Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii huomiota ja seuraa kotona

Vierailija
14.04.2020 |

Tekee kyllä etänä töitä, mutta jokainen liikenevä hetki on puhuttava joutavia. En saa omia hommia kunnolla alkuun kun mies keskeyttää. Hänen puhetulvansa saattaa sitten kestää tunteja. Olen introvertti enkä työpaikallakaan juttele muille, käyn tauoilla omassa tahdissa yleensä kun saa olla rauhassa. Kotona ei ole rauhaa. Onko muilla tällaista?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ukkeli sinulla. Olen introvertti ja periaatteessa vihaan tuollaista puhetulvaa, mutta jos minulla olisi oma nallukka kotona niin antaisin sen kyllä puhua. :) Asioissa kun on muitakin puolia kuin oma kapea katseeni.

Vierailija
62/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin otsikon perusteella mielessäni tilanteen, jossa mies vaatii huomiota ja sen lisäksi mies seuraa ap:tä kotona joka paikkaan minne ap vain meneekin.

Ajattelin myös, että kuvaillaan tavallaan koiraa, mutta on laitettu mies sen koira-sanan tilalle, esim. että mies seuraa naista myös vessaan ja jos miehen jättää oven taakse, niin odottelee siellä oven takana kuuliaisesti, kunnes nainen on saanut hoidettua asiansa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ukkeli sinulla. Olen introvertti ja periaatteessa vihaan tuollaista puhetulvaa, mutta jos minulla olisi oma nallukka kotona niin antaisin sen kyllä puhua. :) Asioissa kun on muitakin puolia kuin oma kapea katseeni.

Ihanaa!

Vierailija
64/64 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko helpottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi