vuosiin. Silloin harvoin kun joku soittaa, keskeytän puheensa ja sanon että kiellän kaikki markkinointipuhelut numeooni. Älkää lätinä robinson-rekkarista, jatkan että MINÄ KIELLÄN KAIKKI MARKKINOINTIPUHELUT TÄHÄN NUMEROON, YMMÄRRÄTKÖ. Jossain vaiheessa ymmärtää ja mahdollisesti tajuaa myös sen kun sanon että en jatkossakaan tule ostamaan koskaan mitään puhelimen kautta kaupattua

Vierailija
34/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Robinson kielto maksaa jotain?

Vierailija
35/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjälle punaista luuria ja välittömästi numero estoon.

Tämä ”sellaisella mukavalla/ kivalla asialla soitan”-lause laukaisee tapahtumasarjan.

Vierailija
36/36 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin a-lehden sivuilla markkinointikieltoa mut eipä onnistunut, virheellinen numero muka. Kummasti siihen soittavat kuitenkin. Soittajille olen sanonut että olen perunut kaikki lehdet (koska pitkään työtön), enkä halua mitään, älkää soittako. Mut ei, taas joku kivakuntavoitin -kitinä soittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi