Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitfarm, Ritaki, Fitverstas..... kokemuksia verkkovalmennuksista?

Vierailija
15.04.2020 |

Helou!

Mitäs kokemuksia ja suosituksia/tuomioita jengillä on verkkovalmennuksista? Nyt kun saleilla ei ole ryhmäliikuntaa, oma kuntosaliryhmä on tauolla ja kotona vain tulee maattua sohvalla, mietin noita verkkovalmennuksia - josko innostaisivat? Tai ainakin saisi ideoita uusiin treeneihin perus istumaannousujen ja perinteisten kyykkyjen rinnalle.

Kokemuksia eritoten RITAKIN (Rita ja Aki) sekä FitFarmin valmennuksista + ruokavalioista? Taustalla Fitfarmin Go fat go parin vuoden takaa, joka oli kyllä pelkkää maitorahkaa ja karsimista. Kilot karisivat, mutta tulivat takaisin - tottakai.

Mulla siis on menossa elämäntapaparannus, ruokavaliota olen jo korjannut (lisännyt hyviä kuituja, ateriaävlin sekä 5 ateriaa päivässä entisen 1-2 sijaan) ja parantanut öisin nukutun yöunen määrää, mutta nyt jäin hieman yksin muutoksen kanssa, kun salien toiminta hiljeni. Siksi mietin verkkovalmennusta nyt motivaattoriksi, vaikka ymmärränkin että mitenkään yksilöityjä nämä EIVÄT ole.

Kokemuksia, suosituksia?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin Bettinan pure treeniä. Siinä tuntuu olevan täyspäisin valmentaja näissä verkkovalmennuksissa. Tekee myös pt:n hommia

Vierailija
22/71 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään myös toisella tavalla: itselläni ei ole kokemusta salilla käymisestä, liikunnallista taustaa toki löytyy ja perheestä myös ravitsemuksellista osaamista. Kaipaisin kuitenkin nyt jonkinlaista motivaattoria tälle keväälle ulko- sekä kotitreeniin, yksin "en keksi" harjoitteita enkä saa aikaiseksi aloittaa treeniä. Aiemmin keväällä kävin pt:n ohjaamassa kuntosaliryhmässä 8 viikon pätkän ja se toimi hyvin, sain ohjausta sekä ajatuksia salilla tehtäviin treeneihin. Nyt olen kuitenkin tyhjän päällä enkä toivoisi, että puhti lopahtaa nyt tähän sitten. Siksi mietin verkkovalmennusta, Ritan ja Akin 4 vkon setti esimerkiksi olisi nyt 19 euroa. Varmasti toisten mielestä huuhaata, mutta onko päinvastaisia kokemuksia LAINKAAN?

Tai muita ideoita, mistä repäisen itselleni jumppaohjelman ja jonkinlaista suuntaa antavaa ruokavaliota? :)

-AP

Youtubesta löytyy vaikka millaista jumppaohjelmaa ja kotitreeniä ym.

Mutta kuinka moni näitä jaksaa tehdä oma-aloitteisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen fitverstaalta ostanu monet saliohjelmat ja oon tykänny. Sama niiltä ostin joskus perusruokavalion ja sillä menty hyvin. Kekumusta löytyy myös fitfarmin bikini challengesta, mutta se oli melkein vaan rahkaa ja kanamunaa...

Vierailija
24/71 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Herolta muutamat valmennukset. Livevalmennuksissa ryhmän tuki valmennuksen aikana on kiva lisä ja oikeastaan se juttu joka motivoi. Pidemmät valmennukset, jotka ovat oikeastaan vain pdf-pohjia, eivät motivoi yhtään ja olen sellaiseenkin rahojani haaskannut. Pääasiassa sisältö on hyvää ja sitä voi kyllä suorittaa myös järki päässä. Jotkut osallistujat ovat aivan fanaattisia Nannaa kohtaan eivätkä tunnu tajuavan, että tämä on hänelle bisnes ja elinkeino eikä suinkaan ole "auttamassa" jotenkin hyvää hyvyyttään. Noh, tärkeintä että tulee syötyä fiksusti ja liikuttua edes vähän ja siihen nämä kyllä auttavat.

