Miksi jotkut jakavat koko päivänsä kulun Ig Storyyn lähes päivittäin?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt kertoa että mitenniin joku voi kopiodia ne kun nehän katoaa 24h???
Jos vaikka nauhoittaa näyttökuvaa niitä katsoessa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt kertoa että mitenniin joku voi kopiodia ne kun nehän katoaa 24h???
Ei niitä oikeasti voi tallentaa tai ladata mistään. Joku nyt vain trollaa. Ole rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ihminen. Googlaa
”download insta story”
tai ”copy insta story” Tulee varmaan tuhat eri tapaa.
Miten ei osaa itse selvittää asiaa?
Mä tykkään katsoa niitä. En itse kylläkään jaksa usein mitään niihin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan kattonu kenenkään storya.
Pitää varmaan olla tylsä elämä itsellä jos niin tekee. I make my own strories.
Ei ole ollenkaan tylsä elämä, mutta on aikaa myös katsoa pari minuuttia toistenkin elämää varsinkin näin korona-aikaan. Tulen vaan hyvälle tuulelle noista.
Olen yrittäjä ja olin mukana eräässä markkinointisparrauksessa. Siellä tuli puhetta näistä instastooreista ja sanoin että itse en innostu niistä, kun niissä niin harvoin se sisältö on oikeasti kiinnostavaa. Laitan enemmän laadukasta sisältöä postausten muodossa ja silloin kun mulla itsellä on oikeasti jotain kerrottavaa, esim. valmistuneita asiakasprojekteja. Tämä vetäjä sanoi että ei se nykyään mene enää niin, koko ig pyörii vain stoorien ympärillä ja sinne on lisättävä kamaa joka päivä myös viikonloppuisin, ja jos ei ole mitään erityisempää asiaa niin sitten "ota vaikka kuva kahvikupista tai vaan naamastasi". Kysyi multa vielä että "miten sä jaksat scrollata alaspäin, ei nykynuoret jaksa ne menee suoraan stooreihin" Olin että ei stna. Itse sivuutan stoorit aina ja scrollaan ja seuraan vain yritykselleni mielenkiintoisia ja hyödyllisiä tilejä. Ehkä olen liian vanha näihin someperseilyihin, 30 v :D
Eihän niitä ole mikään pakko katsoa jos ei halua. Lopeta valittaminen ap, ihmiset saavat jakaa instaansa mitä haluavat (kunhan ei riko instan sääntöjä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka nauhoittaa näyttökuvaa niitä katsoessa.
Miksi kukaan tekisi niin?
Itse katselen niitä enää aika harvoin, koska rehellisesti sanottuna suurin osa on todella tylsiä. Vähän jopa herättää säälittäviä tunteita että joku tavis laittaa päivästä toiseen videoita päivästään ja innoissaan käy katsomassa ketkä ne on nähneet. Jos joku ei käy katsomassa, niin sitten aletaan ”boikotoimaan” näitä joita ei nämä hurjan tärkeät päivitykset kiinnosta. Näin se vaan menee.
Jakamisen vielä ymmärrän, mutta kuka niitä muiden päiviä jaksaa tirkistellä? Ja miksi?
Aloittaja ehkä osaa vastata tähän kysymykseen.
Instassa on nykyään se tosi typerä algoritmi jonka takia tulee enemmän päivitettyä storya nykyään... Puolet ihmisten postauksista menee ohi sen algoritmin takia.
Vaikuttaa jotenkin surulliselta touhulta, eikö näillä ihmisillä ole ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Itse katselen niitä enää aika harvoin, koska rehellisesti sanottuna suurin osa on todella tylsiä. Vähän jopa herättää säälittäviä tunteita että joku tavis laittaa päivästä toiseen videoita päivästään ja innoissaan käy katsomassa ketkä ne on nähneet. Jos joku ei käy katsomassa, niin sitten aletaan ”boikotoimaan” näitä joita ei nämä hurjan tärkeät päivitykset kiinnosta. Näin se vaan menee.
Millä perusteella käy innoissaan katsomassa ketkä ovat nähneet? Itse en käy oikeastaan koskaan sitä listaa käyttäjä käyttäjältä läpi 😂
Saatan joskus katsoa monta sen on nähnyt ja onko jotain stalkkereita jotka eivät seuraa minua, mutta en koskaan jaksa sitä listaa sen kummemmin ihmetellä ja monesti jopa unohdan kokonaan sen, että olen tarinaan mitään edes lisännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella käy innoissaan katsomassa ketkä ovat nähneet? Itse en käy oikeastaan koskaan sitä listaa käyttäjä käyttäjältä läpi 😂
Saatan joskus katsoa monta sen on nähnyt ja onko jotain stalkkereita jotka eivät seuraa minua, mutta en koskaan jaksa sitä listaa sen kummemmin ihmetellä ja monesti jopa unohdan kokonaan sen, että olen tarinaan mitään edes lisännyt.
Et käy oikeastaan koskaan katsomassa mutta katsot onko stalkkereita jotka ei seuraa 😊 niin.