Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamupaino 88kg. Olen 168-senttinen nainen. Paljonko ehdin realistisesti laihtua ennen elokuuta ja töihin paluuta korona jälkeen?

Vierailija
15.04.2020 |

Jonkinlainen kesäloma on edessä, pituutta en vielä tiedä. Olen edelleen töissä, mutta kaiken vapaa-ajan voin käyttää kuntoiluun ja urheiluun. Lähisalia ei ole suljettu ja ulkona voi liikkua. Työpaikkaruokala kiinni, joten teen kaikki ruoat itse itselleni.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa realistinen, 15 kiloa mahdollinen mutta kovemman työn takana. Enempää ei kannata noin lyhyessä ajassa edes yrittää. Jää vain liikaa roikkuvaa nahkaa ja menetät enemmän lihasta kuin läskiä.

Vierailija
22/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-14 kg vuoden alusta VHH:lla tähän päivään eikä ole tehnyt tiukkaakaan.

M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-12 kiloa. Itse taas kerran kuvittelin tiputtavani 4 kuukaudessa 15 kiloa, mutta 2kk.jälkeen paino alkoi junnaamaan taas paikallaan. Tulos 11 kiloa ja tarkkana saa olla, ettei nouse.

Vierailija
24/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku voi kerätä tommoset läskit? 40 kiloa?

Kuinka joku voi olla noin ajattelematon?  Varo ettet sairastu tai tule muuta vakavaa kriisiä elämääsi, saatat yllättyä... Tiedä vaikka keräät 50kg tulevaisuudessa, muista sitten tuo kommenttisi :)

Vierailija
25/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiputin 3kk aikana 15kg, lähtö oli 100kg.

Ei ole noussut takaisin.

Vaati kaloreiden laskemista ja iltasyönnit kokonaan pois, paljon liikuntaa, tiukassa oli mutta ihmeen tein! Nyt pudotus jatkuu hitaammalla tahdilla, tuosta vielä -2kg lähtenyt, hyvä jatkaa :)

Tsemppiä!

N40

Vierailija
26/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset nolla kiloa. Ei onnistu.

Vierailija
27/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku voi kerätä tommoset läskit? 40 kiloa?

Riippuu kehon koostumuksesta. Tiesithän, että samaan vaatekokoon voi mahtua montaa eri painoista ihmistä?

Oma painoindeksini on 43 (eli sairaalloisen lihava) käytän koon 44 /XL vaatekokoa tällä hetkellä.

Ja alkuperäiseen kysymykseen, hyvillä elämäntapamuutoksilla syksyyn mennessä on mahdollista tiputtaa rapiat 10 kiloa, siitä sitten jatkat rauhassa hommaa eteenpäin.

Vierailija
28/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloissa varmaan noin reilu 10 ja 3 vaatekokoa jos käyt salilla ja kiinteydyt.

Salilla käynti tekee ihmeitä vartalolle, itse onnistuin pienentymään 3 vaatekokoa (46->40) vaikka paino nousi 2 kiloa. Mutta minulla on vahva salitausta, nostin kalorit plus 3000 kaloriin ja tein treenin 6 kertaa viikossa.

Vierailija
29/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laihduin 75kg->61kg n. 5kk.

Mikä pituus? Ap:lla on selvästi ylipainoa, joten silloin yleensä lähtee putoamaan ihan hyvin kilot. Mitä lähempänä on normaalipainoa tai jos laihduttaa normaalipainon sisällä muutaman kilon, sitä vaikeampaa se on. 

Olen saman pituinen kuin ap.

Vierailija
30/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-14 kg vuoden alusta VHH:lla tähän päivään eikä ole tehnyt tiukkaakaan.

M53

Palstan mammat haluaa kuitenkin laihtua kituuttamalla ja kärsimällä ja syömällä "kevyt-keinoruokaa", joten vhh ei heille sovi =)

Vierailija
31/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vlcd keto dieetin avulla lähti 8kg kuukaudessa. 1kg tuli heti takaisin.

