Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon a-lehden myyjistä

Kertokaa!
15.04.2020 |

Miten saan puhelinumeroni a-lehdeltä pois? Mistään muualta ei soiteta, vain näiltä. Olen sanonut etten halua mitään, älkää soittano, mutta auna sieltä joku moottoriturpa rinkuttaa! Ja aina kun olen nukkumassa koska vuorotyö.
En tarvitse kieltoa kuin noille!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ole 😉

Vierailija
2/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri lehtimyyjät soitteli mulle riesaksi asti kunnes laitoin sähköpostia suoraan lehtitalon asoakaspalveluun ja kielsin heitä luovuttamasta tietojani lehtikauppiaille. Siihen loppui soittelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vastaa tuntemattomiin numeroihin ja tuntemattomat laitan heti esto-listalle. Suoramarkkinointikiellot eivät toimi.

Vierailija
4/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita Robinson suoramarkkinointiesto puhelimeen. https://www.asml.fi/kieltopalvelut/

Vierailija
5/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellot ei auta jos numero on myyjillä jemmassa.

Vierailija
6/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kaikkien lehtien tilaus ja mainitse aina syyksi puhelinmyyjät, vaikka olisi eri firmasta.

Vierailija
7/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai jos osallistut kaiken maailman arvontoihin esim. facessa ja markettien kinkkubingoihin.

Vierailija
8/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en vastaa tuntemattomiin numeroihin ja tuntemattomat laitan heti esto-listalle. Suoramarkkinointikiellot eivät toimi.

pakko vastata kun on noita lapsia ja vanhuksia hoidettavana!

Vierailija
9/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa se sama hätätilanne toistuu, josta sinulle oltaisiin ilmoitettu, että tarvitsee ihan estolle laittaa. Kaupustelijat ei samasta numerosta soita.

Vierailija
10/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pokkasi kestää voi kertoa ikävän tarinan siitä kuinka olet sairastunut diabetekseen ja tullut lähes sokeaksi.

Vierailija
11/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää auttaa, jos on markkinointikielto, sen voi ilmoittaa myyjälle heti ja sen pitää riittää.

Vierailija
12/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa jo valmiiks, kuinka moni toimii noin nykyään ja nyt kun moni jäi työttömäksi ja hakee uutta työtä menee sivu suun, kun uusi työnantaja soittaa numerosta, jota et tietenkään vielä tunne.

Vierailija
13/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta kaikkien lehtien tilaus ja mainitse aina syyksi puhelinmyyjät, vaikka olisi eri firmasta.

Vain kerran olen tilannut yhtä lehteä ja sekin 90-luvulla. Jossain tallessa on numeroni ja haluaisin sen nyt pois sieltä.

Vierailija
14/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla liikaa vaadittu sanoa ei kiitos ja lopettaa puhelua.

Vierailija
15/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri lehtimyyjät soitteli mulle riesaksi asti kunnes laitoin sähköpostia suoraan lehtitalon asoakaspalveluun ja kielsin heitä luovuttamasta tietojani lehtikauppiaille. Siihen loppui soittelut.

Mullakin on auttanut kaikkiin muihin, paitsi Elisalle. Se ei piittaa markkinointikielloista, ei sähköposteista, ei mistään. Oon niin kurkkua myöten täynnä Elisaa, että en ikinä ota sieltä mitään, mikä tahansa muu operaattori käy.

Vierailija
16/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuskin  a-lehdiltä soitetaan heihin liittyvistä asioista.

Vierailija
17/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pokkasi kestää voi kertoa ikävän tarinan siitä kuinka olet sairastunut diabetekseen ja tullut lähes sokeaksi.

Ei auta. Kaverin äidillä glaukooma eikä näe enää lukea niin myyjä yritti et tilataanko lapsille tai lastenlapsille sitten jotain!

Vierailija
18/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuskin  a-lehdiltä soitetaan heihin liittyvistä asioista.

????

Vierailija
19/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut telemarkkinointikielto yli 10 v. Puhelinmyyjät soittelevat n. yhden kerran vuodessa. Eli hyvin on tehonnut.

Vierailija
20/36 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla liikaa vaadittu sanoa ei kiitos ja lopettaa puhelua.

Kyllä on jos herättävät sen takia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän