Mies vaatii huomiota ja seuraa kotona
Tekee kyllä etänä töitä, mutta jokainen liikenevä hetki on puhuttava joutavia. En saa omia hommia kunnolla alkuun kun mies keskeyttää. Hänen puhetulvansa saattaa sitten kestää tunteja. Olen introvertti enkä työpaikallakaan juttele muille, käyn tauoilla omassa tahdissa yleensä kun saa olla rauhassa. Kotona ei ole rauhaa. Onko muilla tällaista?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Säppi oveen.
näin se on paras
Näen mielessäni lapsen joka nykii äidin helmaa.
Voiko toinen mennä mökille tai vuokrata asunnon?
Vierailija kirjoitti:
Voiko toinen mennä mökille tai vuokrata asunnon?
Ei saa mennä mökille!!!
Vierailija kirjoitti:
Miten hän käytännössä "vaatii"?
Uhkaileeko, jos ET anna huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaamalla p!ppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaamalla p!ppeliä.
Pitää sekin luontaisetu jotenkin ansaita.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään suoraan sano "vaadin huomiotasi", vaan jotenkin salakavalasti alkaa jokaisena hiljaisena hetkenä kertomaan juttuja jotka sitten jatkuvatkin tunnin. Ja eri huoneet ei auta kun juttu alkaa jo heti aamusta sängyssä.
Laitoin jopa kyltin oveen, mutta mies tuli silti kertomaan asioitaan.
Jos sanon "no niin, pitää valmistautua seuraavaan zoom-puheluun" ja alan kerätä aamiaisastioita tai kahvikuppeja pöydästä, mies keksii alkaa näyttää jotain juttua lehdestä/soittaa biisin levyltä/aloittaa uuden keskustelun. Jos menen jo työhuoneeseen, miehen pitää hakea sieltä sukka/laturi/katsoa ikkunasta/tuoda minulle jokin esine. Tähän menee aina puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Siis tätä on jatkunut viikkoja?
Ei nyt voi jättää sitä sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon "no niin, pitää valmistautua seuraavaan zoom-puheluun" ja alan kerätä aamiaisastioita tai kahvikuppeja pöydästä, mies keksii alkaa näyttää jotain juttua lehdestä/soittaa biisin levyltä/aloittaa uuden keskustelun. Jos menen jo työhuoneeseen, miehen pitää hakea sieltä sukka/laturi/katsoa ikkunasta/tuoda minulle jokin esine. Tähän menee aina puoli tuntia.
"Tuo esineen"? Kuulostaa lapsen kehityksen vaiheelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo esineen"? Kuulostaa lapsen kehityksen vaiheelta.
Tai koiranpennulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän ei voi r*nkata niin yrittää heruttaa sinulta
No nyt en kyllä tajunnut. Miksi ei voisi? Ja kuka nyt muutenkaan heruttaa kesken työpäivän?
Hyvin tää onnistuu! *Runk runk runk*
Terveisin: Kari
Voi kun minunkin mies juttelisi mulle, kaipaisin vähän jotain juttuseuraa. Mies on mun seurassa aika sellainen juro mököttäjä. Työpaikalla seuramies. Ei se petturi ole, mutta näin se menee. Itse olen introvertti mutta kyllä silti sosiaalinen ja kaipaan höpöttelyseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän ei voi r*nkata niin yrittää heruttaa sinulta
No nyt en kyllä tajunnut. Miksi ei voisi? Ja kuka nyt muutenkaan heruttaa kesken työpäivän?
Hyvin tää onnistuu! *Runk runk runk*
Terveisin: Kari
Vinkkejä miten onnistuu kun vaimo on kotona?
Säppi oveen.