Vierailija
25/71 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen fitverstaalta ostanu monet saliohjelmat ja oon tykänny. Sama niiltä ostin joskus perusruokavalion ja sillä menty hyvin. Kekumusta löytyy myös fitfarmin bikini challengesta, mutta se oli melkein vaan rahkaa ja kanamunaa...

Joo se Go fat Go oli myös juurikin pelkkää rahkaa ja munia, hyrrrr. Jaksoihan sitä sen 3 viikkoa, mutta ei mitään järkeä - paino tulee takaisin, kun ruokavalio muuttui tuon 3 vkon jakson jälkeen.

Haen tuolla ruokavaliolla enemmän juuri ekhkä ideoita ja ajatuksia siihen, mitä kaikkea muutaKIN kuin nykyistä "perus arkiruokaa" se sapuska voi olla. Nykyinen kun on melko pitkälti kotiruokaa, turhan hiilarin karsimista ja kasvisten jne lisäämistä, mutta uudet ideat ovat aina tervetulleita ruokavalioiden muodossa.

-AP

Vierailija
26/71 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitfarmilla on paljon erilaisia valmennuksia. Bikini Challenge on tosi hyvä. Valmentaja huippu Satu Kalmi. Ruokavaliota on dieettiin ja ylläpitoon. Ja treenit on hyvät. Ihan mielettömän muutoksen tein jo 2v sitten tällä. Olo on hyvä ja ylläpidolla vaatekoko muuttui 38/40 -->34/36. Ja tulos pysynyt, tästä tuli elämäntapa .

Sport valmennusta on kehuttu, en ole kokeillut.

Vierailija
27/71 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitfarmilla on paljon erilaisia valmennuksia. Bikini Challenge on tosi hyvä. Valmentaja huippu Satu Kalmi. Ruokavaliota on dieettiin ja ylläpitoon. Ja treenit on hyvät. Ihan mielettömän muutoksen tein jo 2v sitten tällä. Olo on hyvä ja ylläpidolla vaatekoko muuttui 38/40 -->34/36. Ja tulos pysynyt, tästä tuli elämäntapa .

Sport valmennusta on kehuttu, en ole kokeillut.

Satu Kalmillahan terveys aikoinaan romahti, ei anna kovin hyvää kuvaa kun Fitfarmin valmentaja on Fitfarmin päävalmentajan valmennuksessa ja terveys menee. https://www.iltalehti.fi/kuntoilu/a/201706022200180803

Vierailija
28/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pelkkää rahastusta.

Vierailija
30/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin Fitfarmin superdieetin vuosia sitten ja oli kyllä hintansa väärti! Säästin ohjeet ja välillä vedän sen kun on tullut herkuteltua. Ruokavalio sopii mahtavasti tällaiselle semisti vatsavaivaiselle ja olenkin jättänyt superdieetin ruokavaliosta osia pysyvästi elämääni.

Kaverini veti superdieetin samaan aikaan kanssani mutta kokonaan ilman liikuntaa, pelkällä ruokavaliolla siis ja laihtui 12kg.

Vierailija
31/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kolmen eri valmentajan valmennukset ja kaikissa ruokavalio täsmälleen sama ja treenit löytää itsekin netistä. Eikä niin ihmeellisiä yksilöityjä ohjeita ole tullut missään etteikö niitä itse löytäisi netistä

Vierailija
32/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimästi suosittelen Piia Pajusen verkkovalmennuksia! Niistä löytyy varmasti omiin tavoitteisiin sopiva, järkevästi rakennettu vaihtoehto: on valmennusta sekä kotiin että salille. :) Valmennusten taustalla on sekä tieteellinen näyttö että Piian ja hänen miehensä oma kokemus alalta. Itse koin, että käymäni valmennus (prove pro) oli myös kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kannalta mietitty kokonaisuus.

Vierailija
33/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedin Fitfarmin superdieetin vuosia sitten ja oli kyllä hintansa väärti! Säästin ohjeet ja välillä vedän sen kun on tullut herkuteltua. Ruokavalio sopii mahtavasti tällaiselle semisti vatsavaivaiselle ja olenkin jättänyt superdieetin ruokavaliosta osia pysyvästi elämääni.

Kaverini veti superdieetin samaan aikaan kanssani mutta kokonaan ilman liikuntaa, pelkällä ruokavaliolla siis ja laihtui 12kg.