Itse veikkaisin että 20kg on mahdollista tuossa ajassa. Vlcd ketoa pitää max tehdä viikko kerralla eikä sitä rääkkiä jaksa pidemmän aikaa vaikka olisi muutama päivä taukoa aina välissä.

Vierailija
32/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yli 40v niin laihtuminen on hitaampaa.

Vierailija
33/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 kg ylimääräistä. Haudassa laihdut.

48 kg ei ole 168-senttiselle normaali paino vaan selvä alipaino.

Vierailija
34/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että itse olen lähellä samoja lukemia, 170 cm ja n. 85 kg. Vaakaa ei ole mutta vaatekoko on ”hiipinyt” 42 😠 uskon että tiukalla kuurilla saisin 10-15 kg pois loppukesäksi... samoin sinä. Varmasti painat paljon alle 80 kg kolmen kk päästä eikä tarvitse edes mitään kitukuuria.

Huh, hyvä muistutus taas siitä, kuinka erilaisia ihmiset ovat. Olen 164/65 ja käytän kokoa 42, joitain on myös 40. Laihdutan koska ylimääräistä on ja en halua olla 42... Sinä olet pitempi mutta myös 20kg painavampi ja meille mahtuu sama koko :o. Siispä - ei se paino yksistään vielä kerro kaikkea. Tsemppiä kaikille laihduttajille, myös APlle!!

Vierailija
35/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vain syödä sen mukaan, mikä oikea kaloritarve on ja sopeudut ajatukseen että teet niin koko loppuelämän.

Vierailija
36/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat älykelloa niin tiedät kulutuksesi. Ja kun laskee kaikkien herkkujen kalorit niin kummasti ne jää pois kun kulutuksen tasaamiseksi saa tosissaan rehkiä ihan kunnolla. Ja kyllä sanoisin että liikunnalla saa hyvin kulutettua kaloreita. Itsellä myös ylipainoa, ja liikun kyllä. Edellisenä treenipäivänä kului ~800kcal eri lajeja yhdistelemällä.

Vierailija
37/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ladata joku kalorilaskenta-appi esim. Yazmio jolla pystyt arvioimaan kulutustasi. Vaikkei ruoka-aineita punnitsisi tuolla pystyy arvioimaan vaikka parissa viikossa mikä on suunnilleen sopiva kalorimäärä päivittäin pysyvään painonhallintaan.

Vierailija
38/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat älykelloa niin tiedät kulutuksesi. Ja kun laskee kaikkien herkkujen kalorit niin kummasti ne jää pois kun kulutuksen tasaamiseksi saa tosissaan rehkiä ihan kunnolla. Ja kyllä sanoisin että liikunnalla saa hyvin kulutettua kaloreita. Itsellä myös ylipainoa, ja liikun kyllä. Edellisenä treenipäivänä kului ~800kcal eri lajeja yhdistelemällä.

Ei se kello kulutusta pysty tietämään.

Vierailija
39/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että itse olen lähellä samoja lukemia, 170 cm ja n. 85 kg. Vaakaa ei ole mutta vaatekoko on ”hiipinyt” 42 😠 uskon että tiukalla kuurilla saisin 10-15 kg pois loppukesäksi... samoin sinä. Varmasti painat paljon alle 80 kg kolmen kk päästä eikä tarvitse edes mitään kitukuuria.

Huh, hyvä muistutus taas siitä, kuinka erilaisia ihmiset ovat. Olen 164/65 ja käytän kokoa 42, joitain on myös 40. Laihdutan koska ylimääräistä on ja en halua olla 42... Sinä olet pitempi mutta myös 20kg painavampi ja meille mahtuu sama koko :o. Siispä - ei se paino yksistään vielä kerro kaikkea. Tsemppiä kaikille laihduttajille, myös APlle!!

Niin ja minä olen samoissa mitoissa sinun kanssasi ja kokoni on 38.

Vierailija
40/58 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15kg kun nyt alat hommiin