Miksi jotkut jakavat koko päivänsä kulun Ig Storyyn lähes päivittäin?
Kommentit (37)
Siskoni jakaa ja niitä on ihan kiva seurata. Ei sitä muuten niin tarkasti tietäisi toisen päivän kulusta, kun ei ole tapana soitella tai muuta.
Niin eivät paljoa yksityisyydestä välitä..
Koska ne haluu et ylijumala Zuckerberg tietää heistä kaiken.
Mulla on kielitaito parantunut tuollaisten pitkien stoorien katsomisella. Päivittäin menee tunti.
Onneksi niitä storyjä ei voi tallentaa niinkuin kuvia voi. Siksi varmaan moni päivittää niitä kun ne katoaa eikä niitä voi kopsata.
Itse tykkään katsoa niitä! On mukavaa nähdä hetkiä ystävien/läheisten arjesta ja elämästä. Tai ehkä kavereillani on vaan astetta mielenkiintoisemmat elämäntyylit? En tiedä millaisia storyja Ap joutuu katselemaan jos kerran ei ymmärrä miksi joku laittaisi elämästään otoksia instagramiin.
Olen vasta tämän pakkokotoilun aikana löytänyt ig storyt. Ja olen hämmästellyt samaa. Jotenkin ymmärrän julkkikset, jotka tekevät rahaa jakamalla mahdollimman paljon ja sinne väliin sitten kaupallisia yhteistyöjuttuja. Mutta hämmästyin parin työkaverini varsin avoimia paljastuksia omasta perhe-elämästään ja kyllä, tilit ovat julkisia!
Minusta on mukava katsoa. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi niitä storyjä ei voi tallentaa niinkuin kuvia voi. Siksi varmaan moni päivittää niitä kun ne katoaa eikä niitä voi kopsata.
Mitenniin ei voi. Netti on pullollaan sivuja misssä niitä voi katsoa ilman igtunnuksia.
Vierailija kirjoitti:
ne voi tallentaa ihan yhtä lailla kuten kaiken muunkin nettiin laitetun!
Se on nykyaikaa.
Ne poistuu itsestään, iso plussa. Ja näkee kuka ne on katsonut eli kukaan ei voi stalkata salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenniin ei voi. Netti on pullollaan sivuja misssä niitä voi katsoa ilman igtunnuksia.
Mmitä! 😳😳😳
Nämä henkilöt ovat riippuvaisia ulkoisesta validaatiosta, koska eivät osaa itse terveellä tavalla huomioida itseään. Heitä kohtaan kannattaa tuntea lämmintä myötätuntoa. Samalla voi olla kiitollinen siitä, että itsellä ei ole tarvetta vastaavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis nehän katoaa eikä niissä ole latauskohtaa?
En oo koskaan kattonu kenenkään storya.
Pitää varmaan olla tylsä elämä itsellä jos niin tekee. I make my own strories.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huijaa.. Mitä ne sivut sitten on??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis nehän katoaa eikä niissä ole latauskohtaa?
Ihanaa kun joku on näin viaton 😄
No miksei?