Tuolla on superdieetin ruokavalio. http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=1&t=64400 Vaikuttaa vähän ravintoköyhältä ja tuo sama ohje jos annetaan kaikille niin ei vaikuta hyvältä ja yksilölliseltä ruokavaliolta. Jos kroppa menee liian tyhjäksi dieetillä niin sitä sitten joutuu paikkamaan syömällä dieetin jälkeen.

Vierailija
34/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva valmennukset tai optimal performansen verkkovslmennukset. Terveellä pohjalla, ei kaikille samaa maitorahkaa valmennuksia.

Vierailija
35/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä esimerkiksi Fitfarmia haukutaan niin paljon? Tuolla joku linkkasi tuon uutisen toki, mutta minulla on se käsitys että monia on auttanut. Laihduin itse sen avulla 10kg pari vuotta sitten ja saanut ihan hirvittävästi hyviä reseptejä ja ylipäätään sitä hyvää syömistä arkeen. Kilot eivät ole tulleet takaisin kun ei siinä kituutettu vaan syötiin jopa 1800 kaloria päivässä parhaimmillaan. Eikä tarvinnut nähdä nälkää. Marjoja, kasviksia, hyviä rasvoja, lihaa, kalaa. Eikö näitä aina suosita syötävän joka dieetissä? Miksi tuntuu että ihmiset lyttäävät kaikki tuollaiset ilman että ovat edes kokeilleet. Helppo huudella.

Vierailija
36/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka Laakso vaikuttaa ainakin fiksulta, kokemusta valmennuksesta ei vielä ole.

Vierailija
37/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia suomalaiset ovat ylipainosta kansaa. Kaikki ruokavaliot ja dieetit ja elämäntavat ovat paskaa.

Vierailija
38/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä esimerkiksi Fitfarmia haukutaan niin paljon? Tuolla joku linkkasi tuon uutisen toki, mutta minulla on se käsitys että monia on auttanut. Laihduin itse sen avulla 10kg pari vuotta sitten ja saanut ihan hirvittävästi hyviä reseptejä ja ylipäätään sitä hyvää syömistä arkeen. Kilot eivät ole tulleet takaisin kun ei siinä kituutettu vaan syötiin jopa 1800 kaloria päivässä parhaimmillaan. Eikä tarvinnut nähdä nälkää. Marjoja, kasviksia, hyviä rasvoja, lihaa, kalaa. Eikö näitä aina suosita syötävän joka dieetissä? Miksi tuntuu että ihmiset lyttäävät kaikki tuollaiset ilman että ovat edes kokeilleet. Helppo huudella.

Pikaisella googlettamisella tuli nuo pari linkkiä vastaan, ei anna kovin hyvää kuvaa Fitfarmista.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/11507678/kokemuksia-fitfarmin-pt-valmen…!

https://myprojectisme.vaikuttajamedia.fi/2019/10/03/ketogeeninen-ruokav…

Vierailija
39/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitfarmin Sport on hyvä valmennus, suosittelen. Valmentaja Matias Koistisella on terve suhtautuminen noihin ruokavaliojuttuihin, löytyy googlettelemalla. Sportissa on useita eri treeni- ja ruokavaliovaihtoehtoja.

Vierailija
40/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitfarmista vain on kokemuksia vuodesta 2011 alkaen. Tykkäsin ja vieläkin menen tuolloin saaduilla neuvoilla Paino putosi, kroppa kiinteytyi, lihaksiakin on tullut, eikä kilot ole tullut takaisin, mutta eihän kilot pysy pois jos kontrolli ei pidä. Ruokavalioita ja aterioita on kaikille sopivia ja ryhmän tuki verkon kautta itselle oli tosi hyvä. Liikkumaan ei kyllä minua kannustanut, mutta liikuntaohjelmiakin on monenlaisia, niin kotiin kuin salille jne. Tämä ei ole maksettu mainos ja olen vaan ihan tavallinen tallaaja.

Kuulostaa maksetulta mainokselta, onko Jutta ihan itse asialla mainostamassa. Nämä nettivalmennukset ovat täyttä huijausta, rahat pois tyhmiltä. En laittaisi rahojani tuollaiseen hömppään. Suomesta löytyy ihan oikeita ammattilaisia näihin asioihin.